AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Må ha dobbeltnavn fordi de tre andre barna har det. Bruker dog kun det første. Blir ikke enig med meg selv om hva som er penest av Selma Johanne Agnes Johanne Lilly Johanne Alma Johanne Og det siste, vil det kunne bli mobbing pga assosiasjoner med "kvalm'a"? 😬pls hjelp! Anonymkode: ed392...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar Lilly johanne likte jeg best! Anonymkode: f9abc...53a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar Selma Johanne Anonymkode: 8a82c...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lilly johanne likte jeg best! Anonymkode: f9abc...53a Liksom kallenavnet blant venner kan bli Lilly jo og det hørtes så koselig ut Anonymkode: f9abc...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Del Skrevet 14. januar Ville valgt Lilly Johanne. Anonymkode: 916e8...706 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Del Skrevet 14. januar Jeg foretrekker Agnes eller Selma. Anonymkode: 3a69d...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 14. januar #7 Del Skrevet 14. januar Lilly Johanne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #8 Del Skrevet 14. januar Selma klinger best sammen med Johanne synes jeg. Anonymkode: 1c259...c00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #9 Del Skrevet 14. januar Agnes eller Selma. Lilly liker jeg ikke. Alma er ok Anonymkode: a872e...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #10 Del Skrevet 14. januar Selma Johanne Anonymkode: a6241...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 15. januar #11 Del Skrevet 15. januar Selma Johanne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #12 Del Skrevet 16. januar Alma Johanne klinger best i mine ører Anonymkode: 0e1a3...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #13 Del Skrevet 16. januar Lilly Johanne Anonymkode: 3c07c...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #14 Del Skrevet 16. januar Lilly Johanne Anonymkode: 3f980...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 16. januar #15 Del Skrevet 16. januar Agnes eller Alma hadde jeg valgt, og jeg har aldri tenkt over den assiosasjaonen med Alma. Barn finner noe å kalle andre om de vil. Dessverre så er det litt sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gs1721 Skrevet 2. februar #16 Del Skrevet 2. februar Selma Johanne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #17 Del Skrevet 3. februar Ida Johanne. Anonymkode: cd008...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #18 Del Skrevet 3. februar Er ikke overbegeistret for Lilly, men i kombinasjon med Johanne synes jeg det var det beste av disse alternativene. Anonymkode: 94a8b...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå