Gå til innhold

Nixit mensdisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter siste graviditet endret menstruasjonen seg fra å være veldig kortvarig og uproblematisk til å bli nesten uhåndterlig. Etter endeløs googling testet jeg menskopp, som fungerte på et vis, men jeg synes det ble klosset og fikk ikke helt dreisen på det. Så dukket det opp reklame for nixit mensdisk. Hadde aldri hørt om det før, men var desperat så jeg bestilte en. Og den er søren meg genial! Helt enkel å bruke. Tømmer seg selv når jeg tisser. Man kan ha sex med den (har ikke testet, hører gjerne fra dere som har prøvd). Og den holder store mengder blod uten å lekke. Hvorfor er ikke mensdisk kjent i Norge? Måtte bestille min fra utlandet. Den kan brukes i åresvis, og er jo et mye bedre alternativ enn bind og tamponger. 

Anonymkode: 0332b...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tipset! Har sett den nevnes litt på forumet, har nå bestilt meg en! Har slitt med spotting og mellomblødninger helt siden koronavaksinen. Nå er jeg skikkelig spent på om den holder det den lover i sengen😂

Anonymkode: 92cf2...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsatt fornøyd med den? Bestilte dere fra nixit direkte? Hvordan ble det med toll/moms?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marix skrev (1 time siden):

Fortsatt fornøyd med den? Bestilte dere fra nixit direkte? Hvordan ble det med toll/moms?

Ja, fortsatt fornøyd. Bestilte fra nixit og toll var inkludert. Den er jo litt dyr, men samtidig ikke når man slipper alt av bind og tamponger. 

Anonymkode: 0332b...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Ikke noe ekstra moms og gebyr heller? Jeg ser at de ikke er registrert i voec - så derfor jeg  spør. Den bikker 1000-lappen dersom det kommer moms og gebyr på i tillegg…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er denne bedre enn menskopp? 

Anonymkode: 0905b...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

marix skrev (8 timer siden):

Så bra! Ikke noe ekstra moms og gebyr heller? Jeg ser at de ikke er registrert i voec - så derfor jeg  spør. Den bikker 1000-lappen dersom det kommer moms og gebyr på i tillegg…

Kan ikke huske at jeg betaltr noe ekstra, men du kan jo sende mail og spørre dem.

Anonymkode: 0332b...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor er denne bedre enn menskopp? 

Anonymkode: 0905b...bf5

Fordi den ikke krever vakuum for å fungere, og så er den mye større. Den tømmer seg selv når man tisser.

Anonymkode: 0332b...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...