Gå til innhold

Proteinpulver og smak


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

kan noen anbefale et godt og bra proteinpulver for nybegynner? Med god smak!

Anonymkode: 918f8...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo tusenvis av smaker. Det spørs jo hva du liker. Eller mener du en som ikke smakssatt og som smaker greit?

Uansett må du i alle fall passe på å velge noe animalsk. Animalsk protein er mye bedre enn vegansk protein. 

Anonymkode: 2b9cc...8f1

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker bodylab sine, spesielt clear whey variantene.

Anonymkode: 5102d...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo tusenvis av smaker. Det spørs jo hva du liker. Eller mener du en som ikke smakssatt og som smaker greit?

Uansett må du i alle fall passe på å velge noe animalsk. Animalsk protein er mye bedre enn vegansk protein. 

Anonymkode: 2b9cc...8f1

Og hvor får dyrene proteinene sine fra? 

Anonymkode: 2ec5a...1b9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit nå i slike kjemikalier. Spis vanlig, sunn norsk mat og ikke stapp i deg sånn gift.

Anonymkode: b2f87...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og hvor får dyrene proteinene sine fra? 

Anonymkode: 2ec5a...1b9

Drøvtyggere får protein fra gress. Gjør du? Eller er det forskjeller i fordøyelsen mellom mennesker og drøvtyggere? Mennsker har utviklet seg til å nyttiggjøre seg fra animalsk protein, ikke vegetabilsk. Våre forfedre spiste nesten bare animalsk i ca to millioner år inntil for noen tusen år siden (jordbruksrevolusjonen) da vi på kort tid ble kortere, feitere, sykere og hjernen begynte å minke og har minket betraktelig i størrelse siden den gang.

Anonymkode: 2b9cc...8f1

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker diverse smaker fra bodylab clear whey. Den er mer som en saft, de andre merkene er mer som en milkshake.

Anonymkode: 949a6...fa2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker av soya fra Self på Tights. Jeg har kun smakt vaniljen. Den er ganske så søt, men jeg liker det søtt. Jeg tåler ikke melk så kan ikke sammenligne med f.eks de laget på whey-protein. Den rører seg godt ut, og gir litt skum om det er i væske, men jeg bruker den aller mest i yoghurt, smoothie eller kjøleskapsgrøt. I kjøleskapsgrøt får jeg litt fluffy effekt av den, eller hva jeg skal si, og det er veldig godt 😋

Hørt andre si den er for søt, bare så en er advart 🤣🤣 For meg er den perfekt 🥰😋

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hva du liker sånn ellers. Vanilje er gjerne en grei smak å starte med, eller clear whey som kan minne om saft. 

Selv liker jeg den litt kunstige jordbærsmaken som gjerne er i iskrem, så jeg bruker nesten bare shakes med jordbærsmak. Synes den er enkel å variere med friske/fryste bær, havre- el soyamelk, vann eller yoghurt.

Har bl.a kjøpt fra protein.no

Anonymkode: bf053...40b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...