AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #1 Skrevet 13. januar 2024 Hei! noen som har et bra tantra senter å anbefale i Bergen? vi er et par som skal, men trenger nødvendigvis ikke å være par-massasje. hvilken behandling prøvde du? Anonymkode: a30cd...e53
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #2 Skrevet 13. januar 2024 Har prøvd Bergen tantrasenter, fornøyd med dem. Var der alene. https://www.bergentantra.com/ Anonymkode: 96384...9ac
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #3 Skrevet 13. januar 2024 Takk, har lest den du har ikke prøvd den nyeste, ocean? Anonymkode: a30cd...e53
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 Jeg og lurer. Er det i samme rom?(par). Dusj? (for å føle seg helt ren), er terpautene naken eller påkledd? Er det god stemning og naturlig eller kleint? Fikk du noe ut av massasjen? Behagelig? Er det gamle terapauter eller unge attraltive? Blir rart om en 50-60åring skal kna sensuellt på oss på 30år. Anonymkode: 87cfd...a12
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 Rammes ikke kunder som går dit av sexkjøpsloven ? Det kan i allefall ikke være veldig langt unna ? Anonymkode: 5e4c6...20a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Rammes ikke kunder som går dit av sexkjøpsloven ? Det kan i allefall ikke være veldig langt unna ? Anonymkode: 5e4c6...20a Nei de rammes ikke av sexkjøpsloven- for de selger ikke sex eller seksuelle tjenester. Anonymkode: 386aa...fa6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #7 Skrevet 3. februar 2024 Hvilke er seriøse i Oslo, altså at det ikke innebærer seksuelle tjenester? Mye har jo lett for å se litt fishy ut. Skulle gjerne gått et slikt seriøst sted med mannen. Anonymkode: e0650...042
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #8 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilke er seriøse i Oslo, altså at det ikke innebærer seksuelle tjenester? Mye har jo lett for å se litt fishy ut. Skulle gjerne gått et slikt seriøst sted med mannen. Anonymkode: e0650...042 Jeg anbefaler Bliss på Sørenga, de tilbyr yoni og lingam massasje, men det er veldig profesjonelt og en holistisk tilnærming. Iallefall var min massør utrolig proff! Året etter prøvde jeg en annen salong i Oslo, der snakker vi seksuell tilnærming! Virket som om hovedmålet for massøren var at jeg skulle få orgasme, og virket nesten snurt over at det ikke skjedde. Ville uansett styrt unna de stedene hvor du kan velge massør basert på høyde/vekt/utseende, der mistenker jeg at du får kjøpt full pakke.. K41 Anonymkode: 371ce...5d8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #9 Skrevet 3. februar 2024 38 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg anbefaler Bliss på Sørenga, de tilbyr yoni og lingam massasje, men det er veldig profesjonelt og en holistisk tilnærming. Iallefall var min massør utrolig proff! Året etter prøvde jeg en annen salong i Oslo, der snakker vi seksuell tilnærming! Virket som om hovedmålet for massøren var at jeg skulle få orgasme, og virket nesten snurt over at det ikke skjedde. Ville uansett styrt unna de stedene hvor du kan velge massør basert på høyde/vekt/utseende, der mistenker jeg at du får kjøpt full pakke.. K41 Anonymkode: 371ce...5d8 Nåja, dette er vel i grenseland over hva som er tillat. Anonymkode: 3f5a9...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå