Serpica Skrevet 13. januar 2024 #1 Skrevet 13. januar 2024 Jeg ønsker å studere på nett, men er usikker på hvor bra disse skolene er. Feks Oslo Nye Høyskole, Kristiania, Noroff. Noen med erfaring? Er det bra kvalitet?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #2 Skrevet 13. januar 2024 Kristiania er bra Anonymkode: a2312...347 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #3 Skrevet 13. januar 2024 Høgskulen i Volda har mye bra som er nettbasert. Anonymkode: b277b...927
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #4 Skrevet 13. januar 2024 Har studert 100% nettbasert ved Tromsø (som ble til NTNU det halvåret), Høgskolen i Volda, Høgskolen i Innlandet og Høgskolen i Østfold. Har bare bra ting å si om alle fire stedene. Anonymkode: e6317...60d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #5 Skrevet 13. januar 2024 Serpica skrev (4 timer siden): Jeg ønsker å studere på nett, men er usikker på hvor bra disse skolene er. Feks Oslo Nye Høyskole, Kristiania, Noroff. Noen med erfaring? Er det bra kvalitet? Sjekk om du finner studiene på et offentlig, gratis universitet først. Ingen grunn til å betale skolepenger hvis man ikke må. Anonymkode: 97f5d...646
Serpica Skrevet 14. januar 2024 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2024 Veldig vanskelig å finne gratis nettstudier synes jeg. Jeg ønsker å studere digital markedsføring. Er BA et bedre valg kanskje? Har hørt at en kan studere det meste på nett der. Jeg er egentlig ikke fan av å måtte betale for å studere.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #9 Skrevet 14. januar 2024 Mange universitet og høgskoler tilbyr mye nettbasert nå. Innlandet, Volda, Molde, UiT, NTNU... lista er lang. Jeg har vært innom et par av de og tatt emner. Ingen kvalitetsforskjell på nettbasert vs vanlig undervisning sånn generelt vil jeg si. Men kvaliteten på forelesere varierer like mye på nettstudier som de gjør på studier ellers. Anonymkode: bc36e...500 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #10 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Mange universitet og høgskoler tilbyr mye nettbasert nå. Innlandet, Volda, Molde, UiT, NTNU... lista er lang. Jeg har vært innom et par av de og tatt emner. Ingen kvalitetsforskjell på nettbasert vs vanlig undervisning sånn generelt vil jeg si. Men kvaliteten på forelesere varierer like mye på nettstudier som de gjør på studier ellers. Anonymkode: bc36e...500 Det er min erfaring også. Tar noen nettbaserte emner på Universitetet i Sørøst-Norge nå. Helt gratis, jeg måtte til min overtakelse ikke engang betale semesteravgift. Jeg har tatt emner på nett ved mange universiteter. Som du synes jeg kvaliteten på forelesningene er like variabel som fysiske forelesninger. Det varierer også om det er obligatorisk oppmøte, synkrone/asynkrone forlesninger etc. Obs på at noen universitet tar betalt for noen av nettstudiene sine. Typisk ikke alle, men dem de regner med arbeidsgiver vil betale for. Anonymkode: 97f5d...646
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå