Gå til innhold

Dusje med barn

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva er deres mening å dusje sammen med barnet? Jeg er mamma og sønnen min er 3år. Han elsker at vi dusjer sammen. Vi samsover også, men jeg sover bare i trusa.. er dette innenfor evt hvilken alder bør vi slutte med det?

Anonymkode: 002b6...dba

Det er kjempefint! Fortsett med det så lenge barnet synes det er greit. Bare sunt for barna å få et naturlig forhold til kropper, både egen og andres. Etter hvert vil nok barnet ønske å dusje alene, men fram til det, fortsett å dusje sammen. 

La barnet velge. Og når barnet velger å dusje alene, er det fortsatt ingen grunn til å låse døra på badet når de voksne dusjer og steller seg. Hvis barnet kommer inn, er det helt greit, og ønsker ikke barnet å se de voksne nakne, kan barnet velge å vente til de voksne er ferdig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt greit. Min er begynt på svømmekurs, og noen gutter fra første og andre klasse er med mødrene sine i garderoben. Litt overrasket egentlig, men det plager meg ikke.

Anonymkode: ba629...926

Skrevet

Det går selvsagt helt fint, så lenge barnet synes det.

Her på kg synes folk det er rart å reagere på at far eller mor vasker sin 7-årige datter med klut i underlivet, så tror ingen her reagerer på å dusje eller sove sammen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...