Gå til innhold

Hvor fort merker man vektnedgang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg så ekkel/ tjukk, nå har jeg bestemt meg for at jeg skal prøve å gå ned i vekt. Mye ligger rundt magen, armene, og har dobbelthake. Veier 88 kg, er 175 cm høy.. 

Jeg spiser usunt, en del pasta, og mye sukker. Kjeks, sjokolade.. jeg vet selv det ikke er bra, men føler jeg er bestemt og motivert nok nå til at jeg kan klare det.. 

Dere som har gått ned, hvor lang tid gikk det før du merket det/ så det? 

Anonymkode: 82f39...b5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil du ha standardsvaret, eller noe som får deg videre?

Anonymkode: 5ce36...ac1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket det rundt 4-5 kg. Da ble buksene lettere å kneppe! Når folk så forskjell vet jeg ikke fordi det er ikke kultur for å snakke om vekt og kropp i min omgangskrets. Så ingen sa noe 😢 gikk ned 10 kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ned 5 kilo og brukte over 1 år på det.  Da mistet jeg 7 kg og ble litt for tynn men det var deilig og for en gang skyld ha flatere mage.  Magefettet er det som sitter lengst på meg.   Jeg kuttet jeg kraftig ned på godteri, sluttet å spise kvelds og periodefastet endel. Sistnevnte har jeg gjort hele livet da.   Kiloene sitter godt!    Tenk deg at du har brukt mange år på å gå opp i vekt....da er det best for kroppen at man bruker litt tid på å ta de av også. 

Anonymkode: ac6e5...527

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eris skrev (Akkurat nå):

Jeg merket det rundt 4-5 kg. Da ble buksene lettere å kneppe! Når folk så forskjell vet jeg ikke fordi det er ikke kultur for å snakke om vekt og kropp i min omgangskrets. Så ingen sa noe 😢 gikk ned 10 kg. 

Gitt ned 7 kg og nesten ingen sa noe til meg heller.....men var nok fordi jeg allerede var slank. 

Anonymkode: ac6e5...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gitt ned 7 kg og nesten ingen sa noe til meg heller.....men var nok fordi jeg allerede var slank. 

Anonymkode: ac6e5...527

Ja jeg gikk fra 70kg til 60kg så de må jo ha sett det 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eris skrev (6 minutter siden):

Jeg merket det rundt 4-5 kg. Da ble buksene lettere å kneppe! Når folk så forskjell vet jeg ikke fordi det er ikke kultur for å snakke om vekt og kropp i min omgangskrets. Så ingen sa noe 😢 gikk ned 10 kg. 

Det var vel noe du gjorde for din egen skyld ikke for å få anerkjennelse fra andre? Dessuten har det blitt tabu å kommentere andres kropper fordi det kan trigge spiseforstyrrelser. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 5/6 uker begynte jeg å merke litt. Det er så mange som tenker kortsiktig, men slanking går over tid. Det stopper helt opp i perioder, før man igjen merker fremgang. Lurt å gjøre det fornuftig slik at det blir en varig endring og godta det tar tid. 

Anonymkode: b93df...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanino
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg føler meg så ekkel/ tjukk, nå har jeg bestemt meg for at jeg skal prøve å gå ned i vekt. Mye ligger rundt magen, armene, og har dobbelthake. Veier 88 kg, er 175 cm høy.. 

Jeg spiser usunt, en del pasta, og mye sukker. Kjeks, sjokolade.. jeg vet selv det ikke er bra, men føler jeg er bestemt og motivert nok nå til at jeg kan klare det.. 

Dere som har gått ned, hvor lang tid gikk det før du merket det/ så det? 

Anonymkode: 82f39...b5c

Er ikke noen fasit på dette men de første 3-5 kiloene er bare vann 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå merke etter 25 kg. Hadde da gått fra 102 kg til 75 kg. 169 cm.

Anonymkode: f5f17...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter de første 2-3 ukene med periodisk faste! 

Anonymkode: 11e49...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 3 kilo . Tynnere ansikt , ikke valker bak på ryggen lenger og løsere bukser/ topper. 

Kvinne 44 år  1 .60cm - fra 70 til 67 kg . Spiser 1300kcal  pr dag - tar litt over en mnd 

Anonymkode: a31c0...82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes jeg merker det bare etter noen dager med lettere mat, men på klærne er vel 5 kg ca. en str., så det merker man jo. 

Anonymkode: 8f79f...63c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4 uker.

Anonymkode: 1f791...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...