Gå til innhold

Er kortison injeksjon smertefullt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg tatt kortison injeksjon I tommelen. Overkommelig stikket. Men fikk spreng smerte og hoven like etter injeksjonen. Hadde det i 18 timer før det slapp taket. Etter der var det ømt.

Gikk bra! Glad jeg er ferdig!

TS

Anonymkode: c0047...1a6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får regelmessig 4 stikk i hvert kne. Omtrent som myggstikk.  

Anonymkode: c1910...461

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Får regelmessig 4 stikk i hvert kne. Omtrent som myggstikk.  

Anonymkode: c1910...461

Så bra for deg da.

Skrevet

Jeg fikk kortisonsprøyte i kneet i går. Jeg var livredd for at det skulle gjøre vondt, men det var faktisk ikke vondt i det hele tatt. Det var sykt ekkelt da 😅 Har heller ikke hatt noe vondt nå etterpå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I min erfaring er det verst resten av dagen og dagen etter. Når det er så sprengfullt inni der at det ikke går an å bøye leddet. Får jevnlig kortisonsprøyter i knærne og må ta ett ben per uke for det er helt umulig å gå på benet etterpå, og går ikke an å bøye det så går ikke an å gå i trapper på flere dager. 

Anonymkode: 47403...3ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I min erfaring er det verst resten av dagen og dagen etter. Når det er så sprengfullt inni der at det ikke går an å bøye leddet. Får jevnlig kortisonsprøyter i knærne og må ta ett ben per uke for det er helt umulig å gå på benet etterpå, og går ikke an å bøye det så går ikke an å gå i trapper på flere dager. 

Anonymkode: 47403...3ad

Ja  sånn var det med handa å. Måtte droppe tanntråden på kvelden. Hadde vondt å det var så stivt at jeg klarte ikke holde i noe. Nok med å få av meg linsene. Pusse tenner å kle av meg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...