I Grosny Skrevet 10. mars 2024 #81 Del Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 9.17): Kan ikke huske når jeg hadde bruk for å kjøre manuell gir. Må vel ha vært på slutten av 90-tallet. Anonymkode: 7fd3b...243 Jeg kan erindre sist jeg kjørte med manuelt gir, det var i går. Fordel med automatlapp: Hvis det er vanskelig å stokke armer og bein samtidig med at man lærer bilkjøring så tar du bort en stressfaktor, og sparer et par kjøretimer. Fordel med manuell lapp. Større utvalg av rimelige bruktbiler, og kjenner du meg kan du få låne bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 10. mars 2024 #82 Del Skrevet 10. mars 2024 (endret) AllahBallah skrev (På 15.1.2024 den 22.22): Svar ærlig: hadde du noen å øvekjøre med da du tok lappen på manuell? Det har ikke TS. Alle vet dessuten at manuelt gir i 2024 er et bygde-fenomen. Sant nok, i byen er det bomringer og dyrere gateparkering som gjør at flere velger el-bil, iallfall når de kjøper ny bil. Fossilbilene er forresten overlegne til langturer i utlandet. Endret 10. mars 2024 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #83 Del Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min første bil kosta 18.000,- Det var en -99 modell. Automat. Ja, det er mulig, men man har langt mer å velge mellom om man kan kjøre manuelt. Men kun 213 av 993 biler på finn til under 30k har automat. Anonymkode: 032d6...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #84 Del Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, det er mulig, men man har langt mer å velge mellom om man kan kjøre manuelt. Men kun 213 av 993 biler på finn til under 30k har automat. Anonymkode: 032d6...0e0 Men hvorfor dette behovet for å ha så stort utvalg? Man trenger jo bare den ene billige bruktbilen, og den finner man selv om man bare har lappen for automat. Anonymkode: 37666...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #85 Del Skrevet 10. mars 2024 Manuell. Er ikke så vanskelig som noen skal ha det til å du kan få brukt får det senere å du lærer litt om girene. Automat har å gir å når du da kjøper automat senere så er det enklere å høre om det er noe rart med girkassen. (Selv om de girer litt annerledes enn når man gjør det selv) Anonymkode: ef40c...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #86 Del Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Manuell. Er ikke så vanskelig som noen skal ha det til å du kan få brukt får det senere å du lærer litt om girene. Automat har å gir å når du da kjøper automat senere så er det enklere å høre om det er noe rart med girkassen. (Selv om de girer litt annerledes enn når man gjør det selv) Anonymkode: ef40c...afa Dette tror jeg faktisk tar kaka som det mest idiotiske argumentet jeg noen gang har hørt for å ta lappen for manuell 😅 Anonymkode: 37666...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå