umAxa Skrevet 11. januar 2024 #41 Skrevet 11. januar 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Tror det han prøver å si er at mennesker er komplekse. Hvilket betyr at alle reagerer ulikt, ergo "failer" testene. Og at dette ikke nødvendigvis er axiom på at mannen er uegnet som partner Mennesker er komplekse OG kompliserte Anonymkode: 0a2c1...08e Om du leser hva jeg har sagt fra første innlegg i tråden, så sier jeg mellom linjene at mennesket er komplekse med å legger frem underliggende årsaker til hvorfor kvinner shit tester og hvordan det kan ha en sammenheng med evolusjonen som har utviklet dette "forsvaret" og drar det så langt at det er smart av henne å gjøre så. Og jeg sier også at bare fordi en mann opplever å faile testen, så betyr det ikke nødvendigvis at han er uegnet som partner (for alltid): 13 hours ago, umAxa said: Videre så har jeg aldri sagt at en mann er dårlig eller kvinnefiendtlig av å ikke passere en "shit test" - så du fokuserer på helt andre områder enn hva jeg snakker om. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #42 Skrevet 11. januar 2024 umAxa skrev (4 minutter siden): Om du leser hva jeg har sagt fra første innlegg i tråden, så sier jeg mellom linjene at mennesket er komplekse med å legger frem underliggende årsaker til hvorfor kvinner shit tester og hvordan det kan ha en sammenheng med evolusjonen som har utviklet dette "forsvaret" og drar det så langt at det er smart av henne å gjøre så. Og jeg sier også at bare fordi en mann opplever å faile testen, så betyr det ikke nødvendigvis at han er uegnet som partner (for alltid): Jeg så og har sett det. Jeg forklarer bare det jeg mistenker den fyren prøver å si. Slapp helt av bud 😅 du er i gode hender Anonymkode: 0a2c1...08e 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå