AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Finnes de? Som tar vare på kona si, er omsorgsfull, som tar initiativet til eks husarbeid eller noe aktivitet? Som lytter og ser kona si? Forstår, kommuniserer godt etc? Bare litt oppgitt i dag og føler jeg bare har lyst å skille meg og leve livet slik jeg vil. Er så drittlei hele han. Så tafatt, tar alt så personlig, ustabilt humør og lat! Jeg føler jeg må lære opp mannen min til alt. Og minne han på ting. Han er så egoistisk, men ikke på en narsissistisk måte. Han gjør kun det minimale hjemme, og ligger som regel på sofaen med magen bar. Også selvfølgelig, forventer masse sex, uten engang å gjøre noe som tenner meg. Jeg sluttet å røyke for noen dager siden, i dag har jeg mensen og ikke godt humør. Jeg spurte han pent om han kunne ha litt tålmodighet med meg. Jeg har måtte rydde hele huset i dag også, pga vi fikk besøk. Det visste han, men i hele går lå han på sofaen etter jobb. Noe som også går i minusbanken min i dag. Nå er han furt og irritert. Fordi jeg ikke er i det beste humøret. I stede for å muntre meg opp, støtte meg og hjelpe meg, gjør ham bare ting enda vanskeligere å stå i. Lagde seg en tallerken med god mat, la seg i sofaen og spurte om vi ikke skulle se på serie. Da gadd jeg ikke mer å gikk opp i senga. Er alle menn sånn? 😬 Kanskje jeg bare skal være singel resten av livet... Anonymkode: b4eeb...ea2 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Ja selvfølgelig finnes de 🥰 er mannen din alltid slik? For alle er jo furt og irritert innimellom… Kanskje dere bare har kommet inn i en vond sirkel, der hverandres dårlige humør smitter den andre - her er det hverfall slik av og til 🙈 da må en av trø til med litt galgenhumor og bryte spenningen, og så løser det seg opp 😅 Anonymkode: 76a06...71a 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Min erfaring er at det finnes uendelig med slike flotte menn! Dessverre ødelegges de av kritiserende, kontrollerende kvinnfolk som tror de har fått seg en valp de skal gjøre husren. 😅 Du måtte ikke vaske hele huset. Du valgte. The empowered wife av Laura Doyle, og de enkle stegene der revolusjonerte mitt ekteskap. Jeg innså at jeg hadde hatt en av disse fantastiske mennene i årevis, jeg hadde bare brukt så mange anledninger på å ikke respektere ham at han syntes jeg var som en sur sokk, sikkert litt sånn mannen din føler om deg for tiden. Lykke til med røykeslutt, stå i det! 💪 Anonymkode: ecd92...b39 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Så klart finnes de, akkurat som det finnes bra damer. Mistet litt troen på damer selv etter noen veldig dårlige erfaringer, men da gjelder det å forstå at det kun er dårlige erfaringer, ikke at alle er sånn, selv om det er lett å tenke sånn med litt for mange dårlige erfaringer Ja, det er mange jævlige mennesker der ute, men her må du velge mellom å være bitter og skylde på alle menn for dine erfaringer, eller ta en pustepause og innse at ikke alle er sånn Anonymkode: 3a67b...83c 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Som tar vare på kona si, Ja de er nettopp der, hos KONA si Anonymkode: 04816...104 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Skrevet 10. januar 2024 Helt riktig, alle menn er prikk like, noen forbannade idioter, mens kvinner som alltid er de uskyldige individene som er og oppfører seg som perfekte prinsesser. Heeeelt korrekt. 🤯 Anonymkode: 4c684...e02 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #7 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja selvfølgelig finnes de 🥰 er mannen din alltid slik? For alle er jo furt og irritert innimellom… Kanskje dere bare har kommet inn i en vond sirkel, der hverandres dårlige humør smitter den andre - her er det hverfall slik av og til 🙈 da må en av trø til med litt galgenhumor og bryte spenningen, og så løser det seg opp 😅 Anonymkode: 76a06...71a Var selvfølgelig ikke sånn i starte. 😅 Men dærsken å tafatt mann. Gidder ikke å pusse tenna sine ordentlig engang. Tar ikke vare på seg selv, hjemmet eller meg/oss. Dog flink med barna bortsett fra at han er rimelig giddalaus der å. Han gjør ting hvis jeg spør eller hvis hele kjøkkenet er fult av skitne tallerkener. Han unngår alt av konflikter eller snakke om vonde ting. Han går heller rundt sur og furt noen år. Det virker som har er litt lettere tilbakestående noe ganger. Åh nei, galgenhumor hadde han kunne bli sint av 🤣 Jeg er sånn som ofte ler, men må være veldig var med han. Tar fort ting personlig. Tror vi rett og slett er en elendig match 😬 tror jeg har det best som singel. Ts Anonymkode: b4eeb...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #8 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var selvfølgelig ikke sånn i starte. 😅 Men dærsken å tafatt mann. Gidder ikke å pusse tenna sine ordentlig engang. Tar ikke vare på seg selv, hjemmet eller meg/oss. Dog flink med barna bortsett fra at han er rimelig giddalaus der å. Han gjør ting hvis jeg spør eller hvis hele kjøkkenet er fult av skitne tallerkener. Han unngår alt av konflikter eller snakke om vonde ting. Han går heller rundt sur og furt noen år. Det virker som har er litt lettere tilbakestående noe ganger. Åh nei, galgenhumor hadde han kunne bli sint av 🤣 Jeg er sånn som ofte ler, men må være veldig var med han. Tar fort ting personlig. Tror vi rett og slett er en elendig match 😬 tror jeg har det best som singel. Ts Anonymkode: b4eeb...ea2 Det tror jeg også! Særleg når du er så respektløs at du omtaler kjæresten din på denne måten til fremmede. Stakkars fyr. Selvsagt var han ikke sånn i starten, da hadde han ikke blitt ødelagt av deg enda. Anonymkode: ecd92...b39 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #9 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var selvfølgelig ikke sånn i starte. 😅 Men dærsken å tafatt mann. Gidder ikke å pusse tenna sine ordentlig engang. Tar ikke vare på seg selv, hjemmet eller meg/oss. Dog flink med barna bortsett fra at han er rimelig giddalaus der å. Han gjør ting hvis jeg spør eller hvis hele kjøkkenet er fult av skitne tallerkener. Han unngår alt av konflikter eller snakke om vonde ting. Han går heller rundt sur og furt noen år. Det virker som har er litt lettere tilbakestående noe ganger. Åh nei, galgenhumor hadde han kunne bli sint av 🤣 Jeg er sånn som ofte ler, men må være veldig var med han. Tar fort ting personlig. Tror vi rett og slett er en elendig match 😬 tror jeg har det best som singel. Ts Anonymkode: b4eeb...ea2 Huff da, nei dette hørtes ikke så greit ut ❤️ jeg las nok HI som litt utblåsning, og det trenger vi jo alle innimellom 😅 jeg kunne nok sett bort fra det mye her, bortsett fra humoren 🙈 skjønner ikke hvordan folk kommer seg gjennom livet uten… klem til deg, håper det ordner seg på et vis. Anonymkode: 76a06...71a 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #10 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min erfaring er at det finnes uendelig med slike flotte menn! Dessverre ødelegges de av kritiserende, kontrollerende kvinnfolk som tror de har fått seg en valp de skal gjøre husren. 😅 Du måtte ikke vaske hele huset. Du valgte. The empowered wife av Laura Doyle, og de enkle stegene der revolusjonerte mitt ekteskap. Jeg innså at jeg hadde hatt en av disse fantastiske mennene i årevis, jeg hadde bare brukt så mange anledninger på å ikke respektere ham at han syntes jeg var som en sur sokk, sikkert litt sånn mannen din føler om deg for tiden. Lykke til med røykeslutt, stå i det! 💪 Anonymkode: ecd92...b39 Så bra de finnes 😃 Joda, jeg kan også havne i den kjærring rollen, men jobbet mye for å komme meg ut av den. Og Jeez, han gjør jo nærmest ingenting. Heletiden sliten. Ligger i sofaen å gomler i seg godteri og usunn mat mens magen vokser ut av klærne. Greit nok det, jeg er ikke så utseende fokusert, men med alt annet er det bare frustrerende. Kan jo ikke ha én samtale med han uten at han skal vise hvor klok og flink han er, jeg kan ikke si en setning ferdig engang, før han avbryter. Ingen felles interesser. Eneste er serier og film, men da på hans premisser - altså hva han liker. Jeg har vært lagt inn på sykehuset noen ganger...... Nada omsorg. Før jeg skulle inn å føde måtte jeg og en terapeut fortelle han at fødsel er faktisk vondt og akkurat denne dagen handler ikke om han. Terapauten var mildt sagt irritert på han. Jeg har aldri hatt en mann som har behandlet meg bra, men han slo meg ihvertfall ikke eller voldtok meg. Så kravene var jo ikke akkurat høye. Nå er jeg dritt lei og har det bedre alene når han ikke er hjemme 🫤 Takk, skal sjekke ut boka selv om jeg ikke tror det er så mye mer jeg kan gjøre. Og takk 💪 Ts Anonymkode: b4eeb...ea2 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #11 Skrevet 10. januar 2024 Jeg føler meg som en diamant her jeg sitter. Så mange tråder, så mange ubrukelige menn. Håper en av dere finner meg snart Anonymkode: 194c6...d0e 2 3 2
Dolce Skrevet 10. januar 2024 #12 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Finnes de? Som tar vare på kona si, er omsorgsfull, som tar initiativet til eks husarbeid eller noe aktivitet? Som lytter og ser kona si? Forstår, kommuniserer godt etc? Bare litt oppgitt i dag og føler jeg bare har lyst å skille meg og leve livet slik jeg vil. Er så drittlei hele han. Så tafatt, tar alt så personlig, ustabilt humør og lat! Jeg føler jeg må lære opp mannen min til alt. Og minne han på ting. Han er så egoistisk, men ikke på en narsissistisk måte. Han gjør kun det minimale hjemme, og ligger som regel på sofaen med magen bar. Også selvfølgelig, forventer masse sex, uten engang å gjøre noe som tenner meg. Jeg sluttet å røyke for noen dager siden, i dag har jeg mensen og ikke godt humør. Jeg spurte han pent om han kunne ha litt tålmodighet med meg. Jeg har måtte rydde hele huset i dag også, pga vi fikk besøk. Det visste han, men i hele går lå han på sofaen etter jobb. Noe som også går i minusbanken min i dag. Nå er han furt og irritert. Fordi jeg ikke er i det beste humøret. I stede for å muntre meg opp, støtte meg og hjelpe meg, gjør ham bare ting enda vanskeligere å stå i. Lagde seg en tallerken med god mat, la seg i sofaen og spurte om vi ikke skulle se på serie. Da gadd jeg ikke mer å gikk opp i senga. Er alle menn sånn? 😬 Kanskje jeg bare skal være singel resten av livet... Anonymkode: b4eeb...ea2 De finnes. Jeg kjenner flere. Og jeg har sikret meg et eksemplar. 2 1
Gjest Kalsberg92 Skrevet 10. januar 2024 #13 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Finnes de? Som tar vare på kona si, er omsorgsfull, som tar initiativet til eks husarbeid eller noe aktivitet? Som lytter og ser kona si? Forstår, kommuniserer godt etc? Bare litt oppgitt i dag og føler jeg bare har lyst å skille meg og leve livet slik jeg vil. Er så drittlei hele han. Så tafatt, tar alt så personlig, ustabilt humør og lat! Jeg føler jeg må lære opp mannen min til alt. Og minne han på ting. Han er så egoistisk, men ikke på en narsissistisk måte. Han gjør kun det minimale hjemme, og ligger som regel på sofaen med magen bar. Også selvfølgelig, forventer masse sex, uten engang å gjøre noe som tenner meg. Jeg sluttet å røyke for noen dager siden, i dag har jeg mensen og ikke godt humør. Jeg spurte han pent om han kunne ha litt tålmodighet med meg. Jeg har måtte rydde hele huset i dag også, pga vi fikk besøk. Det visste han, men i hele går lå han på sofaen etter jobb. Noe som også går i minusbanken min i dag. Nå er han furt og irritert. Fordi jeg ikke er i det beste humøret. I stede for å muntre meg opp, støtte meg og hjelpe meg, gjør ham bare ting enda vanskeligere å stå i. Lagde seg en tallerken med god mat, la seg i sofaen og spurte om vi ikke skulle se på serie. Da gadd jeg ikke mer å gikk opp i senga. Er alle menn sånn? 😬 Kanskje jeg bare skal være singel resten av livet... Anonymkode: b4eeb...ea2 Jeg har nesten alt du nevner, men svikter på aktiviteter, jeg alt for hjemmekjær
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #14 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det tror jeg også! Særleg når du er så respektløs at du omtaler kjæresten din på denne måten til fremmede. Stakkars fyr. Selvsagt var han ikke sånn i starten, da hadde han ikke blitt ødelagt av deg enda. Anonymkode: ecd92...b39 Du aner virkelig ikke hva jeg har gjort for denne mannen og ofret. Det er ikke mye synd på han, han har levd livet akkurat slik han vil mens jeg har tatt hånd om barn, hjem, fulltidsjobb og studier. Da har han kosa seg med hobbyer, kompiser og kommet hjem til rent hus, mat og en utslitt og deprimert kone uten at han brydde seg særlig. Ts Anonymkode: b4eeb...ea2 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #15 Skrevet 10. januar 2024 Dolce skrev (1 minutt siden): De finnes. Jeg kjenner flere. Og jeg har sikret meg et eksemplar. Glad på dine veier 🥰 Ts Anonymkode: b4eeb...ea2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #16 Skrevet 10. januar 2024 Kalsberg92 skrev (1 minutt siden): Jeg har nesten alt du nevner, men svikter på aktiviteter, jeg alt for hjemmekjær Da er det vel kanskje innafor hvis han har alt annet 🥰 Ts Anonymkode: b4eeb...ea2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #17 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg føler meg som en diamant her jeg sitter. Så mange tråder, så mange ubrukelige menn. Håper en av dere finner meg snart Anonymkode: 194c6...d0e 🥰 Ts Anonymkode: b4eeb...ea2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #18 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du aner virkelig ikke hva jeg har gjort for denne mannen og ofret. Det er ikke mye synd på han, han har levd livet akkurat slik han vil mens jeg har tatt hånd om barn, hjem, fulltidsjobb og studier. Da har han kosa seg med hobbyer, kompiser og kommet hjem til rent hus, mat og en utslitt og deprimert kone uten at han brydde seg særlig. Ts Anonymkode: b4eeb...ea2 Og hvorfor ofret du deg? Du seer at du har bidratt til at han har blitt en bortskjemt drittsekk? Anonymkode: ba828...8c1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #19 Skrevet 10. januar 2024 Føler med deg❤️ var i en veldig lignende situasjon med eksen, forventet alt jeg gjorde alt av husarbeid, barn osv og forsto ikke hvorfor jeg aldri ville ha sex av han og forsto heller ikke hvorfor jeg alltid var i så dårlig humør selv om jeg hadde prøvd å forklare saken 1000 ganger.. ble ikke bedre før jeg gikk ifra han, han jeg er sammen med nå gjør til og med mer en det jeg gjør i huset ❤️ Anonymkode: 459d1...f5e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #20 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så klart finnes de, akkurat som det finnes bra damer. Mistet litt troen på damer selv etter noen veldig dårlige erfaringer, men da gjelder det å forstå at det kun er dårlige erfaringer, ikke at alle er sånn, selv om det er lett å tenke sånn med litt for mange dårlige erfaringer Ja, det er mange jævlige mennesker der ute, men her må du velge mellom å være bitter og skylde på alle menn for dine erfaringer, eller ta en pustepause og innse at ikke alle er sånn Anonymkode: 3a67b...83c Uff 💔 Jeg har liksom aldri vært borti eller kjent en slik man, derfor jeg lurer. Skilles vi, vet jeg at jeg aldri skal inn i et forhold igjen. Men greit å vite at det man har ikke er greit. Det har ødelagt mye for min del, og nå ønsker jeg å bygge meg selv og mitt liv opp igjen uten noen. Ts Anonymkode: b4eeb...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå