AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Jeg tror at mannen min har anoreksi, men jeg vet ikke hvordan jeg skal hjelpe ham. Han har alltid vært slank, men i det siste har han blitt veldig tynn og spiser nesten ingenting. Han sier at han ikke er sulten eller at han har vondt i magen. Han veier seg ofte og er misfornøyd med kroppen sin. Han trener også mye, selv om han ser utslitt ut. Jeg er bekymret for hans helse. Jeg har prøvd å snakke med ham om det, men han blir bare sint eller avviser meg. Han sier at han ikke har noe problem og at jeg bekymrer meg for mye. Jeg elsker ham og vil bare at han skal være lykkelig og frisk. Har noen av dere opplevd noe lignende? Hvordan kan jeg støtte ham og få ham til å innse at han trenger hjelp? Anonymkode: 81abe...285
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Selvfølgelig kan menn ha anoreksi! Hva slags spørsmål er det.. Om mannen din har det vet jeg ikke. Oppfordre han gjerne til å gå til legen for å sjekke ut magesmertene. Anonymkode: 0a99d...4e6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Menn kan absolutt ha anoreksi. Tror bare det er vanligere for kvinner fordi det å være tynn legges mer vekt på om kvinner. Menn skal heller ha masse muskler. Kan jo hende det er det, at han føler at treningen er forgjeves hvis han spiser. Selv om det er omvendt! Anonymkode: b951f...aa9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Spiser han lite til middag? Andre måltider får du kanskje ikke med deg i hverdagen....? Anonymkode: ee2e7...110
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå