AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #21 Skrevet 10. januar 2024 Jeg er mer bekymret for hvordan all denne woke trenden kommer til å påvirke våre barn. De blir jo bare sytete, sensitive og late av hele opplegget. Satt sammen med den økende kriminaliteten og alle farene som kommer med det så... ja.. Stakkars fremtidige generasjoner Anonymkode: 59675...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #22 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er mer bekymret for hvordan all denne woke trenden kommer til å påvirke våre barn. De blir jo bare sytete, sensitive og late av hele opplegget. Satt sammen med den økende kriminaliteten og alle farene som kommer med det så... ja.. Stakkars fremtidige generasjoner Anonymkode: 59675...ec4 Kidsa er alt lei av woke så ingen fare. https://www.nrk.no/kultur/naer-halvparten-av-unge-seier-ikkje-meininga-si-i-frykt-for-reaksjonar-1.16418623 Anonymkode: 438f8...065
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #23 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 22.23): Media tjener på frykt. Folk leser mer saker om ting de er redde for. KREFT,KRIG, SEX SELGER dessverre. Anonymkode: 438f8...065 Ja men hvorfor sier ekspertene det de gjør? De tjener jo ikke noe på det. Anonymkode: 79d62...8ce
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #24 Skrevet 18. januar 2024 Skjønner deg godt TS. Angrer nesten på at jeg fikk barn for er så utrolig bekymret for den verden hun vil vokse opp i. Ikke bare krig, men miljøet også Anonymkode: 3d968...da2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #25 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 18.32): Jeg er så stressa for fremtiden og barna mine. Alt man leser i nyhetene om dagen om at Sverige må forberede seg på krig, Russland kan angripe NATO dersom de vinner i Ukraina osv gjør meg så bekymret. Har en sønn på 13 og en datter på 11 og ser for meg at han må i militæret og forsvare Norge osv. Føler ikke det er håp. Gruer meg til å være borte fra dem når jeg går på jobben. Er alle bare helt rolige? Kan noen evt berolige meg? Anonymkode: 79d62...8ce Ja, det ser jo ikke bra ut. Vi kan, med rimelig sikkerhet, anta at mennesker som er barn nå vil opppleve en lavere livskvalitet enn oss. Vi vet også - med 100% sikkerhet - at en av konsekvensene av klimaendringer er krig. Hungersnød og naturkatastrofer som ikke reddes av myndigheter med massive midler fører alltid til krig. Krig med Russland? Ikke nødvendigvis. Men det er, har alltid vært og vil trolig alltid være krig i Europa. Likevel tror ikke 60% av Norges befolkning på at klimaendringer vil påvirke dem i slik grad at de trenger bry seg. (Og de over 70 har trolig rett.) Men inn i dette (og dette har vært kjent hele mitt liv, og jeg er over 30) valgt å få barn. Så du må ha tenkt at det var verdt risikoen. Og nå må du bare leve med den. Som oss alle. Men viktigere: dine barn må bare leve med den fremtiden vi har tildelt dem. Anonymkode: 0b1ba...350
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #26 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 20.10): Nei men ifølge såkalte eksperter kan det skje dersom Russland vinner i Ukraina. Og dum som jeg er svelger jeg alt ekspertene sier https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/MoVpxK/dette-skjer-om-russland-vinner-trusselen-oeker-drastisk Anonymkode: 79d62...8ce – Trusselen øker drastisk – De potensielle følgene av en russisk seier i Ukraina skulle innebære at trusselen mot land som tidligere var en del av Tsar-Russland og Sovjetunionen skulle øke drastisk, mener Karlis Neretnieks, tidligere sjef for den svenske Försvarshögskolan. Siden når har Norge vært en del av Tsar-Russland og Sovjet? Anonymkode: 690c2...eae
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #27 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): – Trusselen øker drastisk – De potensielle følgene av en russisk seier i Ukraina skulle innebære at trusselen mot land som tidligere var en del av Tsar-Russland og Sovjetunionen skulle øke drastisk, mener Karlis Neretnieks, tidligere sjef for den svenske Försvarshögskolan. Siden når har Norge vært en del av Tsar-Russland og Sovjet? Anonymkode: 690c2...eae Nei, men lenger ned står det: – De statskontrollerte mediene normaliserer for tiden ideen om krig – og en krig med NATO. Krigen i Ukraina anses allerede som en krig mot NATO. Kreml har tydelig gitt uttrykk for at de ønsker å utfordre en USA-ledet verdensorden, undergrave NATO og korrigere historiske «urettferdigheter» ved å tegne om internasjonalt anerkjente grenser med militærmakt, svarer Golovchenko til VG. – Putin gikk så langt som å sammenligne seg med tsar Peter I, ved å si at det også er hans oppgave å returnere tapte landområder. – Russisk propaganda ser en fremtidig militær konfrontasjon med NATO, hovedfienden, som en høy risiko, men også en høy belønning, sier Golovchenko. Anonymkode: 79d62...8ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå