Gogglebox Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Skulle lagt ved bilde, men det er ikke mulig. FÃ¥r bare opp default-tekst nÃ¥r jeg Ã¥pner innlegg. Er det flere som opplever dette?Â
brainstorm Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Jeg fÃ¥r ogsÃ¥ denne feilmeldingen pÃ¥ alt. Kan ikke lese innlegg, men fikk lest ditt ved Ã¥ holde markøren ved overskriften.Â
Janzypants Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Det skjedde meg ogsÃ¥, men nÃ¥r jeg logget av wifi og gikk over pÃ¥ 4g sÃ¥ kom jeg inn med én gang! Veldig rart!Â
Frisk Frosk Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Jeg får ikke lest tråder, kommer opp [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Rhodiola Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 Hei alle sammen! Vi opplever i skrivende stund tekniske problemer, men vi er på saken, og håper på å få løst opp i det fortløpende. Rhodiola, adm. 1
LadeJarl Skrevet 10. januar 2024 #8 Skrevet 10. januar 2024 Mindre aktivitet? Bare en håndfull av det gamle klientellet som gidder diskutere..og ikke særlig høylytt heller. Før fløt blodet i gangene her..var tider det..!.😬🤩🙈
Krokenguri Skrevet 10. januar 2024 #9 Skrevet 10. januar 2024 Alle innlegg står med error og sort her. Får ikke lagt med bilde, får error på det også
Glenda27 Skrevet 10. januar 2024 #11 Skrevet 10. januar 2024 LadeJarl skrev (Akkurat nÃ¥): Mindre aktivitet? Bare en hÃ¥ndfull av det gamle klientellet som gidder diskutere..og ikke særlig høylytt heller. Før fløt blodet i gangene her..var tider det..!.😬🤩🙈 føler nÃ¥ aktiviteten er høy enda jeg. menmen kanskje det bare er meg Â
Krokenguri Skrevet 10. januar 2024 #12 Skrevet 10. januar 2024 Kan se at det er 3 svar men ser ikke svarene. Det er sort og mrd hvit skrift error
Matas Skrevet 10. januar 2024 #13 Skrevet 10. januar 2024 Krokenguri skrev (Akkurat nÃ¥): Alle innlegg stÃ¥r med error og sort her. FÃ¥r ikke lagt med bilde, fÃ¥r error pÃ¥ det ogsÃ¥ Hei. Jeg henviser til Rhodiola sitt svar over her. Matas, mod.Â
Krokenguri Skrevet 10. januar 2024 #14 Skrevet 10. januar 2024 Ok, ser ikke teksten. Men ser overskriften
LadeJarl Skrevet 10. januar 2024 #15 Skrevet 10. januar 2024 Krokenguri skrev (3 minutter siden): Kan se at det er 3 svar men ser ikke svarene. Det er sort og mrd hvit skrift error Prøv å slå av bullshitfilteret da? 🤔....😂
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #16 Skrevet 10. januar 2024 [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out  forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Anonymkode: 1abed...e46 1
Sommer2464 Skrevet 10. januar 2024 #18 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out  forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Anonymkode: 1abed...e46 Akkurat dette har jeg også opplevd idag. 1
Knitalong Skrevet 10. januar 2024 #19 Skrevet 10. januar 2024 Det er i orden her nÃ¥  HÃ¥per det ordner seg snart for dere andre som sliter ogsÃ¥ Â
Rhodiola Skrevet 10. januar 2024 #20 Skrevet 10. januar 2024 (endret) Knitalong skrev (14 timer siden): Det er i orden her nå  Håper det ordner seg snart for dere andre som sliter også  Godt å lese, takk for tilbakemelding!  Det ser ut til å ha ordnet seg her hos meg også. Tråden ble den 11.01.2024 kl. 07:40 slått sammen med et tilsvarende emne: ''Hva skjer med kg?''. Rhodiola, adm. Endret 11. januar 2024 av Rhodiola 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå