Gå til innhold

Teknisk feil?


Gogglebox

Anbefalte innlegg

Skulle lagt ved bilde, men det er ikke mulig. Får bare opp default-tekst når jeg åpner innlegg. Er det flere som opplever dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får også denne feilmeldingen på alt. Kan ikke lese innlegg, men fikk lest ditt ved å holde markøren ved overskriften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde meg også, men når jeg logget av wifi og gikk over på 4g så kom jeg inn med én gang!  Veldig rart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lest tråder, kommer opp

[[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Vi opplever i skrivende stund tekniske problemer, men vi er på saken, og håper på å få løst opp i det fortløpende.

Rhodiola, adm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mindre aktivitet? Bare en håndfull av det gamle klientellet som gidder diskutere..og ikke særlig høylytt heller.

Før fløt blodet i gangene her..var tider det..!.😬🤩🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle innlegg står med error og sort her. Får ikke lagt med bilde, får error på det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadeJarl skrev (Akkurat nå):

Mindre aktivitet? Bare en håndfull av det gamle klientellet som gidder diskutere..og ikke særlig høylytt heller.

Før fløt blodet i gangene her..var tider det..!.😬🤩🙈

føler nå aktiviteten er høy enda jeg. menmen kanskje det bare er meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se at det er 3 svar men ser ikke svarene.  Det er sort og mrd hvit skrift error

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (Akkurat nå):

Alle innlegg står med error og sort her. Får ikke lagt med bilde, får error på det også

Hei. 

Jeg henviser til Rhodiola sitt svar over her. 

Matas, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krokenguri skrev (3 minutter siden):

Kan se at det er 3 svar men ser ikke svarene.  Det er sort og mrd hvit skrift error

Prøv å slå av bullshitfilteret da? 🤔....😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out  forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Anonymkode: 1abed...e46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bug? 

Anonymkode: 436ac...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

[[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out  forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Anonymkode: 1abed...e46

Akkurat dette har jeg også opplevd idag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i orden her nå :) Håper det ordner seg snart for dere andre som sliter også :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (14 timer siden):

Det er i orden her nå :) Håper det ordner seg snart for dere andre som sliter også :) 

Godt å lese, takk for tilbakemelding! :caps: Det ser ut til å ha ordnet seg her hos meg også.

Tråden ble den 11.01.2024 kl. 07:40 slått sammen med et tilsvarende emne: ''Hva skjer med kg?''.

Rhodiola, adm.

Endret av Rhodiola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...