Gå til innhold

Stilling ved første analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi tenker å prøve analsex for første gang. I hvilken stilling er det best å begynne? Jeg har brukt buttplugs i varierende størrelser over flere år og håndterer de bra og nyter. Jeg er bare veldig usikker på hvilken stilling som fungerer best. Setter veldig pris på tips og triks.

Jeg trenger ikke svar fra sure damer som er imot anal. Dette er mitt ønske og noe jeg så langt tenner på og nyter. 

Anonymkode: 9b515...d88

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi synes det er lettest å starte i doggy, da går den lettest inn her i hvert fall. Så bytter vi gjerne til at jeg sitter oppå han, da kommer jeg seriøst i løpet av sekunder, haha.

Anonymkode: 572a9...c69

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Doggy er en god stilling, men det kan være klønete å få den inn noen ganger, pga vinkel. Liggende på siden kan være enklere.  Det er også enkelt å penetrere når hun ligger på magen, men da har hun ingen steder å trekke seg unna. Lykke til, og kos dere! 

Anonymkode: 4f100...9a7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Vi synes det er lettest å starte i doggy, da går den lettest inn her i hvert fall. Så bytter vi gjerne til at jeg sitter oppå han, da kommer jeg seriøst i løpet av sekunder, haha.

Du sitter oppå han? Reversed cowgirl liksom?

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Doggy er en god stilling, men det kan være klønete å få den inn noen ganger, pga vinkel. Liggende på siden kan være enklere.  Det er også enkelt å penetrere når hun ligger på magen, men da har hun ingen steder å trekke seg unna. Lykke til, og kos dere! 

Det var et godt poeng. Har tenkt flere ganger at mageleie virker veldig greit siden jeg kan bruke hendene til å spre rumpeballene mer. Tenkte ikke på at man kan få behov for "å stikke av".

Tusen takk!

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det var et godt poeng. Har tenkt flere ganger at mageleie virker veldig greit siden jeg kan bruke hendene til å spre rumpeballene mer. Tenkte ikke på at man kan få behov for "å stikke av".

Tusen takk!

Den er fin, når dere har litt erfaring og trygghet. Det føles ganske dominerende å ta henne analt, uten at hun kan stikke. Det er jo en følelse begge kan dra nytte av.  

• Liker 1
Skrevet

Jeg har god erfaring med å ligge på siden. Da kan du styre den inn og du kan bestemme tempoet. Synes også det er lettere å slappe helt av når jeg ligger på siden. Doggy kan som nevnt være litt vrient pga. vinkel, og litt høydeforskjell kan gjøre det ennå vanskeligere, men dere får det nok til. Bare bruk god tid og masse glidemiddel.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes den går enklest inn når vi ligger på siden og "spooner", så jeg ville kanskje begynt der. Selv foretrekker jeg doggy, men det er litt mer jobb for å slappe av og bli klar i den stillingen. 

Anonymkode: 10d48...540

Skrevet

Sliter med kronisk analfissur og analprolaps, så tenk deg godt om. Det er virkelig ikke verdt det.

Anonymkode: ccc4c...d63

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du sitter oppå han? Reversed cowgirl liksom?

Tusen takk!

Er veldig lite inne på disse uttrykkene, men tror det er vanlig cowgirl 😄 Vi sitter ansikt mot ansikt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sliter med kronisk analfissur og analprolaps, så tenk deg godt om. Det er virkelig ikke verdt det.

Anonymkode: ccc4c...d63

Mener du at du fikk det av analsex? 

Anonymkode: 0b064...d05

• Liker 3
Skrevet

Den stillingen hvor du klarer å slappe av best! Her funker å ligge på siden.

Anonymkode: e4e0a...30a

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei!

Vi tenker å prøve analsex for første gang. I hvilken stilling er det best å begynne? Jeg har brukt buttplugs i varierende størrelser over flere år og håndterer de bra og nyter. Jeg er bare veldig usikker på hvilken stilling som fungerer best. Setter veldig pris på tips og triks.

Jeg trenger ikke svar fra sure damer som er imot anal. Dette er mitt ønske og noe jeg så langt tenner på og nyter. 

Doggie, på magen, på ryggen med bena godt opp! Ri

Anonymkode: e6744...ea2

Skrevet

Vi gjorde det i misjonæren i starten, det funket for oss. Da hadde jeg veldig god kontakt med henne og kunne lese signalene tydelig. 

Nå går det oftest reverse cowgirl, med dildo i musa i tillegg. 

Anonymkode: 25fc9...6e7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Vi gjorde det i misjonæren i starten, det funket for oss. Da hadde jeg veldig god kontakt med henne og kunne lese signalene tydelig. 

Nå går det oftest reverse cowgirl, med dildo i musa i tillegg. 

Anonymkode: 25fc9...6e7

Alltid lurt på hvordan man får plass til dildo i musa i tillegg? Har lyst til å gjøre det, men har ikke sjans til å få inn noe i vagina når penis er i rumpa 

Anonymkode: 682f9...ce0

Skrevet

Doggy er favoritt, men jeg ville ikke gjort det første gangen. Som andre sier er det en litt vrien vinkel. Liggende på siden tror jeg kan bli best, da er det lettere å styre. Magen funker også, men ikke første gangen. Du kan få behov for å flytte på deg ganske fort, og i mageleie er du stuck. Det kan fort bli vondt når dere er i startfasen av analsex. 

Masse tid, masse glid, god kommunikasjon og ikke hør på de som bare må inn i tråder og gulpe om skader. Anal er digg, jeg har hatt det tusen ganger og har full kontroll på all muskulatur. Aldri en skade hos meg, ihvertfall. 

Anonymkode: 22c69...990

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Alltid lurt på hvordan man får plass til dildo i musa i tillegg? Har lyst til å gjøre det, men har ikke sjans til å få inn noe i vagina når penis er i rumpa 

Anonymkode: 682f9...ce0

Prøvd med fingre først? Eller en tynn dildo? Vi kjører ofte dobbelt, men vinkelen må være riktig for at jeg skal få plass. Jeg synes det er lettere å få plass hvis jeg har dildo i rumpa først. Da blir jeg som regel ganske våt, og glidemiddelet blander seg også, så da sklir han inn uten store problemer. 

• Hjerte 2
Skrevet

Vi synes anal er mest nytelsesfullt i misjonær - da kommer pikken helt inn på en enkelt og ganske friksjonsfri måte. Doggy er mer trøblere og mindre tilfredstillende.

Anonymkode: 9fb10...f15

• Liker 1
Skrevet

Misjonær med pute under rumpa er ikke dumt, du ligger behagelig, det er god tilgang og dere har øyekontakt.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hei!

Er du mann eller dame? Skal du ta i mot analsex fra annen mann?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Doggy er favoritt, men jeg ville ikke gjort det første gangen. Som andre sier er det en litt vrien vinkel. Liggende på siden tror jeg kan bli best, da er det lettere å styre. Magen funker også, men ikke første gangen. Du kan få behov for å flytte på deg ganske fort, og i mageleie er du stuck. Det kan fort bli vondt når dere er i startfasen av analsex. 

Masse tid, masse glid, god kommunikasjon og ikke hør på de som bare må inn i tråder og gulpe om skader. Anal er digg, jeg har hatt det tusen ganger og har full kontroll på all muskulatur. Aldri en skade hos meg, ihvertfall. 

Jeg vet, liggende på siden er magisk, men også i misjonær og doggy funker bra. Alle tra varianter gir meg orgasmer så intense at jeg kan svime av.

Gutt 19

Anonymkode: 8c3e3...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...