Gå til innhold

Kjøper du alltid matchende truse??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at de fleste kjøper bh og truse sett. Men jeg tenker at bh bruker man minst 3-4 dager mens truse bytter man daglig. Da får jo man uansett ikke gått med hele settet hver gang. Siden trusa må legges til vask  og bhen kan bruker et par ganger til.

Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: 48cdb...f33

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha,nei!

Jeg har ikke engang matchende truse og bh,tror jeg😏

Da må det isåfall være noe som ligger jækla godt gjemt i klesskapet,og som min mann har kjøpt til meg en eller annen gang..men nei,det tviler jeg sterkt på..

Har dog mye som ligner hverandre.

• Liker 3
Skrevet

Bruker BH to dager, og kjøper derfor to truser til hver BH. Liker å matche hvis det passer sånn, men ingen krise hvis ikke.

Anonymkode: 2563a...d1c

Skrevet

Kjøper aldri matchende truse. 

Jeg har dessverre en ukurrant BH-størrelse, og må ut med 600-700 kr for BH i min størrelse. Tilhørende truser koster gjerne 300-400, og det synes jeg er alt for mye for ei truse. I tillegg er trusene som passer til BHene i syntetisk materiale, og jeg vil ha truser i bomull eller ull. De dyre trusene tåler heller ikke høye temperaturer og det er helt uaktuelt for meg å vaske truser under 60 grader. 

• Liker 5
Skrevet

haha herregud nei, jeg tror ikke jeg eier en eneste matchende truse og bh 🤣

Anonymkode: 958a5...eee

Skrevet

Nei

Anonymkode: 59e62...437

Skrevet

Nei jeg kjøper aldri matchende sett. Tenker heller aldri over det når jeg kler på meg.

Men jeg har jo hvite BH og hvite truser da, og sorte BH og sorte truser.

Bruker gjerne en BH lenger enn 3-4 dager og jeg da, sjekker bare jevnlig at det ikke er noe svettelukt av den. 

Anonymkode: 5ec98...df1

• Liker 1
Skrevet

Kjøper minst 3 truser til hver bh, og har 7 forskjellig sett som jeg synes er gode.

Problem løst.

Anonymkode: 5fab1...1c3

Skrevet

Det nærmeste jeg kommer matchende sett er hvis BH og truse tilfeldigvis har samme farge. Jeg har for eksempel flere sorte BHer og sorte truser. 

Dere som kjøper matchende sett, hva tenker dere om materialet på undertøyet? Er dere opptatt av det, og hvilken temperatur det kan vaskes på? 

De fleste BHer er i syntetisk materiale, og matchende truser vil som oftest også være det. Jeg vet det finnes BHer i naturmaterialer, men de finnes ikke i min størrelse (stor cup). 

• Liker 3
Skrevet

Nei, har ingen sett. Jeg bruker kun bomullshipstere, helst fra kari traa, pierre robert eller lindex. Det finnes ikke matchende bh’er til disse, som jeg har sett.

Anonymkode: 1f416...d0a

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker jeg gjorde det en gang i tiden, og det kan jo tenkes at jeg gjør det igjen om jeg finner en fin bh og trusa tilfeldigvis er både fin og i et naturmateriale. Jeg får soppinfeksjon bare jeg ser på ei syntetisk truse. 

Jeg tenker sjeldent eller aldri over om trusa og bh-en matcher, men jeg velger undertøyet ut fra hva jeg skal ha på over og hvilken passform, materiale og farge som passer til.  

Anonymkode: 49fc3...56c

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier ihvertfall å kjøpe truser som går sammen med bh'n, altså matcher i farge. Gjerne to til hver bh. Men pga materialer så er det ikke så ofte jeg kjøper de trusene som faktisk hører til da jeg foretrekker bomull.

• Liker 1
Skrevet

Kjøper alltid matchende sett. Kunne ikke gått i noe annet. Sverger til Lindex og 3 for 2 på truser👌 Har 5 bh’er og sikkert 6 truser til hver. 

Skrevet

For min del er svaret definitivt nei. I løpet av livet har jeg vel hatt 2 eller 3 matchende sett. Som hos Kniv & gaffel er BH-ene mine dyre pga størrelse. Jeg kunne ikke hatt truser utelukkende fra samme sett, for det ville kostet meg for mye. Dessuten foretrekker jeg hverdagstruser med litt færre blonder og litt mer bomull enn de dyre trusene som hører sammen med de dyre BH-ene. 

Men jeg matcher ofte i farge, da det meste av undertøyet mitt er svart, hvitt eller hudfarget. 

Skrevet

Ofte ja. Men ikke alltid. Men er ikke så opptatt av hva jeg har på meg i hverdagen, så hva jeg har på meg varierer.

Anonymkode: 6a1e9...3fe

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt det, men jeg har vanlig størrelse i BH og har store hofter og stor rumpe. Jeg liker å kjøpe BH på Victoria's Secret og lignende og der har de ikke truser store nok for meg.

Anonymkode: 30215...b0d

Skrevet

Jeg har et finere sett som matcher i rødt, og et som ser ut som det matcher i svart, men som egentlig ikke gjør det. Klarer meg med det.

Ellers går det i truse og bh som ikke passer sammen i det hele tatt, til hverdags.

Skrevet

Jeg har stort sett matchende undertøy, men dersom jeg har mensen eller tomt for matchende truser så blir det krasj. Ingen krise det altså. 

Kjøper mange truser som hører til BH. 

Anonymkode: 08bb1...2a7

Skrevet

Jeg kjøper alltid 2-3 matchede truser om jeg kjøper litt penere BHer. Men til "hverdagsBHer" type hudfarget T-skjorte-BH bryr jeg meg ikke om det. 

Anonymkode: 22d58...e1a

Skrevet

Jeg vil ha bomullstruser, det er de matchende trusene aldri, så da blir de ikke kjøpt 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...