Gå til innhold

Hva lukter det av ditt underliv?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Aaah, orker egentlig ikke å dra til legen. Jeg har jo ikke noen problemer, og jeg har jo tatt sånne kurer, gjør det nesten hver mnd.

Anonymkode: 26f0a...d79

Og der er muligens problemet ditt. Underlivet ditt renser seg selv for det meste, du skal ikke trenge å ta noe kur hver måned! 
Kur skal kun taes om noe faktisk er galt. 

Sist jeg hentet ut kur på apoteket, spurte de når jeg tok en sist.. For folk gjør det for ofte 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Her ramlet det mange spørsmål ned i hodet mitt, men det viktigste kanskje; 

Hvorfor i alle dager går du rundt og sniffer på dine egne truser osv? Meget spesielt!

Dersom du har en bakteriell ubalanseeller en kjønnssykdom  i vagina, så lukter man det lang vei. Da lurer man ikke på om det er normalt å lukte noe.

Anonymkode: 8872a...020

Lukt kan jo gi mye info om helse, så dette er jo ikke bare vanlig, men fornuftig. Man kan bli 'blind' til egen lukt, så at man undersøker litt ekstra istedenfor å satse på at man vil kjenne det på lang vei, er helt innenfor. 

Likevel tror jeg du er litt for fokusert på dette, Ts. Du skriver at du tar kur én gang i mnd. Hvilken kur er dette? Om du ikke har sopp eller stor ubalanse i pH, så er det ingen grunn til å ta kur. Man skal lukte litt syrlig, det er helt normalt. 

Anonymkode: 78ac6...5d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, altså jeg lukter på egen truse sikkert hver gang jeg er på do, og jeg sjekker i skrittet når jeg sitter i sofa etc.. 

Kanskje jeg bare har for overdreven fokus? 🤣😅 

Også får jeg helt noia av å ikke vite om jeg kan stole på korona nesen min.. 

Ofte kåt, skal også sies.. 

Sjekker i skrittet i sofaen...?

Anonymkode: 9ee37...dc8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde ei det lukta sinnsykt godt av fitta og fittesaftene , det var bra opphissende 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Aaah, orker egentlig ikke å dra til legen. Jeg har jo ikke noen problemer, og jeg har jo tatt sånne kurer, gjør det nesten hver mnd.

Bruker ikke intimsåpe eller tilsvarende nei. 

Mulig er det korona nesen min som gjør meg, litt ekstra bekymret. Vet ikke jeg.. 

Om du ikke bruker såpe så er det ikke rart det lukter. Smegmaen forsvinner ikke av vann og den samler både lukt av urin og svette.

Anonymkode: fc2b1...89c

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Om du ikke bruker såpe så er det ikke rart det lukter. Smegmaen forsvinner ikke av vann og den samler både lukt av urin og svette.

Omg!!... 

Jeg har såklart ikke smegma! ... Er renslig av meg. Jeg er ren. Det er ikke problemet her. Vet ikke om jeg har et problem eller.. Aaah. Mulig jeg bare overtenker. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sjekker i skrittet i sofaen...?

Anonymkode: 9ee37...dc8

Ja, jeg bøyer meg ned, og tar en liten "sniff". Sikkert hver gang jeg sitter i sofaen på kveld. En sjekk liksom 😇😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Omg!!... 

Jeg har såklart ikke smegma! ... Er renslig av meg. Jeg er ren. Det er ikke problemet her. Vet ikke om jeg har et problem eller.. Aaah. Mulig jeg bare overtenker. 

Alle produserer smegma og det går ikke bort uten såpe. Er der lukten setter seg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lukt kan jo gi mye info om helse, så dette er jo ikke bare vanlig, men fornuftig. Man kan bli 'blind' til egen lukt, så at man undersøker litt ekstra istedenfor å satse på at man vil kjenne det på lang vei, er helt innenfor. 

Likevel tror jeg du er litt for fokusert på dette, Ts. Du skriver at du tar kur én gang i mnd. Hvilken kur er dette? Om du ikke har sopp eller stor ubalanse i pH, så er det ingen grunn til å ta kur. Man skal lukte litt syrlig, det er helt normalt. 

Anonymkode: 78ac6...5d7

Det er den vaginal i balanse. (Tror jeg det heter?) 

De stikkpillene. Tar ofte en kur etter mensen. Kanskje jeg skal stoppe... Hmm 

Skrevet

Synes selv at jeg både lukter godt og smaker godt 🫣❤️

Så det er ikke verst det da....

For jeg er kresen på sånt egentlig....

• Hjerte 1
Skrevet

Vært mange ulike lukter fra mitt underliv, fra kvalmende søtlig lukt (sopp) til en slags løklukt (bakteriell ubalanse). Verst lukt da jeg hadde fått noe oppvekst av bakterier som kommer fra endetarmen. Tror den fiskelukt- vitsen passet da.

Løklukta og fiskelukta (eller ekkel søppel/metall) setter seg i klærne. Heldigvis kan begge deler fikses ganske enkelt. Det skal ikke lukte slik. 

Vet heldigvis hva jeg skal lukte, så tar umiddelbart tak i det om det ikke er som det skal være. Synes de geletubene er best (Lactal balanse), men måtte få noe fra legen da det var oppvekst av tarmbakterier der. 

Anonymkode: c284f...306

• Nyttig 1
Skrevet

En cocktail av min orgasmevæske og hans sæd...

Anonymkode: 367d9...d44

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle produserer smegma og det går ikke bort uten såpe. Er der lukten setter seg.

Jeg mente ikke at jeg var så unik at jeg ikke produserer smegma... Men, jeg har ikke noen oppsamling av smega. Og ikke lukter det av vaginaen min eller. Mere det at det blir så det kommer mye juice og dette går i truser og i buksene mine. 

Lukter heller ikke vondt. Jeg lukter nesten som sur søtt godteri. Det er litt vanilje lukt, og sånt inni der å. Så jeg lukter ikke vondt. Men, det lukter ganske mye. 

(Føler jeg)

Skrevet

Det er pinlig om forrige manns sæd fortsatt henger igjen når du har deg med en annen neste dag🙈 Prøver å unngå oralsex da😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det er pinlig om forrige manns sæd fortsatt henger igjen når du har deg med en annen neste dag🙈 Prøver å unngå oralsex da😂

Hæ ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hæ ? 

Det kan jo renne ut når som helst 🙄 Men med en gang penetreringen begynner, blir man jo "våt".

Men er det dama som blir våt og kåt av mannen som knuller henne, eller er det gammel moro?😉

Hvor godt kjenner du egentlig dama di?😉

Skrevet
Sølvi Normalbakken skrev (23 timer siden):

Jeg lukte fitte. Stort sett nyvaske fitte. Men skulle jeg droppe å vaske på noen dager, vil det jo kanskje begynne å lukte litt reker. 

Bare å dra fram hvitvin & loff da vel? 😂

Skrevet

Fersken

Anonymkode: c404c...43e

Skrevet

Jeg lukter blåmuggost ost og fordervet kjøtt 🤷‍♂️

Anonymkode: d0f7e...216

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...