AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Hva lukter det av ditt underliv? og setter lukten seg i plagg som f.eks treningstights og slikt hos dere? Føler at lukten setter seg i plagg... Jeg har også tatt gjenlig slike vaginale kurer, bare for sikkerhet skyld. Jeg klarer ikke helt og beskrive lukten, det er ikke vondt, det lukter litt søtt litt syrlig, og noe annet. Men, ikke vond lukt... Men, jeg synes det kommer ganske mye av den lukten, men jeg er litt usikker. Mulig blir jeg litt ekstra usikker pågrunn av nesten ikke tilstedeværende luktesans etter korona. Jeg har begynt å få tilbake luktesansen så jeg lukter ting igjen Etter 3år (tror jeg?) Men, jeg føler meg ganske usikker på den luktesansen min også. Har liksom ikke noen å spørre eller... Anonymkode: 26f0a...d79 2
Fioljenta Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Ta en tur til legen hvis du er usikker. Jeg kan også ha litt lukt som setter seg i klærne. Særlig rundt eggløsning/mensen eller når vi nylig har hatt sex. Men vanligvis tror jeg ikke det er sterk nok lukt til å kunne luktes utenfor klærne. Jeg har lest at dersom du vasker med såpe (også intimsåpe) blir det mer lukt. Tror det stemmer for meg - jeg vasker derfor bare med vann. 1
Silvia515 Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 Hva lukter det av ditt underliv? Forfra: Urin, fitte og rumpe 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Fioljenta skrev (6 minutter siden): Ta en tur til legen hvis du er usikker. Jeg kan også ha litt lukt som setter seg i klærne. Særlig rundt eggløsning/mensen eller når vi nylig har hatt sex. Men vanligvis tror jeg ikke det er sterk nok lukt til å kunne luktes utenfor klærne. Jeg har lest at dersom du vasker med såpe (også intimsåpe) blir det mer lukt. Tror det stemmer for meg - jeg vasker derfor bare med vann. Aaah, orker egentlig ikke å dra til legen. Jeg har jo ikke noen problemer, og jeg har jo tatt sånne kurer, gjør det nesten hver mnd. Bruker ikke intimsåpe eller tilsvarende nei. Mulig er det korona nesen min som gjør meg, litt ekstra bekymret. Vet ikke jeg.. Anonymkode: 26f0a...d79
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Lukter lite, og setter seg ikke i klær. Om det lukter noe er det syrlig/søtt en sjelden gang. Tenker umiddelbart at det du opplever er svette, for det er maaange svettekjertler i det området. Det kan jeg oppleve om jeg har på strømpebukse på byen og har dansa og herjet, kanskje hatt på meg trangt skjørt eller kjole . Anonymkode: bc1fe...0d0 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 Veldig lite, så lenge jeg dusjer hver dag. Bruker intimsåpe. Sex og mensen gir skarpere lukt. Vask treningstøyet på min 60. Mange stinker sur høgg pga de vasker syntetiske stoffer på for lav temp. Anonymkode: 41d56...6e9
Maskinfører Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Er vel noe lukt i lyske (Heldigvis ungkar) 😉
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Lukter lite, og setter seg ikke i klær. Om det lukter noe er det syrlig/søtt en sjelden gang. Tenker umiddelbart at det du opplever er svette, for det er maaange svettekjertler i det området. Det kan jeg oppleve om jeg har på strømpebukse på byen og har dansa og herjet, kanskje hatt på meg trangt skjørt eller kjole . Anonymkode: bc1fe...0d0 Hmm.. Jeg hadde forstått svette om det kom fra et større området. Det kommer liksom lokalisert i å rundt vagina åpning. Om du forstår. Har du lite utflod da? Kanskje det kan være en grunn til at det bare lukter en sjelden gang? Anonymkode: 26f0a...d79
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Veldig lite, så lenge jeg dusjer hver dag. Bruker intimsåpe. Sex og mensen gir skarpere lukt. Vask treningstøyet på min 60. Mange stinker sur høgg pga de vasker syntetiske stoffer på for lav temp. Anonymkode: 41d56...6e9 Jeg kan å vaske klær, så det er vel ikke der problemet ligger. Dusjer ikke hverdag da, annenhver dag. Anonymkode: 26f0a...d79
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Lukter lite, og setter seg ikke i klær. Om det lukter noe er det syrlig/søtt en sjelden gang. Tenker umiddelbart at det du opplever er svette, for det er maaange svettekjertler i det området. Det kan jeg oppleve om jeg har på strømpebukse på byen og har dansa og herjet, kanskje hatt på meg trangt skjørt eller kjole . Anonymkode: bc1fe...0d0 Kanskje du har nedsatt luktesans? Anonymkode: 18147...288
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 Stort sett fitte. M38 Anonymkode: 9ee37...dc8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #12 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg kan å vaske klær, så det er vel ikke der problemet ligger. Dusjer ikke hverdag da, annenhver dag. Anonymkode: 26f0a...d79 Du bør vaske underlivet hver dag, selv om du ikke dusjer, ellers blir det lukt. Anonymkode: 41d56...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #13 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du bør vaske underlivet hver dag, selv om du ikke dusjer, ellers blir det lukt. Anonymkode: 41d56...6e9 Jeg går over med en klut, morgen og kveld. Innimellom oftere... Anonymkode: 26f0a...d79
Bamseklemmer Skrevet 9. januar 2024 #14 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du bør vaske underlivet hver dag, selv om du ikke dusjer, ellers blir det lukt. Anonymkode: 41d56...6e9 Hvis du ma vaske musa hver dag er du ei kåtsara🥰 Det lukter eller smaker jo ikke fitte uten lystdråper, så da er det jo både trusa og fitta den hærlige lukten kommer ifra. Så er man ikke kåt, lukter det heller ikke spesielt noe. Så jeg liker også å vaske lisskaren i rent vann engang i blandt, utenom dusjingen.. men mest fordi man aldri vet når jeg kan bli sugd. Altså: alltid klar og beredt, av god hygiene, lukter eller smaker ikke urin, men kan smake hærlig av lystdråper💦Hyppig brik av intimsåpe er ikke å anbefale, bruk heller rent vann.. det sier de fleste sexologer😉 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #15 Skrevet 10. januar 2024 Jeg har noe bakteriell ubalanse og det er syrlig lukt. Noe melkesyrebakterier som trives her hos meg. Jeg har behandling fra lege for å nøytralisere surheten. Jeg har heller ikke partner og har mye musk - lukt både fra skrittet og tinningen. Squirt og urin og fittesaft kan og lukte. Jeg skyller med vann nesten hver dag, dessverre kan hyppigheten her være med på å forstyrre balansen og gi meg for høy grad av surhet. K42 Anonymkode: 1a702...61b
LadeJarl Skrevet 10. januar 2024 #16 Skrevet 10. januar 2024 Silvia515 skrev (3 timer siden): Hva lukter det av ditt underliv? Forfra: Urin, fitte og rumpe Herlig! Da er du helt normal og klar til bruk!... 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #17 Skrevet 10. januar 2024 Her ramlet det mange spørsmål ned i hodet mitt, men det viktigste kanskje; Hvorfor i alle dager går du rundt og sniffer på dine egne truser osv? Meget spesielt! Dersom du har en bakteriell ubalanseeller en kjønnssykdom i vagina, så lukter man det lang vei. Da lurer man ikke på om det er normalt å lukte noe. Anonymkode: 8872a...020
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #18 Skrevet 10. januar 2024 Ja, altså jeg lukter på egen truse sikkert hver gang jeg er på do, og jeg sjekker i skrittet når jeg sitter i sofa etc.. Kanskje jeg bare har for overdreven fokus? 🤣😅 Også får jeg helt noia av å ikke vite om jeg kan stole på korona nesen min.. Ofte kåt, skal også sies.. Anonymkode: 26f0a...d79 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #19 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har noe bakteriell ubalanse og det er syrlig lukt. Noe melkesyrebakterier som trives her hos meg. Jeg har behandling fra lege for å nøytralisere surheten. Jeg har heller ikke partner og har mye musk - lukt både fra skrittet og tinningen. Squirt og urin og fittesaft kan og lukte. Jeg skyller med vann nesten hver dag, dessverre kan hyppigheten her være med på å forstyrre balansen og gi meg for høy grad av surhet. K42 Anonymkode: 1a702...61b Min lukt, er mere søt enn syrlig... Er det unormalt? Anonymkode: 26f0a...d79
Sølvi Normalbakken Skrevet 10. januar 2024 #20 Skrevet 10. januar 2024 Jeg lukte fitte. Stort sett nyvaske fitte. Men skulle jeg droppe å vaske på noen dager, vil det jo kanskje begynne å lukte litt reker.
Anbefalte innlegg