Carrot Skrevet 11. januar 2024 #21 Skrevet 11. januar 2024 Føler du at du har en god og tett relasjon til dine foreldre emosjonelt TS eller har denne måten å bli oppdratt på gjort at du ønsker oppdra dine barn "bedre"? I så fall kan du si til foreldrene dine at de tar feil, at dette er deres måte og at de må finne en måte å respektere dette å fordi det er en forutsetning for en god relasjon til deg som datter og til dine barn som barnebarn.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #22 Skrevet 11. januar 2024 Carrot skrev (25 minutter siden): Føler du at du har en god og tett relasjon til dine foreldre emosjonelt TS eller har denne måten å bli oppdratt på gjort at du ønsker oppdra dine barn "bedre"? I så fall kan du si til foreldrene dine at de tar feil, at dette er deres måte og at de må finne en måte å respektere dette å fordi det er en forutsetning for en god relasjon til deg som datter og til dine barn som barnebarn. Nei. Føler ikke at jeg har det. Ja, kan vel være derfor. Vil ikke at de skal ha det sånn. Skal snakke med dem igjen så klart. Men om det hjelper vet jeg ikke. Anonymkode: fc0f5...b33 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #23 Skrevet 11. januar 2024 Jeg synes ikke du skal snakke med dem og forsøke å få deres aksept. Du skal bare si at det skal de ikke blande seg i. Vis at du er voksen og dette bestemmer du helt selv. Anonymkode: 6920a...f4b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå