Gå til innhold

Været i kreta april/mai?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Er det noen som har dratt til kreta i april/Mai?

har bestilt en reise dit fra slutten av april til litt inn i mai. En uke. Og så at været lå rundt 20°…er det «kaldt»? Eller er det varmt nok til å kunne bade å kose seg?😂

flere som har reist i den perioden? Vi skal reise til chania… 

Anonymkode: 1117f...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kreta i mai var herlig da jeg var der for noen år siden. Det er nok fortsatt ganske friskt i vannet men da kan dere dra på dagsturer til sørkysten der det er en god del varmere. 

Anonymkode: 7b57d...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

PÅ Kreta, ikke i

Det er som norsk sommer… god temp på dagtid, men kan bli litt kjølig om kvelden… stort sett. Av og til regnbyger, men det er nydelig der nede da… kan bli rimelig hett midt på dagen om været slår skikkelig til, men badetemp er ikke så veldig å skryte av. 

Anonymkode: cd2c4...640

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kreta i mai var herlig da jeg var der for noen år siden. Det er nok fortsatt ganske friskt i vannet men da kan dere dra på dagsturer til sørkysten der det er en god del varmere. 

Anonymkode: 7b57d...6fe

Skal reise med små barn, så ikke sikkert det blir så mye bading uansett. Men det er verdt turen til troas for at det er litt kjøligere? Er over 10 år siden jeg var i utlandet sist, så er så usikker på alt😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pissregn i ei hel uke den gangen vi var der i månedskiftet.  Jaja, og lyn og torden. Og 12 grader litt oppi fjellene.. Aldri hatt så bortkasta ferie før i hele mitt liv. Men,det var visst veldig spesielt ifølge de lokale, så regner med du slipper unna. 👍

Anonymkode: 30045...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Pissregn i ei hel uke den gangen vi var der i månedskiftet.  Jaja, og lyn og torden. Og 12 grader litt oppi fjellene.. Aldri hatt så bortkasta ferie før i hele mitt liv. Men,det var visst veldig spesielt ifølge de lokale, så regner med du slipper unna. 👍

Anonymkode: 30045...6ef

Uff, håper det blir mer vellykka for vår del😅 blir jo uansett en tur..😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har vært på Kreta i begynnelsen av juni.  Det var så kaldt at ungene ikke orket å bade.  Vi voksne satt ute om kvelden med alle klærne vi hadde med oss, pluss morgenkåpene i fra hotellet.     Men det kan også være fint tidlig i mai.  Det blir helt bingo! Jeg ville reist et annet sted hvor det er mer vær sikkert på den tiden av året. 

Anonymkode: 6e8b7...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På Kreta.

Kreta er ei øy og da sier vi på og ikke i.

Anonymkode: 86946...1ad

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Kreta første uken i mai- da var det typ 25 grader og sol hele uken. 
Man kan være heldig, og man kan være uheldig. 

Anonymkode: 93d20...d63

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Kreta i midten av juni og det var 30 grader om dagen! Selv om kvelden og natta var det kjempevarmt. 

Anonymkode: f6306...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...