Gå til innhold

Bil ladet 10km av seg selv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en hybrid som jeg ikke lader per i dag da jeg foreløpig ikke har tilgang på hjemmelader. Det eneste den lader selv er et par km når jeg kjører den. Pendler ca en time hver dag, nå har jeg vært syk i noen dager og skulle ut å kjøre, så har den plutselig 10km rekkevidde. Har aldri skjedd før, bilen har stått ute i 22 minus i 3 dager uten bruk, er det derfor?

Anonymkode: 5cc11...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Eller så klarer ikke bilen din å beregne den faktiske rekkevidden slik som de aller fleste biler med batteri sliter med nå.

Helt avhengig av hvor kaldt det er, svinger rekkevidden min mellom 500 og 300 km.... 

Anonymkode: aae4b...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har en hybrid som jeg ikke lader per i dag da jeg foreløpig ikke har tilgang på hjemmelader. Det eneste den lader selv er et par km når jeg kjører den. Pendler ca en time hver dag, nå har jeg vært syk i noen dager og skulle ut å kjøre, så har den plutselig 10km rekkevidde. Har aldri skjedd før, bilen har stått ute i 22 minus i 3 dager uten bruk, er det derfor?

Er alltid litt småtteri som trekker strøm og i denne kulda tappes sikker batteriet litt også. Så ja, kulda har skylda. 

Anonymkode: e6257...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller så klarer ikke bilen din å beregne den faktiske rekkevidden slik som de aller fleste biler med batteri sliter med nå.

Helt avhengig av hvor kaldt det er, svinger rekkevidden min mellom 500 og 300 km.... 

Anonymkode: aae4b...533

Takk,det er nok riktig at det må stå feil. Var bare litt interessant,aldri sett det stå 10km der før,og trodde det skulle være mindre og ikke mer i sterk kulde😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...