AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Har en hybrid som jeg ikke lader per i dag da jeg foreløpig ikke har tilgang på hjemmelader. Det eneste den lader selv er et par km når jeg kjører den. Pendler ca en time hver dag, nå har jeg vært syk i noen dager og skulle ut å kjøre, så har den plutselig 10km rekkevidde. Har aldri skjedd før, bilen har stått ute i 22 minus i 3 dager uten bruk, er det derfor? Anonymkode: 5cc11...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Eller så klarer ikke bilen din å beregne den faktiske rekkevidden slik som de aller fleste biler med batteri sliter med nå. Helt avhengig av hvor kaldt det er, svinger rekkevidden min mellom 500 og 300 km.... Anonymkode: aae4b...533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har en hybrid som jeg ikke lader per i dag da jeg foreløpig ikke har tilgang på hjemmelader. Det eneste den lader selv er et par km når jeg kjører den. Pendler ca en time hver dag, nå har jeg vært syk i noen dager og skulle ut å kjøre, så har den plutselig 10km rekkevidde. Har aldri skjedd før, bilen har stått ute i 22 minus i 3 dager uten bruk, er det derfor? Anonymkode: 5cc11...590 Er alltid litt småtteri som trekker strøm og i denne kulda tappes sikker batteriet litt også. Så ja, kulda har skylda. Anonymkode: e6257...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller så klarer ikke bilen din å beregne den faktiske rekkevidden slik som de aller fleste biler med batteri sliter med nå. Helt avhengig av hvor kaldt det er, svinger rekkevidden min mellom 500 og 300 km.... Anonymkode: aae4b...533 Takk,det er nok riktig at det må stå feil. Var bare litt interessant,aldri sett det stå 10km der før,og trodde det skulle være mindre og ikke mer i sterk kulde😅 Anonymkode: 5cc11...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå