Anonym11223344 Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Alle går tur, men ingen jeg kjenner foretrekker å gå i byer og parker. Dermed vralter jeg rundt i bygatene og på kjøpesentrene. Jeg har gått mange mil i skogen og på fjellet, men kjeder meg uten fremmede mennesker, parker og hus. Andre som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Anonym11223344 skrev (5 minutter siden): Alle går tur, men ingen jeg kjenner foretrekker å gå i byer og parker. Dermed vralter jeg rundt i bygatene og på kjøpesentrene. Jeg har gått mange mil i skogen og på fjellet, men kjeder meg uten fremmede mennesker, parker og hus. Andre som har det sånn? Parker er fantastisk. Oppsøker parker når jeg reiser til større byer. Favoritten foreløpig er Monza park utenfor Milano. Enorm.. den inneholder b.l.a en formel 1 racerbane. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattanatta Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Jeg liker å vandre i parker og byer og gjør det mye mer enn jeg er på skogstur. Synes også det er mer spennende å se folk og bygg og andre serverdigheter ect. Men, når det er blåbær og andre ting det er mulig å hente i fra naturen så synes jeg det også er kjempe stas. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar Liker å vandre rundt på kirkegårdene det er så fredelig og mye historie 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar Maskinfører skrev (På 9.1.2024 den 3.18): Liker å vandre rundt på kirkegårdene det er så fredelig og mye historie Hvis du virkelig vil ha historie( 2nd verdenskrig) kan du dra til Alfaset gravlund i Oslo. Der ligger på et eget område mange av de omkommende fra Blücher 9 april 1940. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar PITTY skrev (3 timer siden): Hvis du virkelig vil ha historie( 2nd verdenskrig) kan du dra til Alfaset gravlund i Oslo. Der ligger på et eget område mange av de omkommende fra Blücher 9 april 1940. Ja takk for tips bor i Tønsberg så mulig jeg tar en tur til Oslo til sommer,n og titter litt lå noen interessante videoer på Youtube min far gikk bort 16 Desember han ble 78 år og kunne også tenkt meg og tatt en tur til Bolærne fort der han var i militæret på 1960 tallet samt Odderøya der han gikk på rekruttskole eller åssen det var Festningsverk Militærhistorie 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 10. januar #7 Del Skrevet 10. januar Anonym11223344 skrev (På 9.1.2024 den 2.04): Alle går tur, men ingen jeg kjenner foretrekker å gå i byer og parker. Dermed vralter jeg rundt i bygatene og på kjøpesentrene. Jeg har gått mange mil i skogen og på fjellet, men kjeder meg uten fremmede mennesker, parker og hus. Andre som har det sånn? Jeg liker begge deler veldig godt. Da jeg studerte i Oslo sentrum, så kunne jeg gjerne gå meg en lang tur i byen for å få pause fra lesesalen. Hendte jeg tok trikken til steder jeg ikke hadde vært før for å gå der. Elsker å gå rundt og titte på gamle bygninger. Samtidig synes jeg det er fantastisk å gå i skogen, spesielt på små stier, og på fjellet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå