Alvea Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Jeg har to små barn under 6 år, begge sitter bakovervendt enda. Eldste er under 110 cm, 15 kg - dvs. han bør bli sittende bakovervendt en godt stund til. Snart får vi nummer tre, det vil si at vi må ha plass til tre bilstoler. Bilen bør også være romslig slik at det blir enkelt å komme til for å få festet alle tre. Det må være elbil og en okei rekkevidde. Har ikke noe i mot bruktbil. Budsjett er gjerne så rimelig som mulig men gjerne ikke mer enn 700. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Utvalget er jo enormt med budsjettet ditt. TMY og Kia EV6 er klasseledende passe-store biler. Maxus Euniq 5 er en veldig billig van. Og så har du haugevis med SUVer som vil kunne passe deg. Anonymkode: 9954e...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Tesla Model x, helt supert å komme seg ut og inn av bilen! Anonymkode: 8bba7...9e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar Nio es8! Anonymkode: d1e44...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #5 Del Skrevet 9. januar Da hadde jeg gått for Tesla X med 6 eller 7 seter. Er fantastisk å kunne dele barna opp på to rader, og bakdøra er gull som ly for regnet når man skal ta de inn og ut av setet i drittvær. Det er i tillegg den sikreste bilen du kan få, har best ladenettverk og er en drøm å kjøre. Anonymkode: 8a93d...08f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar Yesla X med 6 eller 7 seter. Hadde personlig gått for 6 setter. Anonymkode: e648e...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar Med tre bilseter synes jeg Tesla X er et veldig dårlig alternativ. Ta med unger og stoler til forhandleren og finn ut hvorfor. Kan du tenke deg å støtte det kinesiske kommunistdiktaturet er Build Your Dream (eller noe slik) Tang en fin bil. Batteribil til 700 penger? Hva koster en BMW iX? Hva går en Mercedes EQC 400 for om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Del Skrevet 10. januar Silvia515 skrev (9 timer siden): Med tre bilseter synes jeg Tesla X er et veldig dårlig alternativ. Ta med unger og stoler til forhandleren og finn ut hvorfor. Kan du tenke deg å støtte det kinesiske kommunistdiktaturet er Build Your Dream (eller noe slik) Tang en fin bil. Batteribil til 700 penger? Hva koster en BMW iX? Hva går en Mercedes EQC 400 for om dagen? Hva begrunner du dette med? Den er en av de bredeste, og kommer med 6 og 7 seter slik at en ikke trenger å bruke midt-setet på andre rad. I tillegg er det vanvittig sikker. Anonymkode: 8a93d...08f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar Vw id buz? Anonymkode: 0af98...6f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Del Skrevet 10. januar 19 hours ago, Silvia515 said: Med tre bilseter synes jeg Tesla X er et veldig dårlig alternativ. Ta med unger og stoler til forhandleren og finn ut hvorfor. Kan du tenke deg å støtte det kinesiske kommunistdiktaturet er Build Your Dream (eller noe slik) Tang en fin bil. Batteribil til 700 penger? Hva koster en BMW iX? Hva går en Mercedes EQC 400 for om dagen? EQC får du ikke plass til alle setene men EQB så får du det. Anonymkode: 8cb45...3bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Vw id buz? Anonymkode: 0af98...6f5 Overprisa og dårlig, men kul. Elbilenes Landrover. Anonymkode: 9954e...69f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 12. januar #12 Del Skrevet 12. januar On 1/10/2024 at 6:22 PM, AnonymBruker said: Overprisa og dårlig, men kul. Elbilenes Landrover. Anonymkode: 9954e...69f Ble så skuffa over Buzz. Utsatte bilkjøp fordi jeg ventet på den. Hadde i min ungdom en 1978 transporter som russebil og så fram til en slags reunion og så kom den med tohjulstrekk og fem seter. Ble en annen bil gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #13 Del Skrevet 15. januar Tomas77 skrev (På 12.1.2024 den 20.20): Ble så skuffa over Buzz. Utsatte bilkjøp fordi jeg ventet på den. Hadde i min ungdom en 1978 transporter som russebil og så fram til en slags reunion og så kom den med tohjulstrekk og fem seter. Ble en annen bil gitt. Kommer i lang utgave og sjuseter nå. Men fortsatt ikke som firetrekker dessverre. Rart siden de har id4 som firehjulstrekk Anonymkode: 0af98...6f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #14 Del Skrevet 15. januar On 1/9/2024 at 11:12 PM, Silvia515 said: Med tre bilseter synes jeg Tesla X er et veldig dårlig alternativ. Ta med unger og stoler til forhandleren og finn ut hvorfor. Kan du tenke deg å støtte det kinesiske kommunistdiktaturet er Build Your Dream (eller noe slik) Tang en fin bil. Batteribil til 700 penger? Hva koster en BMW iX? Hva går en Mercedes EQC 400 for om dagen? Vi syns det er en drøm. Så nysgjerrig på hvorfor du ikke liker det Anonymkode: 2b797...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #15 Del Skrevet 15. januar Vi har en tesla x. Men ned budsjetter ditt ville jeg sett på nio s8(?). Den hadde vært mitt kjøp om jeg hadde hatt pengene . Anonymkode: 2b797...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 15. januar #16 Del Skrevet 15. januar Hvorfor mener dere id buzz er dårlig? Vi har hatt vår et halvt år nå og er kjempefornøyde. God plass, god utsikt, god å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 15. januar #17 Del Skrevet 15. januar 1 hour ago, solsolsol said: Hvorfor mener dere id buzz er dårlig? Vi har hatt vår et halvt år nå og er kjempefornøyde. God plass, god utsikt, god å kjøre. Tohjulstrekk i 2023/24 på en relativt dyr bil er under hva man forventer. I tillegg kom den først med kun 5 seter som jo er absurd for en bil som dobler som varebil/minibuss. Det siste har rett nok nå blitt fikset. Litt av problemet var at den var så hypet og så var det endelige produktet så innmari uspektakulært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #18 Del Skrevet 15. januar solsolsol skrev (4 timer siden): Hvorfor mener dere id buzz er dårlig? Vi har hatt vår et halvt år nå og er kjempefornøyde. God plass, god utsikt, god å kjøre. Bilen er veldig, veldig dyr for spesifikasjonene også. I tillegg er det en Volkswagen med forventa masse feil. Da blir det litt dumt å betale Mercedes-pris for den. Anonymkode: 9954e...69f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå