AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Jeg tok en abort i slutten av september. fikk da en resept på gestagen ppiller som jeg fikk beskjed om å begynne på dagen etter jeg var ferdig med aborten. Nå har det gått 3,5 mnd siden jeg tok abort og begynte på ppillene og blør hver dag. noen dager har det kommer klumper på 5 cm. Tok så kontakt med legen min for å undersøke det da jeg vae redd det kunne være rester. Dro til legen og hun sa det kunne umulig være rester for da hadde jeg vært mye dårligere med tanke på det hadde gått så lang tid siden aborten. Jeg har ikke noe vondt i livmoren eller magen. men har en litt ekkel følelse i underlivet noe ganger. Har hatt krampe en gang. Jeg fikk ikke tatt noe celleprøve siden jeg blødde. Er 26 år og har enda ikke tatt celleprøve. Føler legen ikke tar meg seriøst. jeg ventet litt over 3 mnd før jeg dro til legen siden det er jo normalt og blød når man starter på gestagen ppillene. jeg stoppa å ta gestagen ppillene 21 desember for å se om blødningene ville stoppe. det har ikke stoppet enda. ringte også ullevål sykehus for å høre om jeg kunne få en kontrolltime etter aborten men fikk beskjed om å gå til legen som jeg gjorde. men legen gjorde ikke noen andre undersøkelser enn å ta blodprosent på meg som var på 11,4 og en sjekk inni. hva tror dere det kan være. er veldig nervøs for ddtte og det slutter ikke å blød.. Anonymkode: 23da6...18d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Ta time hos privat gynekolog. Anonymkode: a4d72...c95 1 1
PM75 Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta time hos privat gynekolog. Anonymkode: a4d72...c95 Enig! Og gjør det med en gang.
lys97 Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 PM75 skrev (17 minutter siden): Enig! Og gjør det med en gang. takk for svar skal bestille time til gynekolog med engang! 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 Jeg går aldri til fastlegen for gynekologisk undersøkelse/ kontroll Anonymkode: d3cef...cea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå