Gå til innhold

Måtte avlyse en date.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som dater mye er dramatiske, hadde ikke tenkt det var en avvsluttning, å snakkes, betyr jo vi skal snakkes?

Anonymkode: da58b...fad

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk nettopp denne meldingen fra en dame jeg snakket med på tinder. "Snakkes senere" siden har det ikke vært mulig å få kontakt der. Så en sånn melding tolker jeg helt klart som en avvisning. Om du ønsker mer kontakt må du ta initiativet til den kontakten og vise at det ikke var e  avvisning.

• Liker 1
Skrevet

Avtal ny date.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble du skuffet over at han ikke ble mer skuffet? Eller hva skulle han svart? "Neiiii, vi mååå ha date nåå?"

Anonymkode: 75b88...18b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dere som dater mye er dramatiske, hadde ikke tenkt det var en avvsluttning, å snakkes, betyr jo vi skal snakkes?

Det er ikke den ene setningen der som gjør det til en avslutning, det er helheten. 
Det at TS avlyser en date, og bare skriver "snakkes" som en respons når motparten skriver at det er i orden. 
Er man interessert men må avlyse en planlagt date, så tar man initiativ til ny date, eller i det minste videre dialog, man skriver ikke bare "snakkes!". 

Anonymkode: 19d4f...1a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det kommer an på sammenhengen. Dersom man faktisk har en god dialog, så betyr ikke "snakkes senere" så veldig mye fra eller til, men når man avlyser, den man dater sier "ok, null stress" og man svarer bare videre med "Flott, snakkes", så kan det fort oppfattes som en avvisning når man ikke følger opp med noe mer eller foreslår nytt tidspunkt for date. Hadde i alle fall tolket det som at h*n ikke er så interessert. 

Anonymkode: c093b...f51

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg tenker at det er det at de er dramatiske som er årsaken til at de er single. Som her mistenker jeg at TS avlyste for å se om han ble lei seg eller reagerte på en måte som ville bekrefte for henne at han liker henne og virkelig vil se henne.  Istedenfor sitter hun nå og er skuffet og føler seg avvist selv om det var hun som avviste. 

Hvordan vil en relasjon med en slik jente bli for en mann? Hun vil trenge enormt mye oppmerksomhet og hele tiden lage sur stemning og teste han kontra å bare ha det fint og normalt. 

Anonymkode: d235a...b6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker at det er det at de er dramatiske som er årsaken til at de er single. Som her mistenker jeg at TS avlyste for å se om han ble lei seg eller reagerte på en måte som ville bekrefte for henne at han liker henne og virkelig vil se henne.  Istedenfor sitter hun nå og er skuffet og føler seg avvist selv om det var hun som avviste. 

Hvordan vil en relasjon med en slik jente bli for en mann? Hun vil trenge enormt mye oppmerksomhet og hele tiden lage sur stemning og teste han kontra å bare ha det fint og normalt. 

Anonymkode: d235a...b6a

Jeg fikk også litt vibber i denne retningen, at Ts var skuffet over at daten ikke tok det tyngre… Og det kan jo godt være han var skuffet, men som et normalt menneske aksepterte han det som en avvisning og svarte kort og høflig. 

Anonymkode: f696d...dbb

Gjest WhisperingWind
Skrevet

I startfasen er en usikker på hverandre. Om en virkelig er interessert så snakker en i full setning med forklaring.

Altså; Hei. Jeg fikk plutselig beskjed om at jeg måtte ta en ekstra vakt dagen vi skulle på date. Passer det den eller den dagen istedenfor? Evt hva dag passer for deg?

Da er det krystall klart at en ønsker å møte personen og det tar bort følelse av å føle seg avvist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...