Gå til innhold

Skjuler alder på Tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Fighter83 said:

Har satt opp aldersspennet fra 40-47 år. Utrolig mange som ikke oppgir alderen sin ser jeg. Veldig merkelig opplegg. Men i og med at jeg får dem opp så må de jo være i mitt aldersspenn. Ser også at noen skriver i bio at de er 2 år eldre enn det står, enda merkeligere opplegg😅

Hehe, det er ikke min erfaring. Jeg har hatt 30-40 som aldersspenn og de uten alder har vært 45+. 

De som ikke skriver alder har nok laget konto, bommet litt på tallene og skrevet feil tall. Fort gjort å gjøre feil, men personlig så hadde jeg laget en ny konto da. Virker bare så sløvt at jeg sveiper dem rett til venstre. 

Anonymkode: 7da0b...195

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg, synes det er helt teit. Får automatisk inntrykk av at de er ute etter smårips.

Anonymkode: 3709c...ce8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (4 timer siden):

Har satt opp aldersspennet fra 40-47 år. Utrolig mange som ikke oppgir alderen sin ser jeg. Veldig merkelig opplegg. Men i og med at jeg får dem opp så må de jo være i mitt aldersspenn. Ser også at noen skriver i bio at de er 2 år eldre enn det står, enda merkeligere opplegg😅

Vil du ikke møte menn under 40?

Anonymkode: de327...1b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil du ikke møte menn under 40?

Anonymkode: de327...1b1

Ang tinder så er jeg kun ute etter å treffe en fyr det er mulig å forelske meg i. En som kan være av interesse kjærlighetsmessig. Kun ons og kortsiktig moro er ikke i mitt søkelys her. 

At ting fungerer ang sex mm er en fordel men han burde være voksen nok til å ikke ønske seg barn/flere barn og han må være voksen nok til å forstå at han muligens ikke kommer så langt med meg ang et evt samboerskap. De fleste menn under 38 ish år sitter fremdeles å håper på den store kjærligheten å få barn/flere barn med eller ihvertfall et god samliv med samboerskap med. Jeg har i grunn bare satt en strek på 40 år fordi jeg selv er 40 og fordi jeg antar at de fleste menn over 40 år begynner å forstå at visse ting er greit i et forhold. Mulig man treffer en likesinnet med samme behov som meg. Hvem vet... jeg prøver meg ihvertfall, litt.

Om jeg treffer på en kar på en sexklubb eller i swingerstreff sammenheng så bryr jeg meg ikke stort bare fyren er over 18 år, samtykkende og oppfører seg pent etter gjeldende normer i slikt miljø. Det er bare sex og gi nytelse/ moro i den settingen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...