AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Ville dere sett på det som et rødt flagg? Har matchet med en mann som virker oppegående og grei til å holde en samtale over melding. Det eneste jeg stusser veldig over med profilen hans er at han ikke har alderen sin på profilen. Selv er jeg 27 og har satt ønsket alder fra 25-33. Gjetter han er i starten av 30-årene, men lurer veldig på hvorfor folk velger å skjule alder på Tinder. Anonymkode: 24007...7e2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 På sett og vis. Ikke i den forstand at det er "farlig", men heller at vedkommende virker noe kostbar, unnvikende, paranoid eller andre "vil ikke svare"-kategorier. For meg blir det for slitsomt til at jeg gidder. Havner i samme kategori som de med tom bio bortsett "om du lurer på noe er det bare å spørre!" Anonymkode: dd5b6...daf 4
norw Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 Anse det som et minus i hvert fall. Vil tro at han har et visst håp om å matche med damer helt i starten av 20-årene og kan lyve dersom de spør. Funker dårlig å være 33 og stå der som en 25-åring når venner og familie kan oppdage det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 norw skrev (19 timer siden): Anse det som et minus i hvert fall. Vil tro at han har et visst håp om å matche med damer helt i starten av 20-årene og kan lyve dersom de spør. Funker dårlig å være 33 og stå der som en 25-åring når venner og familie kan oppdage det. Mange ser likedan ut, jeg ser like ut som 8 år siden Anonymkode: de327...1b1
SPOCA Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Ja, for meg er det et rødt flagg. For meg virker det uærlig, og en slik fyr hadde jeg ikke giddet bruke tid på. 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 On 1/7/2024 at 11:36 PM, AnonymBruker said: Ville dere sett på det som et rødt flagg? Har matchet med en mann som virker oppegående og grei til å holde en samtale over melding. Det eneste jeg stusser veldig over med profilen hans er at han ikke har alderen sin på profilen. Selv er jeg 27 og har satt ønsket alder fra 25-33. Gjetter han er i starten av 30-årene, men lurer veldig på hvorfor folk velger å skjule alder på Tinder. Anonymkode: 24007...7e2 Hvorfor har du ikke spurt om alderen hans når du både snakker med han og lurer på alderen hans. Til hovedspørsmålet. Vet ikke om jeg vil gå så langt som å si at det er et rødt flagg, men de som ikke har alderen i profilen holder jo bevisst tilbake informasjon om alderen og trolig for å virke yngre enn de faktisk er. Anonymkode: e6818...cd0 1
Fjellmannover190 Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 Mann her. Matchet veldig sjelden med noen uten alder, er like attraktivt som superlikes...
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 On 1/7/2024 at 11:36 PM, AnonymBruker said: Ville dere sett på det som et rødt flagg? Har matchet med en mann som virker oppegående og grei til å holde en samtale over melding. Det eneste jeg stusser veldig over med profilen hans er at han ikke har alderen sin på profilen. Selv er jeg 27 og har satt ønsket alder fra 25-33. Gjetter han er i starten av 30-årene, men lurer veldig på hvorfor folk velger å skjule alder på Tinder. Anonymkode: 24007...7e2 Spør han om hvor gammel han er. For meg så er det et rødt flagg. Jeg har prøvd det noen ganger, og det viser seg at de er veldig vage i å svare på hvor gamle de er og når de først sier det så er det gjerne langt eldre enn hva jeg ønsker i en mann. Det er som om du må dra det ut av dem, nesten som om de skammer seg over det. Vi blir alle eldre.. så jeg skjønner ikke hva de furter sånn over. Anonymkode: 7da0b...195 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Han har satt alderen sin lavere enn hans virkelige alder for å kunne matche med yngre kvinner. Så skjuler han alderen for at det ikke skal være så åpenbart. Rødt flagg og respektløst ovenfor kvinnene og deres ønska maksalder.. Anonymkode: 0eaa9...19a 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: Spør han om hvor gammel han er. For meg så er det et rødt flagg. Jeg har prøvd det noen ganger, og det viser seg at de er veldig vage i å svare på hvor gamle de er og når de først sier det så er det gjerne langt eldre enn hva jeg ønsker i en mann. Det er som om du må dra det ut av dem, nesten som om de skammer seg over det. Vi blir alle eldre.. så jeg skjønner ikke hva de furter sånn over. Anonymkode: 7da0b...195 Fordi de ønsker seg en ung partner. Anonymkode: e6818...cd0
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi de ønsker seg en ung partner. Anonymkode: e6818...cd0 Det er jo patetisk da. En yngre dame vil selvfølgelig både se og merke at fyren drar på åra, og en eldre dame vil synes han er umoden og dårlig på å deale med livets realiteter Anonymkode: 80820...f53 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #12 Skrevet 9. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Det er jo patetisk da. En yngre dame vil selvfølgelig både se og merke at fyren drar på åra, og en eldre dame vil synes han er umoden og dårlig på å deale med livets realiteter Anonymkode: 80820...f53 Helt enig. Anonymkode: e6818...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #13 Skrevet 9. januar 2024 Jeg dømmer ikke folk som gjør dette. Kjenner et par damer rundt 40 som ser 27 ut. Helt seriøst. Så jeg skjønner at de skriver på Tinder at de er 32-33 eller noe. Anonymkode: 41902...6b0
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #14 Skrevet 9. januar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi de ønsker seg en ung partner. Anonymkode: e6818...cd0 Og det er helt greit, men da må de være ærlig om det og finne seg damer som ønsker det. "Alder er bare et tall." har jeg fått høre. Midtlivskrise... enig i at det er umodent. Anonymkode: 7da0b...195 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #15 Skrevet 9. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg dømmer ikke folk som gjør dette. Kjenner et par damer rundt 40 som ser 27 ut. Helt seriøst. Så jeg skjønner at de skriver på Tinder at de er 32-33 eller noe. Anonymkode: 41902...6b0 Jeg dømmer absolutt både personer om er 40 og som sier de er 30 år gamle fordi de ser yngre ut enn de er. Det er ingen oppegående mennesker som gjør slikt. Anonymkode: e6818...cd0 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #16 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 23.36): Ville dere sett på det som et rødt flagg? Har matchet med en mann som virker oppegående og grei til å holde en samtale over melding. Det eneste jeg stusser veldig over med profilen hans er at han ikke har alderen sin på profilen. Selv er jeg 27 og har satt ønsket alder fra 25-33. Gjetter han er i starten av 30-årene, men lurer veldig på hvorfor folk velger å skjule alder på Tinder. Anonymkode: 24007...7e2 Nei, skjønner godt at man ikke vil ha alderen som den første tingen man ser... For min del passer ikke "oppfattet alder" med reell alder, så det er bare positivt å få gi et førsteinntrykk som er basert på noe annet... Man går ikke rundt med et skilt over hodet med alder om man er på byen heller, så det er ikke "noe man må vite" mer enn antall kg, høyde etc. Det er nok mange som er uenige med meg, men jeg blir alltid tatt for å være yngre enn jeg er, og på en sorteringsapp som Tinder blir man fort et umiddelbart "nei" om man ikke ser ut som oppgitt alder. Så lenge man er ærlig og sier alder når det blir et tema skjønner jeg ikke at det er et problem, det er jo akkurat slik det er ellers i samfunnet. Jeg hadde ikke hatt noe mot at de hadde vekt og høyde i "overskriften", men jeg skjønner jo at noen ikke ville likt det. Samme greia i grunn. Anonymkode: 0dec9...4aa
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #17 Skrevet 9. januar 2024 Det trenger ikke nødvendigvis være en dealbreaker dersom resten av profilen er informerende nok, men det er nå et minus. Man har den alderen man har, og man vil jo fort finne ut av hverandres alder når man dater likevel, så det virker litt merkelig å skjule det på profilen. Anonymkode: c6c97...bec
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #18 Skrevet 9. januar 2024 Virker aldersfilteret selv om den skjules? Anonymkode: 356ac...a27
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #19 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg dømmer ikke folk som gjør dette. Kjenner et par damer rundt 40 som ser 27 ut. Helt seriøst. Så jeg skjønner at de skriver på Tinder at de er 32-33 eller noe. Anonymkode: 41902...6b0 Du skjønner at de lyver? Organene deres er da de samme uansett? Biologi folkens????? Missliker løgnere så sterkt, unødige svin. Anonymkode: 535cb...4b6 1
Fighter83 Skrevet 9. januar 2024 #20 Skrevet 9. januar 2024 Har satt opp aldersspennet fra 40-47 år. Utrolig mange som ikke oppgir alderen sin ser jeg. Veldig merkelig opplegg. Men i og med at jeg får dem opp så må de jo være i mitt aldersspenn. Ser også at noen skriver i bio at de er 2 år eldre enn det står, enda merkeligere opplegg😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå