AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Del Skrevet 7. januar 2024 Vil ha et som er hjernedødt å få til og bruke, noe som er ferdig knyttet. Enten sjal eller bæresele som er superenkelt og kan brukes til nyfødt. Hva anbefaler dere bæremammaer da? 🥰 Anonymkode: 48f03...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Del Skrevet 7. januar 2024 Elastisk sjal. Ikke ferdigknytt. Du lærer deg å knyte det på 3 minutter ved å se video på YouTube. Anonymkode: b187c...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Del Skrevet 7. januar 2024 Ergobaby. Hvis du vil ha hjernedødt hadde ikle jeg personlig fått for uknytt. Det var for mye tenking for min smak. Anonymkode: 4f79e...076 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ergobaby. Hvis du vil ha hjernedødt hadde ikle jeg personlig fått for uknytt. Det var for mye tenking for min smak. Anonymkode: 4f79e...076 Hvilken spesifikk fra ergobaby anbefaler du? Anonymkode: 48f03...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Del Skrevet 7. januar 2024 Elastisk sjal var ikke så vanskelig å lære seg å knytte ved hjelp av video. Tror det er et Ergobaby-sjal vi har arvet. Men har brukt bæresele mer. Kjøpte en brukt Besafe newborn haven på Finn, veldig kjekk. Finnes flere slike seler som passer for de minste. Anonymkode: 96bf1...709 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #6 Del Skrevet 7. januar 2024 Vil ikke anbefale sele til nyfødt. De ligger stivt og ubehagelig der når de er så små. Det er også mer knot å få på seg enn et elastisk sjal. Med sele må du nesten ha hjelp for å knipse fast på ryggen. Sjal er også lettere å ta de ut av mens de sover uten at de våkner og du kan lett amme i de. Anonymkode: b187c...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #7 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil ikke anbefale sele til nyfødt. De ligger stivt og ubehagelig der når de er så små. Det er også mer knot å få på seg enn et elastisk sjal. Med sele må du nesten ha hjelp for å knipse fast på ryggen. Sjal er også lettere å ta de ut av mens de sover uten at de våkner og du kan lett amme i de. Anonymkode: b187c...b09 Kommer an på selen. Hvis man velger en med begrenset bruksperiode så er den typisk bedre for de minste enn de som liksom varer til 3-årsalder. De med lang brukstid er gjerne stivere. Sjal er ikke nødvendigvis enklere verken å sette oppi eller ta ut av, ei heller å vite hvor stramt det bør sitte. Men uansett hva man velger blir man jo mer dreven etter hvert. Anonymkode: 96bf1...709 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #8 Del Skrevet 7. januar 2024 Close caboo er fint til de minste. Det har egenskapene til elastisk sjal, men er på en måte forhåndsknytt, så det er bare å stramme. Anonymkode: c8bc0...788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 7. januar 2024 #9 Del Skrevet 7. januar 2024 Ergobaby aura er helt gull!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isnih Skrevet 7. januar 2024 #10 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Close caboo er fint til de minste. Det har egenskapene til elastisk sjal, men er på en måte forhåndsknytt, så det er bare å stramme. Anonymkode: c8bc0...788 Dette 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #11 Del Skrevet 7. januar 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilken spesifikk fra ergobaby anbefaler du? Anonymkode: 48f03...014 Vi har hatt både en gammel Ergobaby (bare standard, husker ikke modell) og en Ergobaby Omni 360. Vært fornøyd med begge; men den andre var fordelen at man kan på sikt snu babyen utover så de kan se andre veien Anonymkode: 4f79e...076 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #12 Del Skrevet 7. januar 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Vil ikke anbefale sele til nyfødt. De ligger stivt og ubehagelig der når de er så små. Det er også mer knot å få på seg enn et elastisk sjal. Med sele må du nesten ha hjelp for å knipse fast på ryggen. Sjal er også lettere å ta de ut av mens de sover uten at de våkner og du kan lett amme i de. Anonymkode: b187c...b09 Vi er alle forskjellige og syns ulike ting er mer eller mindre knotete. Jeg har aldri hatt noe problem med noe av det du nevner. Det er godt nyfødtinnlegg; og de har ligget veldig godt og mykt. Ei heller noe problem å knipse på to belter. Å ta ut babyen fra bæreselen er jo bare å knipse av på ryggen, så er de ute. Jeg fant aldri ut av det med bæresjal; det var enten for løst, for stramt, for ditt og datt. Jeg følte potensiale for at barnet falt eller sklei ut var mye større. Så jeg følte meg medt komfortabel med å bare knipse på to belter og ferdig. Likte også det var egne regntrekk og solbeskyttelse uten at jeg måtte ha barnet på innsiden av jakka eller klærne mine. Anonymkode: 4f79e...076 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #13 Del Skrevet 7. januar 2024 Ps. Jeg ville kjøpt to billige versjoner på Finn.no og prøvd det ut Hvis du titter litt kan du finne både bæresele og sjal til under 200kr. Anonymkode: 4f79e...076 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #14 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ps. Jeg ville kjøpt to billige versjoner på Finn.no og prøvd det ut Hvis du titter litt kan du finne både bæresele og sjal til under 200kr. Anonymkode: 4f79e...076 Ja, veldig mye bra på Finn altså! Og det ufarliggjør det å prøve, kan bare selge det etterpå om det ikke var helt klaff. Anonymkode: 96bf1...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #15 Del Skrevet 7. januar 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, veldig mye bra på Finn altså! Og det ufarliggjør det å prøve, kan bare selge det etterpå om det ikke var helt klaff. Anonymkode: 96bf1...709 Ja! Da får man prøvd og funnet ut hva man liker uten å bruke tusenvis av kroner på det 🙂 Og kanskje man til og med finner ut at bæresele er best i noen situasjoner og sjal i noen andre, og går for begge deler! 💪 Tror det er til syvende og sist en smakssak mer enn at det finnes en «beste løsning» som passer alle. Anonymkode: 4f79e...076 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #16 Del Skrevet 8. januar 2024 Coracor elastisk sjal er kjempeenkelt å lære seg, perfekt til nyfødt. Hadde først nyfødtselen Ergobaby Embrace som mannen elsket, men jeg syns Coracor var mye bedre å bruke. Begynte med seler i babystørrelse rundt 4-5 måneder (Tula og Manduca). Anonymkode: 976d0...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå