AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Skal sy maskesting på skuldrene på en genser. Garnet er dyrt og jeg vil det skal bli fint tips til en bra video som viser dette på en enkel og bra måte? Anonymkode: 7ab13...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Skal sy maskesting på skuldrene på en genser. Garnet er dyrt og jeg vil det skal bli fint tips til en bra video som viser dette på en enkel og bra måte? Anonymkode: 7ab13...bd5 meinte madrassting...:) ts Anonymkode: 7ab13...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Jeg har ikke brukt den selv, men synes generelt at Kimmie Munkholm lager skikkelig gode videoer. Det er hun som lager videoene for Petiteknit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar Grønt blad skrev (9 timer siden): Jeg har ikke brukt den selv, men synes generelt at Kimmie Munkholm lager skikkelig gode videoer. Det er hun som lager videoene for Petiteknit. ÅÅÅ tusen takk, den var til stor hjelp:) ts Anonymkode: 7ab13...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå