AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Ikke vært ute i Oslo siden pandemien…Hvor kan man dra en lørdag formiddag i Oslo nå for champagnelunsj/ brunch nå, ala Bølgen og Moi Briskeby. Anonymkode: 03c42...35c
Frøkenfryden Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 (endret) The code. Må bookes da. Endret 7. januar 2024 av Frøkenfryden Ikke helt det samme men meget bra brunsj og champagne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå