Gå til innhold

Menn som er jomfru er tapere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Menn kan også si nei, akkurat som kvinner kan. Det er ikke sånn at bare fordi man er mann, så er man programforpliktet til å prøve seg på alt og alle.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hæ? Nei, det må jo være perfekt. Da har han ikke gonorè og aids, det må jo være flott? Jeg er livredd aids. Tenker at de fleste heterofile menn har det eller evt en fluefarm med infeksjoner i underlivet. Siden de tømmer seg i alt. 

Anonymkode: e52cc...e84

Jeg tenker at dette er en tråd laget av en mann med utrolig lav selvfølelse, men ikke så forstyrret som du er. Du trenger virkelig hjelp for tankene dine. 

Anonymkode: 034f7...482

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En voksen mann som er jomfru signaliserer at dette er en mann som kvinner generelt sett ikke vil ha. Slik som 90% av menn. Og at han heller ikke har vist evne til å finne de kvinnene å ligge med som ikke har andre valg enn han selv. Antageligvis bruker han ingen tid på å realisere seg selv eller bli en bedre utgave av seg selv. Han har dåelig klesstil, sær oppførsel, og er antageligvis utrent og særs lite mandig. 

En slik mann ville for 500 år siden ikke fått videreført genene sine, men siden vi i moderne tid klarer å holde liv i udugelige folk så finnes det jo like sub-optimale kvinner så disse folka får formert seg til slutt. Så lager de nye versjoner og seg selv og vipps så forringer man kvaliteten av gener i genbassenget! Man jobber strengt tatt MOT evolusjonen her ved å holde liv i dårlige gener. Burde vært ulovlig

Anonymkode: f0e2f...043

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En voksen mann som er jomfru signaliserer at dette er en mann som kvinner generelt sett ikke vil ha. Slik som 90% av menn. Og at han heller ikke har vist evne til å finne de kvinnene å ligge med som ikke har andre valg enn han selv. Antageligvis bruker han ingen tid på å realisere seg selv eller bli en bedre utgave av seg selv. Han har dåelig klesstil, sær oppførsel, og er antageligvis utrent og særs lite mandig. 

En slik mann ville for 500 år siden ikke fått videreført genene sine, men siden vi i moderne tid klarer å holde liv i udugelige folk så finnes det jo like sub-optimale kvinner så disse folka får formert seg til slutt. Så lager de nye versjoner og seg selv og vipps så forringer man kvaliteten av gener i genbassenget! Man jobber strengt tatt MOT evolusjonen her ved å holde liv i dårlige gener. Burde vært ulovlig

For noe sprøyt 😅

Anonymkode: 6495d...159

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

I mitt tilfelle så har jeg trust issues som et resultat av mobbing,
og sosial angst. Men jobber med saken 

TS

Anonymkode: d145d...454

Skrevet

Tja, om mannen har ønsket å ha sex, ønsker å ha sex, har forsøkt å sjekke opp mulige sexpartnere, uten å ha kommet i posisjon til å ha sex, er han jo strengt tatt en taper. Å ikke få/ få til det man ønsker er jo ikke akkurat kjennetegn på en vinner.

Om mannen ikke er interessert i sex, så er han ingen "taper" i denne sammenhengen. 

AnonymBruker
Skrevet
On 1/7/2024 at 8:46 PM, AnonymBruker said:

Tror jeg ikke noe på 😆 synes heller det er feigt å lyge om sex. Gir ingen mening om jonfrudommen er et resultat av frivillige valg 😁 eller psykologiske grunner. Men det er min mening

Anonymkode: d145d...454

Jeg har vært ærlig om det, og blitt avvist av de alle, fordi at de ønsket noen med noe erfaring i det minste. Så tro hva du vil. 😉

Anonymkode: 30245...c5e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært ærlig om det, og blitt avvist av de alle, fordi at de ønsket noen med noe erfaring i det minste. Så tro hva du vil. 😉

Anonymkode: 30245...c5e

Du trenger ikke lyve. Si at du har lite erfaring, og at det er lenge siden. Neste gang har du faktisk erfaring.  

Jeg var 27, og hun tok sikkert for gitt at jeg hadde gjort det før. Det fikk hun aldri vite heller. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 20.40):

En mann som ikke lyver om at han er jomfru er jo en idiot. Jeg løy på meg sex før jeg hadde det, de fleste gjør jo det.

Fake it till you make it. Ja - kvinner vil ikke ha menn som ikke har hatt sex og som ikke andre damer vil ha.

Anonymkode: f6eb8...2cb

Jeg løy på meg det første kysset. De fleste hadde kysset og jeg bare lengtet etter å kysse en gutt. Men så bare hoppet jeg i det i en alder av 16 (drukket meg litt full), og det ente opp med at jeg klina ca med 4-5 gutter den kvelden 🙈 

Og noen få helger etterpå, så klina jeg med en ny en som jeg endte opp med å ha sex med. Vi ble faktisk i sammen i noen mnd også. Jeg var uerfaren og han var veldig mye erfaren enn meg (jeg 16 og han 18).

Hvis menn er ute etter ligg, så finnes det sikkert grupper / forum for dem som kun ønsker sex. Jeg ser ingen problem med å finne seg en partner med å ha noen å øve seg i sammen med, så lenge begge er åpen om det og at begge har samtykket 

Anonymkode: f39de...a27

Skrevet (endret)

Jomfruer lager ivertfall ikke barn i hytt og pine 

Endret av . Anonym.
AnonymBruker
Skrevet

Min mann var jomfru frem til han møtte meg, hans valg av religiøse årsaker, og han er ikke fra Norge men et land i Midtøsten. Han ville vente til han var gift. Vi endte opp med å ha sex før vi var gift, men jeg siterer ham: jeg var helt sikker på at det var deg jeg skulle gifte meg med, så om Gud får tilgi meg. Og vi giftet oss jo:) Hadde kanskje stusset litt mer om det var en norsk mann og det var ufrivillig, men ikke nødvendigvis noen dealbreaker det.

Anonymkode: b0946...3a8

AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke taper fordi man er jomfru, men mange tapere er ofte jomfru.

Anonymkode: 281b0...98a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 8.19):

Jeg tenker at dette er en tråd laget av en mann med utrolig lav selvfølelse, men ikke så forstyrret som du er. Du trenger virkelig hjelp for tankene dine. 

Så stygt skrevet. Fakta er jo at de fleste menn tømmer seg i hva som helst, og mange har kjønnssykdommer. OG man kan dø av det. Men du bryr deg ikke om det? Litt aids og gonorè går fint?

En mann som er jomfru viser integritet ved å ikke ha tømt seg som en kåt dalmatiner på ethvert gatehjørne. Syns ikke man skal se ned på de. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
knooters skrev (På 7.1.2024 den 22.58):

Menn kan også si nei, akkurat som kvinner kan. Det er ikke sånn at bare fordi man er mann, så er man programforpliktet til å prøve seg på alt og alle.

Jo alle menn er sånn vel? 90 % hvertfall. Og hvis man sier nei blir man kalt en stygg hore så.. damned if you do, damned if yu don't. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg løy på meg det første kysset. De fleste hadde kysset og jeg bare lengtet etter å kysse en gutt. Men så bare hoppet jeg i det i en alder av 16 (drukket meg litt full), og det ente opp med at jeg klina ca med 4-5 gutter den kvelden 🙈 

Og noen få helger etterpå, så klina jeg med en ny en som jeg endte opp med å ha sex med. Vi ble faktisk i sammen i noen mnd også. Jeg var uerfaren og han var veldig mye erfaren enn meg (jeg 16 og han 18).

Hvis menn er ute etter ligg, så finnes det sikkert grupper / forum for dem som kun ønsker sex. Jeg ser ingen problem med å finne seg en partner med å ha noen å øve seg i sammen med, så lenge begge er åpen om det og at begge har samtykket 

Anonymkode: f39de...a27

Hehe... Dette er jo ikke relevant for menn i det hele tatt 😅

En normal mann kan ikke bare "hoppe i det" og kline med 5 damer på samme kveld. Eller velge å ha sex når han selv ønsker det. Og det finnes ingen forum hvor vanlige menn kan finne damer å "øve seg på sex" med. Og i hvertfall ikke 16 år gamle gutter!

Kanskje dritkjekke menn har det litt sånn, men til og med de lever i en annen virkelighet enn det du gjør. 

Anonymkode: f6eb8...2cb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jo alle menn er sånn vel? 90 % hvertfall. Og hvis man sier nei blir man kalt en stygg hore så.. damned if you do, damned if yu don't. 

90%? Aldri i livet. Kanskje 15-20%, men det er absolutt maks.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så stygt skrevet. Fakta er jo at de fleste menn tømmer seg i hva som helst, og mange har kjønnssykdommer. OG man kan dø av det. Men du bryr deg ikke om det? Litt aids og gonorè går fint?

En mann som er jomfru viser integritet ved å ikke ha tømt seg som en kåt dalmatiner på ethvert gatehjørne. Syns ikke man skal se ned på de. 

Hvis alle hadde tenkt som deg, så hadde ingen vært par, ingen hatt sex, ingen barn blitt født, og alle gått rundt dødssyke. Verden er jo ikke slik, og det finnes også tall og statistikk å forholde seg til.  

At en mannlig jomfru har integritet, er ca like sant som at det er integriteten min som gjør at jeg ikke står på en scene, når det egentlig er sceneskrekk jeg har. 

• Nyttig 1
Skrevet
On 1/9/2024 at 12:42 PM, Resignert said:

Tja, om mannen har ønsket å ha sex, ønsker å ha sex, har forsøkt å sjekke opp mulige sexpartnere, uten å ha kommet i posisjon til å ha sex, er han jo strengt tatt en taper. Å ikke få/ få til det man ønsker er jo ikke akkurat kjennetegn på en vinner.

Om mannen ikke er interessert i sex, så er han ingen "taper" i denne sammenhengen. 

Begge delene signaliserer en taper. Rent biologisk. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Begge delene signaliserer en taper. Rent biologisk. 

Nei. Folk lever lenge, og det trengs ofte bare ett samleie for å bli far eller mor. Det er da nok til å være biologisk vellykket, hvis du tenker at slik vellykkethet handler om å få formert seg. Å ønske å spare seg til den rette fordi man ikke finner casual sex interessant, er ikke å være en taper. Det er faktisk veldig mye gøy å finne på i helgene utover å drikke og pule rundt. Men jeg respekterer dem som syns det er gøy, det er bare ikke noen allmenn definisjon av vellykkethet å drive på sånn - mer enn preferanse for hva man liker i livet. Fair game.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er snart 29 årig mann og har aldri hatt sex heller. Det er en kombinasjon av mye, dårlig selvfølelse og mye sosial angst fra sen barndom og til tidlig i 20-årene. Er fremdeles preget psykisk, men heller mer mot depresjon enn ren angst. Selv om den sosial angsten på dame-området (og noen andre områder) henger i, muligens forsterket også pga at gapet mellom min manglende erfaring og jevnaldrendes stadig mer omfattende erfaring bare øker. Handler vel også om at jeg nok er mindre interessert i sex isolert sett enn det som er vanlig. Jeg er mer interessert i tosomheten (hvor sex også er et element selvfølgelig), men har aldri hatt interesse av å hoppe på hvem som helst bare for å ha gjort det. Lever egentlig helt greit med det, sikkert mye fordi jeg fortrenger og fornekter endel. Ikke sunt selvfølgelig, men tidligere erfaring med å reflektere mye over denne ensomheten har gjort vondt verre og har sendt meg ned i ganske voldsomme, men heldigvis relativt kortvarige, depresjoner. 

Objektivt sett er jeg ingen taper, såpass har jeg selvtillit til å si. Er i full jobb som jeg mestrer godt og trives greit i, trener flere ganger i uka, spiser sunt, drikker lite og gjør jevnt over det jeg kan for å ta meg bra ut og være en hyggelig fyr. 

Anonymkode: 96c9a...8d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...