Gå til innhold

Menn som er jomfru er tapere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil du si at de fleste vil umiddelbart anta at en voksen mann er incel eller "feil" på noen måte om han fortsatt er jomfru? Hvorfor er det slik? 😕 Det kan være mange genuine grunner til det. Alt fra personlige til psykologiske grunner 🤔 for alt en vet, kan mannen ha traumer

Blir ganske umoralsk å bare stemple folk som tapere etc

Anonymkode: d145d...454

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De færreste går rundt og bryr seg om hvem som er jomfru og ikke. Uavhengig om det er kvinne eller mann. 

Anonymkode: 2c810...cfa

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Om noen syns det, drit i dem. Det er taper å anse noen som taper uansett. 

Anonymkode: 3d6cb...dc9

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Nei, det må jo være perfekt. Da har han ikke gonorè og aids, det må jo være flott? Jeg er livredd aids. Tenker at de fleste heterofile menn har det eller evt en fluefarm med infeksjoner i underlivet. Siden de tømmer seg i alt. 

Anonymkode: e52cc...e84

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er tull. Herlig med en mann uten kjønnssykdommer og gale exer..

Anonymkode: 49b94...f0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann som ikke lyver om at han er jomfru er jo en idiot. Jeg løy på meg sex før jeg hadde det, de fleste gjør jo det.

Fake it till you make it. Ja - kvinner vil ikke ha menn som ikke har hatt sex og som ikke andre damer vil ha.

Anonymkode: f6eb8...2cb

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En mann som ikke lyver om at han er jomfru er jo en idiot. Jeg løy på meg sex før jeg hadde det, de fleste gjør jo det.

Fake it till you make it. Ja - kvinner vil ikke ha menn som ikke har hatt sex og som ikke andre damer vil ha.

Sa han som IKKE hadde peiling..

Anonymkode: 49b94...f0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Paven er jomfru, og det samme gjaldt de fleste paver før ham med noen svært få unntak i løpet av de 2000 årene pavedømmet har bestått.

Vil ikke akkurat påstå at en av verdens mest kjente personer er definisjonen på en taper ...

Anonymkode: be07c...f4a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke svare for "de fleste", kun meg selv. Jeg ofrer ikke en eneste tanke hvorvidt noen er jomfru eller ikke, og skulle jeg få greie på det på et eller annet vis, ville det heller ikke brydd meg hvorvidt han var det eller ikke. Det er en verken-eller sak jeg ikke bryr meg om. Så nei. Sånt negativt som du nevner, tenker jeg ikke om noen om de er jomfru. Eller ikke jomfru.

Det er også en privatsak. Må man være ærlige om alt? Du ikke påtvunget ærlighet, selv ikke om du blir spurt direkte. Si ja, si nei, si det du vil! Det har INGEN betydning hvorvidt du har ligget før eller ikke. 
En voksen mann får vel normalt sett ikke spørsmål om slikt heller...? Det kunne aldri falt meg inn å spørre noen som helst om etter jeg bikket tenårene eller der omkring, og jeg vet ikke om jeg engang da spurte folk om slikt. 

Anonymkode: a2e01...4ac

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det stemmer ikke. Kvinner vil ikke ha vandrende horebukker med aids. Jeg som har så angst for aids hadde blitt kjempeglad for å møte en mann som var jomfru. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror jeg ikke noe på 😆 synes heller det er feigt å lyge om sex. Gir ingen mening om jonfrudommen er et resultat av frivillige valg 😁 eller psykologiske grunner. Men det er min mening

Gjest Bella78
Skrevet (endret)

Nei, det tenker jeg absolutt ikke. Det er hauger og lass av grunner til at det ikke har klaffet for de slik at de har hatt fast forhold, og ikke alle er intressert i onenight-stands. 

Endret av Bella78
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror jeg ikke noe på 😆 synes heller det er feigt å lyge om sex. Gir ingen mening om jonfrudommen er et resultat av frivillige valg 😁 eller psykologiske grunner. Men det er min mening

Om en mann er jomfru er det jo ikke et valg han har tatt, stort sett. Kvinner velger når ønsker å debutere seksuelt, menn må jo bli valgt av noen

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kun om han legger skylden på kvinner. At det liksom kvinners feil at han er jomfru. 

• Nyttig 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Paven er jomfru, og det samme gjaldt de fleste paver før ham med noen svært få unntak i løpet av de 2000 årene pavedømmet har bestått.

Vil ikke akkurat påstå at en av verdens mest kjente personer er definisjonen på en taper ...

Anonymkode: be07c...f4a

Paven er i hvertfall ikke jomfru. Gjerne offentlig,men aldri-i-livet om paven,eller pavene før han har vært jomfru. Makan til gjeng der borti vatikanet skal du lete lenge etter. Korrupsjon og sex er jo eneste de driver med.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hæ? Nei, det må jo være perfekt. Da har han ikke gonorè og aids, det må jo være flott? Jeg er livredd aids. Tenker at de fleste heterofile menn har det eller evt en fluefarm med infeksjoner i underlivet. Siden de tømmer seg i alt. 

fluefarm 😂😂🤢🤢🤢 å fyttikatta for et mentalt bilde, å fy fader 😂😂🤮🤮🤮

Anonymkode: d4ecd...c2b

AnonymBruker
Skrevet

Ikke taper, men jeg tror nok at jomfrumenn vil være uaktuelle for mange kvinner, når man når en viss alder. Sjelden noe problem opp til ca. 25-30 er mitt inntrykk blant omgangskretsen, men etter det er det nok en del kvinner som begynner å lure på hvorfor, forutsatt at de faktisk vet med relativt stor sikkerhet at han er det da. 

Ikke fordi kvinnene jeg har snakket med om det syntes at de er tapere generelt sett, men etter en viss aldre virker det som at det er mange kvinner som ønsker i alle fall en grunnleggende erfaring med sex/forhold.

Så er man 30-40 eller eldre og er jomfru som mann? Da ville jeg glatt lukke brødboksen om akkurat det. Fake it till you make it, og grunnleggende sex får man til uansett så lenge man ikke er fullstendig tilbakestående, uten at du trenger å si noe om tidligere sex/forholdsstatus de første gangen. 

Anonymkode: 39bec...f66

AnonymBruker
Skrevet

Sånn rent evolusjonært så er vel alle voksne som er jomfruer, "tapere" på sett å vis. 

Men, teit å kalle folk tapere. Det er jo dog, veldig utenfor normen og være nærmere 30år og ikke ha, hatt sex enda. 

Anonymkode: 51cde...4dc

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (1 time siden):

Kun om han legger skylden på kvinner. At det liksom kvinners feil at han er jomfru. 

This. 

Det var min erfaring. Han var 29 og jomfru. Store, ENORME, psykiske problemer. Utrolig aggressiv. Truet meg. Sa at "alle damer vil bare ha penger og hvis du er sammen med meg kommer du til å forlate meg etter hvert for en som har penger". 

Anonymkode: 4a22c...8ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om en mann er jomfru er det jo ikke et valg han har tatt, stort sett. Kvinner velger når ønsker å debutere seksuelt, menn må jo bli valgt av noen

Klart det kan være et valg mannen har tatt. Jeg vet ikke hvilket statistikker du har som beviser at de fleste jomfru menn ikke er det frivillig 🤔

Når det gjelder hvem en velger å ha sex med: det går begge veier 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...