AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Del Skrevet 7. januar 2024 En tråd for applaus 👏👏👏 Hva er det mest imponerende du har fått til i ditt liv? Hva med forrige år? Hva med uken som har gått? Og i dag? Anonymkode: db461...499 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Del Skrevet 7. januar 2024 Reddet to barn fra å å drukne, samtidig. Den ene hoppet fra kai opp på den andre som gikk under, så jeg tok en under hver arm hvor vi alle var på rygg, og fikk dem i land. Jeg var 11år 😃 Anonymkode: 02c06...579 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Del Skrevet 7. januar 2024 Må være som den over, reddet et barn fra å drukne for noen år siden. Barnet hadde fallt på dypet fra en flytebrygge i en innsjø, jeg kom svømmende langs det lange gresset som vokser langs vannkanten, og så barnet, fikk det opp på land. Anonymkode: cb2ff...748 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå