AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Jeg er i et relativt nytt forhold (ca tre måneder). Vi har sex en til to ganger hver dag. Jeg kjenner at det er mye. Jeg må innrømme at jeg av og til har bare lyst til å legge meg ned og sove Hvor ofte har dere sex? Anonymkode: ad643...1c5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Slapp av. Det roer seg. Alle holder på sånn i starten. Vi gjorde også det. Det er nå 10 år, ett ekteskap og en baby siden og nå er vi heldig om vi får tid og ork til å hoppe i høyet en gang i mnd 😂👍🏼 Anonymkode: d4750...c8d 1
mumrikk1 Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Det vil bli mindre jo lengre tid det går. Nyt🫢 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Ca annenhver dag. Noen ganger går det 3-4 dager mellom, det synes jeg er litt for mye. Anonymkode: 32c03...42e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er i et relativt nytt forhold (ca tre måneder). Vi har sex en til to ganger hver dag. Jeg kjenner at det er mye. Jeg må innrømme at jeg av og til har bare lyst til å legge meg ned og sove Hvor ofte har dere sex? Anonymkode: ad643...1c5 Frem til ca 3 mnd som du nevner er det fortsatt gøy å ha sex. Så da er det ofte. Nå for tiden er det en gang i kvartalet og da er det mest bare for å opprettholde et visst form for sexliv i forholdet, men det er overhodet ikke nødvendig for min del. Har ingen interesse i å ligge med noen jeg har ligget med såpass mange ganger fra før. Anonymkode: 0bba3...cc7 1
Atle77 Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 Det er avhengig av alderen og personlig behov. Det må være rom for å si fint ifra når du ikke er klar, og vil heller legge deg. Viktig å ikke finne på noe unnskylding eller å lyge, det går utøver forholdet. Sex er veldig viktig i et forhold for nærhet og for å holde kjærligheten varm. Men kan ikke bety alt. Hvis kun sex som holder dere sammen, så kan du lete etter det neste med en gang. Vær ærlig og avvis kjæresten fint, hvis du ikke har lyst akkurat der og da. Mange menn klager på at de blir avvist, og de takler det dårlig. Selv er en mann på 46, men tar ikke det personlig når samboeren ikke vil sex en dag. Vi har snakket ærlig om hvilket behov vi har. Dette førte til forståelse og mer og bedre sex. Sexen neste gang etter en «feil dag» gjør at begjær øker og orgasmen blir sterkere, så nyter vi det bedre. Ikke minst ser at hun er fornøyd med å møte forståelse og fornøyd med oss. Ingenting er bedre enn et fungerende forhold med god sex❤️ For å svare på spørsmål, så har vi 1-2 ganger i uke sammen, og nesten hver morgen alene i dusjen, av og til med hjelp av hverandre. 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 Vi bor ikke sammen så det blir når vi får til å møtes. Uka her, 2 ganger. Forrige uke 1 gang. Vært sammen i snart 3 år. Møtes 1-3 ganger pr uke vanligvis. 44 og 46 år. Anonymkode: 0ab06...57b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #8 Skrevet 7. januar 2024 De første tre månedene er det mye i alle forhold, også dør det sakte men sikkert ut. For ti år siden var det fire ganger daglig, på jobben til dama, bilen, hjemme på sofaen, og i senga. Hver gang den sto litt så putta vi den inn i hullet hennes, men nå etter to barn er vi heldige hvis det blir 1 - 2 gang i uka. Vi har fått sansen for slikking, så lite kuk på hu men mye slikking og fingring og knulling på slutten. Anonymkode: 630be...048
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #10 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er i et relativt nytt forhold (ca tre måneder). Vi har sex en til to ganger hver dag. Jeg kjenner at det er mye. Jeg må innrømme at jeg av og til har bare lyst til å legge meg ned og sove Hvor ofte har dere sex? Anonymkode: ad643...1c5 Vi har sex 2-4 ganger i året. Men når vi hadde vært sammen i kun 3 mnd, så hadde vi sex mye oftere en det. Vi hadde nok aldri fast sex 1-2 ganger hver dag. Det hørtes bare slitsomt ut. Anonymkode: be0d6...0c0
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #11 Skrevet 7. januar 2024 Nå var det 4 uker siden sist, men det var pga at vi var bortreist + sykdom. Vanligvis er det gjerne annenhver uke. Vi føler vel begge at sex er en overskuddsting og vi begge har ikke så mye overskudd i hverdagslivet, men vi har mye nærhet i forholdet likevel. Vi holder rundt hverandre og koser hver dag. Anonymkode: 4c0d5...a64
fjær Skrevet 7. januar 2024 #12 Skrevet 7. januar 2024 Bor ikke sammen, men når vi er sammen, mellom 6 og 12 dager i mnd har vi sex 1-3ganger om dagen. Vært sammen i 2 år, begge 40pluss.
starken Skrevet 7. januar 2024 #13 Skrevet 7. januar 2024 Avstandsforhold, så vi har sex hver gang vi treffes, hver dag.
Blåjojo Skrevet 7. januar 2024 #14 Skrevet 7. januar 2024 Vært sammen i 6 år. Har sex nesten daglig. Er kun når jeg er borte den tiden av døgnet han er hjemme, at det ikke skjer daglig.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #15 Skrevet 7. januar 2024 De første to årene var vi som kaniner, men vi var like ille begge to, så det gikk greit. Så tok livet oss litt, og det sank ned til 4-5 ganger i uka. Nå etter 20 år ligger vi på 2-3 ganger i uka, men kan fremdeles ha kaninperioder. Sex er viktig for oss begge, og vi har aldri hatt sex uten at begge ønsker og nyter det, så vi har ikke opplevd noe seksuelt krøll egentlig. Vært noen få perioder der lysten sank litt, men da pratet vi åpent om det og fikset det som sto litt i veien for slikt. Mannen er en herlig elsker og han er godt fornøyd også. Sex er vel egentlig det vi aldri har hatt noe trøbbel rundt. Den biten som alltid bare har fungert godt. Har vi lyst på sex har vi sex. Har bare ene lyst på sex eller ingen av oss, da har vi ikke sex. Enkelt og greit. Anonymkode: 616ff...c3d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #16 Skrevet 7. januar 2024 Vi er på vårt tredje år nå, og holder på ca 4-5 ganger i uken. Litt mindre enn i starten, men still going strong. Anonymkode: 79d5f...13a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #17 Skrevet 8. januar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Frem til ca 3 mnd som du nevner er det fortsatt gøy å ha sex. Så da er det ofte. Nå for tiden er det en gang i kvartalet og da er det mest bare for å opprettholde et visst form for sexliv i forholdet, men det er overhodet ikke nødvendig for min del. Har ingen interesse i å ligge med noen jeg har ligget med såpass mange ganger fra før. Anonymkode: 0bba3...cc7 Du vil heller ligge med en ny altså … du er ødelagt av å ha ligget rundt for mye. Anonymkode: 3257c...b5d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #18 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Frem til ca 3 mnd som du nevner er det fortsatt gøy å ha sex. Så da er det ofte. Nå for tiden er det en gang i kvartalet og da er det mest bare for å opprettholde et visst form for sexliv i forholdet, men det er overhodet ikke nødvendig for min del. Har ingen interesse i å ligge med noen jeg har ligget med såpass mange ganger fra før. Anonymkode: 0bba3...cc7 Er du mann eller kvinne? Anonymkode: ddbef...83b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #19 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du mann eller kvinne? Anonymkode: ddbef...83b Det finnes både menn og kvinner som har et tenningsmønster hvor bare nytt er tennende og spennende. Disse representerer verken menn eller kvinner, men har et tenningsmønster som gjør det krevende til umulig for dem å leve i lange monogame forhold. De går bestandig lei av sex med samme partner. Tror gjerne (eller ønsker å tro) at det er slik for alle også, siden de fleste faktisk tror de representerer en normal. Det gjør de heldigvis ikke, for å ha et slikt tenningsmønster er et slags handicap når det kommer til å leve i forhold, som de fleste ikke har. Det beste for slike er om de kan leve polygamt, men dessverre kommer ikke dette tenningsmønsteret med et naturlig fritak for sjalusi, så kun de som har et slikt tenningsmønster OG ikke er nevneverdig plaget med sjalusi kan egentlig leve slik de passer best til. Polygamt altså. De fleste med slikt tenningsmønster ender derfor opp frustrert på grunn av det. Søker til forhold, som oss andre, men fungerer dårlig i det. Derfor jeg kaller det et handicap i forhold til å leve i forhold. De som er slik og også takler å leve polygamt har det bedre. Tall på hvor mange som har et slikt tenningsmønster har det ikke vært veldig gode undersøkelser på, men jeg har hørt rundt 5%. Dette er altså ikke det samme som at de fleste får en seksuell opptur med ny partner, men at hele tenningen dør ut etter en tid, fordi deres tenning er så sterkt koblet til at partner de har sex med er ny og spennende. Uansett hvor høyt de elsker og hvor attraktiv partner er dør tenning helt når forholdet ikke er nytt og spennende lenger. Det er et frustrerende tenningsmønster å ha for mange av disse, spesielt når de finner kvinnen/mannen i sitt liv, og det hjelper ingenting på at tenning likevel forsvinner ganske kjapt. Anonymkode: 616ff...c3d
flusa Skrevet 8. januar 2024 #20 Skrevet 8. januar 2024 Det varierer. Nå er det 1-2 ganger i uken. Vi har vært gift i 11 år. Ssmmen 12 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå