Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaring med bursdagssaker fra temu, som kakedekorasjon og engangs? Og hva med elektronikk? Er skeptisk til denne nettsiden, har lest både negative og positive tilbakemeldinger. 

Anonymkode: 1b8c7...368

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville aldri kjøpt noe som skal i nærheten av mat derfra.

Anonymkode: 848e7...e25

• Liker 10
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt en del ting og er fornøyd, men ikke noe som skal i mat eller elektronikk.

Anonymkode: c1063...dfd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri kjøp elektronikk fra sånne steder, hadde heller ikke kjøpt noe som skal i kontakt med mat, eller sminke. 

Anonymkode: 859ca...4c6

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville aldri kjøpt noe som skal i nærheten av mat derfra.

Anonymkode: 848e7...e25

Enig, Temu er jo ikke noe bedre enn aliexpress og wish liksom, hadde aldri kjøpt noe derfra som skal brukes til mat. 

Anonymkode: d03f5...b65

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig med resten her. Har kjøpt en del annet surr der som fidgets og handlenett, men ville ikke kjøpt noe som liksom skal funke 😅

AnonymBruker
Skrevet

BILLIG BILLIG🤩...

Det er akkurat samme søpla og tvilsomme kinaprodukter som selges på Wish og AliExpress, det beste er å ikke handle fra slike sider for man vet aldri hva produktene inneholder eller hvem som har produsert de.

Styr for all del unna appen også.

https://nordvpn.com/no/blog/is-temu-safe/

Anonymkode: 5315f...7cd

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt mye derfra og aldri hatt noe problem. Reklamert på en vare som ikke var slik den ble annonsert, og fikk alle pengene tilbake uten å måtte sende varen tilbake. 

Men kvaliteten er veldig variabel. Noen ting er dårlig kvalitet. Alt i alt er jeg svært fornøyd med pris og gratis frakt.

fra 1.januar i år må du tolle og betale mva av alt, selv det under 350kr grensen.

Anonymkode: 43b85...510

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å handle billig og dårlig fra Kina er i hvert fall det første vi må stoppe med hvis vi skal prøve å bekjempe klimakrisen. 

Anonymkode: 8f1b9...d52

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

BILLIG BILLIG🤩...

Det er akkurat samme søpla og tvilsomme kinaprodukter som selges på Wish og AliExpress, det beste er å ikke handle fra slike sider for man vet aldri hva produktene inneholder eller hvem som har produsert de.

Styr for all del unna appen også.

https://nordvpn.com/no/blog/is-temu-safe/

Anonymkode: 5315f...7cd

Også viktig å tenke på hvorfor alt fra Temu, Wish og AliExpress er så billig. De som virkelig betaler er menneskene som blir utnyttet for å produsere varene på billigst måte. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

hvis du virkelig ønsker å kjøpe billig dritt fra Kina, så hvorfor ikke?? :nisse:  

Anonymkode: dc4af...656

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er bra jeg. Har kjøpt en del dekorasjoner der 😀 bedre å betale 30 kr for både tallerkener, kopper og servietter enn 300 på party butikken. det er faktisk samme greiene.

Anonymkode: bc1d4...c4e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uetisk…

Anonymkode: ebd0b...e07

• Liker 4
Skrevet

Kjøpt en del der, noe er dårlig kvalitet men det visste jeg jo. Idag fikk jeg et produkt som ikke fungerte, snakket med en KI på kundeservice som svarte meg som om jeg bar traumatisert av det hele. Men fikk da altså refusjon uten å måtte returnere produktet. Så helt utmerket synes jeg

Skrevet

Har handlet noe småting derfra bare for moroskyld og fikk det jeg bestilte innenfor en rimelig tid :) Ville dog ikke kjøpt noe som skal være i nærheten av mat der 😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har kjøpt mye derfra og aldri hatt noe problem. Reklamert på en vare som ikke var slik den ble annonsert, og fikk alle pengene tilbake uten å måtte sende varen tilbake. 

Men kvaliteten er veldig variabel. Noen ting er dårlig kvalitet. Alt i alt er jeg svært fornøyd med pris og gratis frakt.

fra 1.januar i år må du tolle og betale mva av alt, selv det under 350kr grensen.

Anonymkode: 43b85...510

De er med i VOEC, så det er allerede inkludert. 

Anonymkode: e1ccb...d76

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Å handle billig og dårlig fra Kina er i hvert fall det første vi må stoppe med hvis vi skal prøve å bekjempe klimakrisen. 

Her snakker du nok for døve ører

Anonymkode: d1a9a...a2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Og heller kjøpe svindyre lokale produkter tenker du ? ... Sett ned prisene i Norge først så kan du se klimaet blir bedre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og heller kjøpe svindyre lokale produkter tenker du ? ... Sett ned prisene i Norge først så kan du se klimaet blir bedre.

Tenk over hvorfor det er billig da. Noen i den verdikjeden får ikke betalt det de burde for å leve.

Jeg kjøper ikke ræl fra slike sider av tre årsaker:

- miljø

- arbeidsvilkår 

- egen og barns sikkerhet mtp hvilke skadelige stoffer som kan være brukt i produktene. 

Anonymkode: 8f971...115

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...