Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til helvete med AI! 🤬

Anonymkode: c7776...eca

• Liker 2
  • 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 19.53):

Jeg elsker AI bilder og at jeg kan uttrykke meg uten å kaste vekk penger på en kunstner som tar x-antall dager på å gi meg resultat. Nei takk, den tid er over

AI er kommet for å bli. Get with the times folkens. Er du som kunstner redd? Vel....lag bedre kunst da. Konkurrer

Anonymkode: 72d90...4ba

Nei, jeg som kunstner er ikke redd. AI kan muligens utkonkurrere digital kunst når det kommer til masseproduserte bilder, men det kan aldri utkonkurrere bilder som er tegnet/malt/laget for hånd.

Anonymkode: 05364...99b

• Nyttig 1
Skrevet

Hater AI selv, det har ikke sjel.  Syns de fleste bildene er stygge og det meste ser tegneserieaktig og likt ut.       Tror aldri jeg kommer til å like det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater både AI og kunstnere.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, jeg som kunstner er ikke redd. AI kan muligens utkonkurrere digital kunst når det kommer til masseproduserte bilder, men det kan aldri utkonkurrere bilder som er tegnet/malt/laget for hånd.

Anonymkode: 05364...99b

Hvorfor ikke det?

Anonymkode: 14148...489

Skrevet

Vi oversvømmes helt av AI. Vi kan egentlig ikke tro på bilder og film lenger. Det er i hvert fall ikke lenge til det er umulig å se forskjell. Og når alt kan fakes kan alt miste troverdighet. Det er egentlig ganske ille.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 13.47):

Vi oversvømmes helt av AI. Vi kan egentlig ikke tro på bilder og film lenger. Det er i hvert fall ikke lenge til det er umulig å se forskjell. Og når alt kan fakes kan alt miste troverdighet. Det er egentlig ganske ille.

Vet, blir skummelt når man aldri kan vite hva som egentlig er ekte eller AI på youtube, nyheter, sosiale medier og i artikler. Faen, vi er faktisk et godt steg på vei dit Stephen Hawking advarte om. Jeg tror menneskeheten kjører seg selv i grøfta hvert øyeblikk, teknologien går for fort. 

Anonymkode: a0299...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...