AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #21 Del Skrevet 9. januar 2024 Til helvete med AI! 🤬 Anonymkode: c7776...eca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #22 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 19.53): Jeg elsker AI bilder og at jeg kan uttrykke meg uten å kaste vekk penger på en kunstner som tar x-antall dager på å gi meg resultat. Nei takk, den tid er over AI er kommet for å bli. Get with the times folkens. Er du som kunstner redd? Vel....lag bedre kunst da. Konkurrer Anonymkode: 72d90...4ba Nei, jeg som kunstner er ikke redd. AI kan muligens utkonkurrere digital kunst når det kommer til masseproduserte bilder, men det kan aldri utkonkurrere bilder som er tegnet/malt/laget for hånd. Anonymkode: 05364...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. desember 2024 #23 Del Skrevet 18. desember 2024 Hater AI selv, det har ikke sjel. Syns de fleste bildene er stygge og det meste ser tegneserieaktig og likt ut. Tror aldri jeg kommer til å like det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 18. desember 2024 #24 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg hater både AI og kunstnere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #25 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, jeg som kunstner er ikke redd. AI kan muligens utkonkurrere digital kunst når det kommer til masseproduserte bilder, men det kan aldri utkonkurrere bilder som er tegnet/malt/laget for hånd. Anonymkode: 05364...99b Hvorfor ikke det? Anonymkode: 14148...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #26 Del Skrevet 19. desember 2024 Vi oversvømmes helt av AI. Vi kan egentlig ikke tro på bilder og film lenger. Det er i hvert fall ikke lenge til det er umulig å se forskjell. Og når alt kan fakes kan alt miste troverdighet. Det er egentlig ganske ille. Anonymkode: 14148...489 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #27 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 13.47): Vi oversvømmes helt av AI. Vi kan egentlig ikke tro på bilder og film lenger. Det er i hvert fall ikke lenge til det er umulig å se forskjell. Og når alt kan fakes kan alt miste troverdighet. Det er egentlig ganske ille. Anonymkode: 14148...489 Vet, blir skummelt når man aldri kan vite hva som egentlig er ekte eller AI på youtube, nyheter, sosiale medier og i artikler. Faen, vi er faktisk et godt steg på vei dit Stephen Hawking advarte om. Jeg tror menneskeheten kjører seg selv i grøfta hvert øyeblikk, teknologien går for fort. Anonymkode: a0299...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå