frivis Skrevet 7. januar 2024 #21 Skrevet 7. januar 2024 27 minutter siden, AnonymBruker said: Tull, jeg hurtigtiner ofte. Null problem. Jeg gjør som ab…bb7 foreslår. Anonymkode: abfa2...812 Jeg tiner daglig en hel kjøttdeig her, og det går helt fint i micro med tinefunksjon. Tar ca 6-9 minutter. Men hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det vanskelig 🙃
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #22 Skrevet 7. januar 2024 Jeg har nå tint i 35 min i kaldt vann orginalpakkke. Den er fortsatt frossen, men ikke helt isblokk. Tok den i ny tett pose nå, med litt varmere vann og venter litt til. Vil gjerne beholde saftigheten, så godt jeg kan. Tester ut. Ts Anonymkode: 9f274...a05 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #23 Skrevet 7. januar 2024 Da var den helt gjennomtint 35 min i kaldt vann med orginal pakning + litt mindre tid i tillegg på ompakking av pakken og varmere vann. Da gikk det fort på slutten. Litt mindre enn en time, som var det jeg ønsket. Da lager jeg maten. Takk for alle tips og innspill. Ts Anonymkode: 9f274...a05 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå