Gå til innhold

Hva er dine planer i dag?


Ugresset

Anbefalte innlegg

Sånn helt ut av det blå tenkte jeg plutselig på; hva skal andre bedrive denne dagen med? 

Har du lyst å dele med meg hva du skal i dag? Jeg har planer om å bake rundstykker hvis jeg orker. I kveld skal jeg se de to siste episodene av serien jeg ser på og spise appelsiner. Utover det er det en veldig seig dag hvor alt tar veldig lang tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skriver brev nå. Senere blir det en gåtur i finværet, lage tomatsuppe til middag og slappe av foran tv'n. Ingen spennende planer med andre ord 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever, sekund for sekund...livet kan ikke planlegges. Lever NÅ! :) 

Anonymkode: a3a85...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steller i stand hus, har bakt focaccia og holder på med en lasagne til venner av samboer kommer på besøk. Vi skal spise og se fotballkamp etterpå. Mellom slagene er det å oppdatere seg på alle disse drapene som foregår i landet vårt for tida. Chiller mye på sofaen også. En deilig innesøndag.

Anonymkode: 5c25b...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jobb til 15, så er planen å gå hjem, hvis det går an i kulda. Det tar meg en time. Så da tenker jeg det er innafor å slappe av resten av dagen 😇

Vi har handlet inn til en god middag, og ellers skal jeg bare kose meg. Kanskje sy litt, kanskje bake noe, kanskje bare se på seire. 

Anonymkode: cec36...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute på tur med hunden. Nå skal jeg snart begynne å lage biffmiddag til samboer og meg og så blir det gaming og TV-serie senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spise taco, se the voice og ellers bare sitte og kope. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handle og gjøre husarbeid (som er utført) Slappe av og se på The Voice. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke ut ODA-varer som kommer straks. Så legge meg ned og hvile mens Mann lager risotto og skrei til oss. Se Voice🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava Anne skrev (3 timer siden):

Rydde leiligheten, høre på lydbok, bli slikka :tunge1:

Har du hund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (10 minutter siden):

Har du hund

😂👅🐶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 minutter siden):

Eller kjæreste.

Ååååå, sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (5 minutter siden):

Ååååå, sånn

Glemt at sånt finnes si, blitt gammal👨🏻‍🦳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det nå først to timer krim på tv og kaffe. Ja jeg står opp 5.30 og ser krim lørdager. 🥰 Så svømming. Så nedpakking av jula og rydding av hus. Og dekke gjestebord. Mens dette skjer lager han jeg bor med pulled pork og panna cotta, så kommer gjester på det i kveld. ❤️

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (På 12.1.2024 den 22.14):

Glemt at sånt finnes si, blitt gammal👨🏻‍🦳

Ja har slutta med sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 13.1.2024 den 6.00):

I dag er det nå først to timer krim på tv og kaffe. Ja jeg står opp 5.30 og ser krim lørdager. 🥰 Så svømming. Så nedpakking av jula og rydding av hus. Og dekke gjestebord. Mens dette skjer lager han jeg bor med pulled pork og panna cotta, (så kommer gjester på det i kveld) ❤️

😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (På 12.1.2024 den 21.48):

Har du hund

Hahaha, æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var å se to episoder av en serie jeg har begynt å se, vaske to maskiner med klær, bygge lego, lage eggnog, lage middag for i dag og i morgen og rydde skikkelig opp.

Det som gjenstår: Vaske en maskin, lage middag for i morgen, rydde skikkelig opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...