AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 https://www.megaflis.no/fliser-stein--tilbehor/fliser/baderom/glass-mosaic-black-a20 For meg ser den ut litt som et bølgete teppe... Hvis jeg ser skrått på skjermen, så ser den mer rett ut. Er dette vanlig, eller er det synet mitt som gjør det? 😅 Anonymkode: 7b420...141
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Synes den ser bølgete ut uansett fra hvilken vinkel jeg ser på den. Anonymkode: db401...138
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Flyttet fra Kropp og helse til underforum Hus og hage? Hva faen? Selv om optiker og linser/briller må betales selv av oss vanlige folk, så trodde jeg virkelig syn/øyne var en del av kroppen Anonymkode: 7b420...141
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Flyttet fra Kropp og helse til underforum Hus og hage? Hva faen? Selv om optiker og linser/briller må betales selv av oss vanlige folk, så trodde jeg virkelig syn/øyne var en del av kroppen Anonymkode: 7b420...141 Du spør jo hvordan en flis ser ut, så skjønner at moderatorene kan mistolke innholdet i hi. Anonymkode: db401...138
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå