Gå til innhold

Det fineste komplimentet du har fått ? :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden 2022 har jeg slitt veldig med kroppen min og gått opp mye i vekt. Jeg har ikke følt meg veldig bra… 

Samboeren min kjøpte skikkelig fint undertøy til meg til valentines og jeg ble så glad. Jeg har aldri fått undertøy av noen før, og selv om jeg er usikker på kroppen min kjente jeg at jeg ikke var usikker med han mer. 🥰 

• Liker 1
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott å få høre om det som blir sagt om/til dere 🤩, de aller aller fleste av oss både vokser og lever litt på å bli sett - så noen fine ord kan være akkurat det en trenger den dagen 😊

Så, pass på å si noe fint til noen i morgen 😉♥️

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er kunnskapsrik med en evne til å se ting i fra flere perspektiver. Jeg har brukt dine råd og forklaringer ved flere anledninger når jeg har tatt viktige vurderinger. 

Det må være det mest verdifulle komplimentet jeg har fått. 

Anonymkode: d702d...91f

• Hjerte 5
Skrevet

Har fått komplimenter for mange forskjellige ting. Både stemmen og rumpa mi er visstnok sexy, og jeg er en person det er lett å være sammen med. 

Men har også fått høre at jeg er smart og reflektert, og setter nok størst pris på de kommentarene. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Har jeg fått noen komplimenter fra menn egentlig? Kan ikke huske det…

Anonymkode: 9d1e4...438

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble veldig syk, og ventet på svar på noen prøver på sykehuset. Vi hadde en tøff periode i forholdet, og var vel på vei fra hverandre. Han var knust, var med meg på alle timer på sykehuset. 

Mannen omtalte dagen jeg fikk vite jeg var syk (en alvorlig diagnose) som den verste dagen i livet sitt. 

Akkurat da fikk jeg en vekker. Hadde kanskje tatt han og oss for gitt. 

Jeg ble frisk og vi er fortsatt sammen. 

Rart kompliment kanskje, men det er av større verdi enn at noen sier noe om øyne, hår,kropp eller personlighet. 

Anonymkode: 5f067...e0d

• Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet

"Du er alt jeg ønsker å være, men som jeg ikke klarer å være" 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke om det teller som "kompliment", men jeg fant en lapp der hun hadde skrevet:

«If I found your heart broken, I would break my own and use the pieces to fix yours»

Fant selvsagt ut et par måneder senere at mannen hennes aldri hadde hørt noe om denne "skilsmissen" deres…

Men det var jo litt søtt der og da?

AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg kommer på er fra en liten gutt som pekte på meg å sa jeg så ut som en prinsesse til mamman sin 🥰 Det var søtt, og absolutt den lange kjolen jeg hadde på sin fortjeneste. 

Anonymkode: ab934...10f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 12.36):

"Du er virkelig wife-material" 🥰

Anonymkode: 72a0d...530

Er du det? Et skikkelig husmorevne? Det var det han sa på godt norsk.

Anonymkode: 305aa...cd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått to komplimenter som jeg kjenner gjør meg glad tvers igjennom. Det første var fra sønnen min - «mamma kan være gudinnen av lykke, for hun gjør alle glade». Og det andre fra mannen min - «du gjør livet mitt så uendelig mye bedre» ❤️

Anonymkode: f25f2...99d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker godt komplimenter fra barna, det varmer. Som at jeg er flink til å lage mat, vi har det fint hjemme, det er godt hos meg (er skilt fra faren). Så har jeg fått noen gode komplimenter på jobb, "lett og like", flink ol 

Anonymkode: 1e071...10a

• Hjerte 1
Gjest Osenua
Skrevet

At jeg er en "pen gutt" (selv om jeg er mann) :D Hyggelig sjokk. Og så er det jo ikke så ofte vi menn får komplimenter haha

Skrevet

Det jeg husker aller best må være «du er min ledestjerne og venn». 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra sjefen på jobb:

"Det er veldig behagelig å ha deg med i krevende  kundemøter"

Fra mannen:

"Det er veldig godt å ha en kone man gleder seg til å komme hjem til"

Anonymkode: a84b9...ae8

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 18.24):

Visste han ikke hva kone er på norsk? 

Anonymkode: 1f627...f83

Vet du ikke hva irriterende forumbruker er?  

Anonymkode: e44b1...0e3

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en veldig hetero, ganske konservativ kar, men en av mine yndlingskomplimenter kom fra en homofil mann som spilte trans i New York fremstillingen av The bird cage på Broadway (jeg bodde i New York på den tida). Han sa jeg hadde sett bra ut some dame 😆

Anonymkode: de56d...447

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er en veldig hetero, ganske konservativ kar, men en av mine yndlingskomplimenter kom fra en homofil mann som spilte trans i New York fremstillingen av The bird cage på Broadway (jeg bodde i New York på den tida). Han sa jeg hadde sett bra ut some dame 😆

Anonymkode: de56d...447

LOL

Anonymkode: cddff...fb7

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var en 14-15 var jeg ikke spesielt populær, overvektig og litt utilpass i sosiale settinger. Gikk fint overens med alle på skolen, men var ikke den første til å bli bedt til skoledansen akkurat. Jeg satt på bussen med ei venninne i klassen og hennes fetter som var av de mer populære i klassen under, og fetteren ser lenge på meg før han sier "du har de fineste øynene jeg noen gang har sett". Det satte meg skikkelig ut og jeg ble veldig glad. Har hørt flere ganger i ettertid at jeg har fine øyne, og det kommer alltid helt plutselig, men alltid like koselig å høre. 

Anonymkode: 9fa31...de3

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Mannen jeg crusher på og snakker med nå sa rett før jul at jeg har et utrolig stort hjerte. Det like jeg :) 

Anonymkode: 5f38c...808

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...