Gå til innhold

Det fineste komplimentet du har fått ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har noen sagt til/om deg som gjorde størst (positivt) inntrykk eller som du på annen måte bare satte skikkelig stor pris på? ☺️

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du svetter lite til å være feit

Anonymkode: 9712f...18d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Du ville kledd sengklærne mine". Det er det fineste jeg har hørt.

Anonymkode: 35445...476

AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid de komplimentene, som handler om hvordan jeg tenker, eller hvordan jeg gjør/håndtere livet som er de sterkeste. 

Som oftest får man jo overfladiske komplimenter, og de blir man på en måte bare litt lei av.

Men, synes menn gjenerelt er ganske så jævlig gode på å gi komplimenter altså! Flinke til å finne fram essensen og utrykke det. 

Kudos til dere! 

Jeg er ikke like god på det. Men, god på å "hype opp" (inni mellom 😉). 

Anonymkode: 76ded...e02

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Herlig! Godt å høre at sånne ting gir en god følelse 😃 og ekstra kjekt å høre din opplevelse av at menn er gode på det! Man hører jo kanskje oftest om de som opplever de mer kleine variantene 😅

AnonymBruker
Skrevet

At jeg har god musikksmak.

Anonymkode: d0a24...c2c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fått så mange komplimenter. 

Det her var ikke noe som ble sagt. Men jeg gråt så veldig på skolen en gang, og en som jeg var veldig glad i holdt meg i hånden mens han snakket med meg. 

Det var så rart at noen var nær meg. Og trøstet meg. Jeg visste ikke inntil da at jeg aldri ble holdt i hjemme, av noen. 

Anonymkode: 9f038...b91

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke fått så mange komplimenter. 

Det her var ikke noe som ble sagt. Men jeg gråt så veldig på skolen en gang, og en som jeg var veldig glad i holdt meg i hånden mens han snakket med meg. 

Det var så rart at noen var nær meg. Og trøstet meg. Jeg visste ikke inntil da at jeg aldri ble holdt i hjemme, av noen. 

Men dette lå visst inne på "dating-sida" ser jeg nå, ikke på vennskap eller noe slikt, så da ble det litt feil. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Du er virkelig wife-material" 🥰

Anonymkode: 72a0d...530

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

At jeg er en god mor. 

Anonymkode: b91b0...597

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig hva du klarer å få til 

Anonymkode: 9ad45...d47

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

At det er noe tidløst med energien min

Anonymkode: 0aff8...ad3

• Hjerte 2
Skrevet

Samboeren min har gitt meg mange flotte komplimenter:

"Du har en vakker sjel"

"Du er det fineste mennesket jeg vet om - på utsiden og innsiden"

"Du får meg til å alltid ville være sammen med deg"

"Jeg savner deg så mye når du ikke er i nærheten av meg"

"Øynene dine er så vakre at jeg får aldri nok av dem"

"Du er den vakreste jeg vet om"

"Du er den eneste jeg kunne tenke meg å gifte meg med" (vi gifter oss om seks måneder)

"Du er mor" (Han har begynt å omtale meg som "mor" for sitt barn, så barnet har en mamma, og så har han meg som er bonusmamma/stemmor som kalles "mor" - og jeg har et greit forhold til hans eks, bare for å understreke det)

"Jeg skulle ønske det var du var moren til barnet mitt"

Og han sier det med full innlevelse og stor kjærlighet. Han er ekstremt god på komplimenter.

• Hjerte 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

"Du er virkelig wife-material" 🥰

Anonymkode: 72a0d...530

Visste han ikke hva kone er på norsk? 

Anonymkode: 1f627...f83

AnonymBruker
Skrevet

Du er en inspirasjon til oss alle 🥰

Anonymkode: 4b1f5...5f4

• Hjerte 1
Skrevet

Har fått høre at jeg er en engel og at jeg er en perle. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

I dag sa min sønn på 4 år at fjeset mitt er veldig pent (mens håret mitt er derimot stygt, synes han 😂)

Anonymkode: 724cd...b04

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ofte høre fra tilfeldige personer at jeg er prikk lik Blake Lively. Det kan gjøre dagen min:) 

Ellers blir jeg mest glad for komplimenter som går på personlighet og noe jeg er flink til, ikke nødvendigvis utseendet. Mannen min er flink til å gi gode komplimenter ❤️

Anonymkode: 26feb...2be

• Hjerte 1
Skrevet

Har fått massevis av komplimenter i mitt liv, men liker best de som går på personligheten min, ting jeg har oppnådd og hvor mye jeg betyr for noen. Utseendekomplimenter er så klart veldig gøy også, da, men sånt kan man jo gi til «hvem som helst» uten at man kjenner dem engang.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste komplimentet jeg har fått kom fra en person som jeg ikke kjente så godt den gang, som nå har blitt en god venninne. Vi deltok på samme seminar, jeg var godt kjent i miljøet, hun var ganske ny. Hun sa at i pausene prøvde hun alltid å sitte ved samme bord som meg, for hun hadde lagt merke til at det alltid var god stemning rundt meg. 

Anonymkode: 14273...9b1

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...