Gå til innhold

Til dere som sørger ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet et nært familiemedlem brått og brutalt for noen måneder siden. Til tross for at jeg er kristen har det vært vanskelig å håndtere og akseptere at det skjedde. Jeg kom tilfeldigvis over en serie som heter "Livet etter døden" på Netflix, der den første episoden handler om nær døden opplevelser. Har i tillegg hørt mange flere slike historier på Youtube og podcast. 

Ved å lytte til disse historiene til mennesker som har vært klinisk døde og hatt helt utrolige opplevelser i det de forlot kroppen sin, har jeg fått en enda sterkere tro på at mitt familiemedlem virkelig er på et godt sted. Mange av disse beskriver en opplevelse av intens lykke, kjærlighet og ro, og at de nå ikke lenger frykter å dø. Vil anbefale alle som sørger og tenker mye på de vi har mistet om å høre noen slike historier. 

God klem til dere alle ❤️

Anonymkode: 69ecd...dc9

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer❤

Jeg mistet kjæresten min i fjor høst og både han og jeg var/er troende, og jeg ønsker å komme i kontakt med han eller vite hvor han er hen, selv om han er hos Gud håper jeg.

Jeg spurte presten hvor de døde dro hen, og hun svarte at de dro dit de kom fra, altså hjem til Gud. 

Kan han se meg, passer han på meg , kan vi møtes igjen?

Jeg håper det er et godt sted han er nå og at tenker mye på hvor han er.

Skal sjekke ut Netflix serien du skriver om.

Anonymkode: 59837...cd5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som skjer etter døden er det ingen som vet, men vi kan velge å tro. 
Å finne noe en kan tro på som gir en ro er godt for de som klarer det. Hold fast ved alle gode tanker om det hjelper man gjennom prosessen. 
Selv vet jeg ikke. Etter jeg opplevde tap i fjor, mistet jeg helt troen. Jeg har aldri vært personlig kristen, men tenkte at hvis gud river en sunn og flott ungdom ut av livet, og setter oss igjen med knust sjel? Det gir ingen mening. 
Men håper jo hen er på et bedre sted og føler og opplever kun godt. Men klarer ikke tenke den veien enda, 
 

Anonymkode: 30563...369

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...