AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #21 Skrevet 8. januar 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Er det noen som har tipset feks VG eller Dagbladet om saker på jobben? Jeg vurderer å gjøre det da det foregår noe som absolutt burde komme frem i dagen. Jeg er ansatt i akademia…. Anonymkode: 7ccc9...477 Media var inne i vår sak, både radio og avis. Da var de altså først meldt til ledere og deres ledere, statsforvalter og arbeidstilsyn. Anonymkode: 468d4...987
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #22 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Media var inne i vår sak, både radio og avis. Da var de altså først meldt til ledere og deres ledere, statsforvalter og arbeidstilsyn. Anonymkode: 468d4...987 Hvem tok da kontakt med media? Anonymkode: 7ccc9...477
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #23 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg vil virkelig råde deg til å varsle internt, og/eller til offentlig myndighet først. Det er regler for varsling i arbeidsmiljøloven, og det er kun hvis man har varslet internt eller til offentlig myndighet først, at man er beskyttet av loven mot gjengjeldelse. Anonymkode: b7b9d...615 😂😂 Beklager at jeg ler...men det der er jo bare på papiret. Anonymkode: 63670...2db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå