Topsi Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Jeg skal bytte fra ozempic til wegovy, da det er sikrere leveranser av denne. Jeg vet det er akkurat samme virkestoff, akkurat samme styrke jeg skal ta (telle klikk for å spare penger). Noen har sagt at de opplever annerledes effekt på wegovy enn ozempic. Jeg kan ikke se at det skal være sllk, men det kan være annen sammensetning av hjelpestoffer etc som jeg ikke har oversikt over. Noen som kan svare på det? Eller er det, som det jo skulle se ut som, akkurat det samme?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #2 Skrevet 6. januar 2024 Jeg byttet for 3mnd, dessverre har det vært en negativ opplevelse. Ozempic så ble jeg fort mett og opplevelse av å overspise med kun liten posjon, denne hadde jeg veldig effekt av og var fornøyd. Wegovy har jeg vært konstant kvalm, kastet opp flere ganger, hodeverk og diaré. Helt forferdelig, orker ikke mer og har avsluttet. Veldig synd at jeg ikke kunne fortsette på Ozempic men forstår at de som faktisk trenger det må prioriteres. Jeg nekter å tro at det er de samme virkestoffene. Anonymkode: c01f4...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Skrevet 6. januar 2024 Har brukt begge og det er akkurat det samme, null forskjell. Anonymkode: dfbcb...3d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 Er det ikke bedre å gjøre dette ordentlig? Å endre sine spisevaner og det mentale forholdet sitt til mat. Mennesker søker alltid en quick-fix, vil aldri ta tak i de virkelige problemene. Anonymkode: 302fb...238
Topsi Skrevet 6. januar 2024 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er det ikke bedre å gjøre dette ordentlig? Å endre sine spisevaner og det mentale forholdet sitt til mat. Mennesker søker alltid en quick-fix, vil aldri ta tak i de virkelige problemene. Anonymkode: 302fb...238 Vel, jeg har endret livsstil, men jeg går på medisiner som gir økt appetitt, så da må jeg ha litt hjelp 1
Topsi Skrevet 6. januar 2024 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Har brukt begge og det er akkurat det samme, null forskjell. Anonymkode: dfbcb...3d6 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg byttet for 3mnd, dessverre har det vært en negativ opplevelse. Ozempic så ble jeg fort mett og opplevelse av å overspise med kun liten posjon, denne hadde jeg veldig effekt av og var fornøyd. Wegovy har jeg vært konstant kvalm, kastet opp flere ganger, hodeverk og diaré. Helt forferdelig, orker ikke mer og har avsluttet. Veldig synd at jeg ikke kunne fortsette på Ozempic men forstår at de som faktisk trenger det må prioriteres. Jeg nekter å tro at det er de samme virkestoffene. Anonymkode: c01f4...a5f Oi, jeg håper det er det samme, for jeg har ingen bivirkninger nå... til deg ab a5f, er det samme dose du tar?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #7 Skrevet 6. januar 2024 Samme virkstoff Semaglutid, men ulike hjelpestoffer. Så man kan vel reagere ulikt på begge medisinene. Syntes også Ozempic fungerte best, men jeg går nå ned på Wegovy uansett. Anonymkode: a2089...3e3 1
Topsi Skrevet 6. januar 2024 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme virkstoff Semaglutid, men ulike hjelpestoffer. Så man kan vel reagere ulikt på begge medisinene. Syntes også Ozempic fungerte best, men jeg går nå ned på Wegovy uansett. Anonymkode: a2089...3e3 Takk, jeg bytter på fredag, så håper jo jeg får effekt ihvertfall...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #9 Skrevet 6. januar 2024 Topsi skrev (2 timer siden): Oi, jeg håper det er det samme, for jeg har ingen bivirkninger nå... til deg ab a5f, er det samme dose du tar? Faktisk lavere dose. Var oppe i 1 mg før jeg ga meg. Håper det går fint for deg, er et godt hjelpemiddel. Anonymkode: c01f4...a5f 1
Topsi Skrevet 6. januar 2024 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Faktisk lavere dose. Var oppe i 1 mg før jeg ga meg. Håper det går fint for deg, er et godt hjelpemiddel. Anonymkode: c01f4...a5f Takk❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå