Gå til innhold

Hva har du i vinduskarmen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

skreppamedleppa skrev (1 time siden):

Ååå @Mardina❤️

Tusen takk... 

Den betyde enormt mye for meg...  

Ikke nødvendigvis fordi jeg trenger anerkjennelse for å gjøre min greie (for der er jeg så rebell at det jeg gjør uansett 😅, der tror jeg forresten vi er lik? ) men en står alltid på stupet når en deler sin egen stil, det en selv liker, hvordan en gjør ting, klær, stil, hverdagen.. og for all del, jeg liker nesten å gå i krigen jeg, fordi en blir vant til det.  Men kjekt å ikke gjøre det til en forandring 😊

♥️

Du skal ikke se bort ifra at vi er ganske like når det å være en rebell 😄 Jeg elsker farger selv og jeg synes det er så herlig med folk som tør å kle seg fargerikt 😁 ♥️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har lamper, grønne planter, nips og kanskje en katt eller to. Har også lagt lyslenker mellom vinduet og det som står i vinduet.

Anonymkode: d13db...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grønne planter, bilderamme, lyshus og små bokser av tre med småting i.

Ts

Anonymkode: 82298...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
skreppamedleppa skrev (16 timer siden):

Blomster, pyntegjenstander, lys... Jeg har to små vinduer i stuen. Sånn ser det ene ut..

20240106_113842.thumb.jpg.4b7c7b096661bf971559b06fe47610ca.jpg

Og i det andre har jeg nettopp kjøpt meg denne på kremmerhuset 

Screenshot_20240106_164616_SamsungInternet.thumb.jpg.626f01ffc59dc9abc2b9f7d79a81f5ae.jpg

Med slike type blomster 

Screenshot_20240106_164540_SamsungInternet.thumb.jpg.28c90aefbae9695d9dff42c7c18f27a8.jpg

Og en digital fotoramme + noen telys

Elsker sebraen! Hvor er den kjøpt?

Anonymkode: dd5c6...a2e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, skreppamedleppa said:

Ååå @Mardina❤️

Tusen takk... 

Den betyde enormt mye for meg...  

Ikke nødvendigvis fordi jeg trenger anerkjennelse for å gjøre min greie (for der er jeg så rebell at det jeg gjør uansett 😅, der tror jeg forresten vi er lik? ) men en står alltid på stupet når en deler sin egen stil, det en selv liker, hvordan en gjør ting, klær, stil, hverdagen.. og for all del, jeg liker nesten å gå i krigen jeg, fordi en blir vant til det.  Men kjekt å ikke gjøre det til en forandring 😊

Jeg har også lagt merke til at du ikke er konform, både med klær og interiør. Og tenkt at du trolig er ganske kul og har ett øye for det estetiske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wenda skrev (20 timer siden):

Har ikke vinduskarm til å ha ting på, så akkurat nå ingenting 😥 savner vinduskarmer da jeg er vant til å ha en del planter i vinduskarmene. Nå føles alt så nakent

Vurderer pendler og ev hengende planter 

Er du fingernem så kan du få planter i vinduet igjen :D 

https://www.bauhaus.no/vindusbrett-lundbergs-vera-hvit-23x175x1800mm?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAtOmsBhCnARIsAGPa5yYVlleg59WBn8DCHQZ-mW2ieuW5H3xFmGM_w7NznA9gU-NepTK7CHcaAhpZEALw_wcB

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den sjarmerende krabaten har jeg plukket med meg fra Nille av alle steder https://www.nille.no/produkter/interior/sesonginterior/p-704540-sebra-/

Bindyen skrev (5 timer siden):

Jeg har også lagt merke til at du ikke er konform, både med klær og interiør. Og tenkt at du trolig er ganske kul og har ett øye for det estetiske. 

smileys-thanks-922789.gif.5aff92f1d0d41145cce550203423a140.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så fin sebra ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...