Gå til innhold

Menn som tror de kan velge å vrake i damer når de selv er mindre pene..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 14.14):

I å satse høyt legger jeg ; gå etter det man syns er attraktivt uansett hva andre mener . 

Anonymkode: 51e2a...b77

Det er vel akkurat det de fleste av oss gjør. Jeg har selvfølgelig gått etter dem jeg synes er attraktive, uavhengig av hva andre mente angående om de anså vedkommende som attraktiv eller ikke. 

Det er kun seg selv man gjør det svært vanskelig for om man ikke har noe bakkekontakt angående å gå etter det som er helt uoppnåelig for deg. Knut 70 må jo så gjerne kun gå etter kvinner maks 25 med store pupper (så lenge han oppfører seg ok), men da har han jo antagelig lagt lista der at han ikke kommer til å få noen. Det er bare Knut sitt problem, så det må han jo få velge selv. Det som blir teit er når noen legger lista slik at de nødvendigvis kommer til kort, for så å klage på andre over at de er urimelige når man ikke får det man ønsker. Det er ok å velge selv å ha urimelige krav, men ingen har plikt til å møte dine urimelige krav. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Formuleringen min er kanskje ikke spot on. Men tror du skjønner hva jeg mener. :) 

Anonymkode: 046d8...c0a

Nei, du vil ha det naturlig, da må du takkle naturlig også. Ikke vær dum. 

Anonymkode: 75a6d...299

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste måten slike menn kan få seg damer av høyere klasse utseendesmessig er om de er rike.  Trist, men i dagens samfunn mannens verdi blir hovedsaklig definert av hvor stor suksess er de økonomisk. Dette er grunnen til at det er såpass mange selvmord blant yngre menn som blir utsatt for enorm press for å lykkes økonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som tror de kan velge å vrake i damer selv når de har en mindre penis..

- Ved første øyekast trodde jeg faktisk det var det som stod i tråden.

- Det hadde i så fall blitt KG historiens lengste tråd p.g.a hyper-fokuserte mannfolk. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doloressa skrev (10 minutter siden):

Eneste måten slike menn kan få seg damer av høyere klasse utseendesmessig er om de er rike.  Trist, men i dagens samfunn mannens verdi blir hovedsaklig definert av hvor stor suksess er de økonomisk. Dette er grunnen til at det er såpass mange selvmord blant yngre menn som blir utsatt for enorm press for å lykkes økonomisk.

Luksus problem? Selvsagt må han kompensere om han ikke er like fin som henne, kvinner har øyne?

Anonymkode: 75a6d...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner hva du mener - men likevel; hvorfor er det «feil» å gjøre seg penere ved unødvendig sminking, men «riktig» å gjøre seg penere ved unødvendig hårfjerning? 😅

Anonymkode: acd67...3e6

Det er ikke noe feil å gjøre seg midlertidig penere med sminke. Poenget er at det endrer ikke hvilken liga man er i.

Ei flott dame kan slenge på seg joggebukse, usexy topp + caps og være digg. Er høyt ratet uansett.

Grey Modal Sweatpants Womens Summer Loose Leggings ins Sports Girl Hot  Bloomers | eBay

Ei uattraktiv dame kan slenge på seg så mye sminke og dill hun ønsker. Er maks 3,5 uansett hvor attraktiv hun innbiller seg at hun er eller har blitt.

Pretty Pink Plus Size Dress | Fashion, Pink plus size dresses, Plus size  fashion

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Motsier du ikke deg selv litt her… 😅 De hårete leggene hennes er jo slik hun egentlig er 😉

Den naturlige looken for slike menn er hårfjerning over hele kroppen, håret lagt opp i en fin frisyre, hud påført masse kremer, diskret sminke som de ikke ser, massasje, body lotion, nappede bryn. Altså, heeeelt naturlig.

Anonymkode: de08a...933

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

For sex /ons, ja.

For forhold, nei.

Må også huske på at kvinner er veldig for dette med sminke og slikt. Menn flest ønsker oftere en mer naturlig look. Eller for å si det på en annen måte. Når ei dame som er 4 innbiller seg å ha blitt 7er etter 2 timer på badet hvor det er slengt på 7 lag i ansiktet. Så ser en mann kanskje fortsatt ei som er maks 5 bak. Og når push-up BHn først har vært av, så vet man jo hva som egentlig skjuler seg under. Selv om bekledningen gir en illusjon av 7, så er illusjonen borte når man vet hva som er under.

Blir litt som menn med muskeldrakt. En spinkel mann kunne økt den midlertidige ratingen sin et hakk eller kanskje tre med en slik drakt. Spesielt på bilder på en datingprofil. Men han som person hadde fortsatt ikke havnet i noe høyere liga i det virkelige liv om han ønsket forhold.

Sminke er litt som filter på bilder. Eller sære kameravinkler som slanker bort fett. Eller en muskeldrakt. Midlertidige illusjoner endrer ikke hvem man egentlig er.

Er man sjuskete så lever man bare ikke opp til hvem man egentlig er. Det kan som oftest fikses fort. Dame som er 10/10 vil fortsatt være ei 10/10 dame med joggebukse, uten sminke og håret i strikk. Om legger er hårete som en bjørn, så er hun bare en barbering unna å være tilbake til hvem hun egentlig er, ei 10/10 dame. Derfor kan ikke ei 8/10 dame sminke seg til å bli ei 10/10 dame. 

Vel jeg har hatt forhold til flere menn, over flere år, hvor de aldri har fått sett meg uten sminke. Aldri har de krevd det heller. Sover med "masken" min og tar av/på igjen om morgenen. Det er jo ikke optimalt, for det tar tid, energi og føles egentlig ikke så greit..Men så har jeg aldri turt å vise meg uten (tross alle forsikringer at det ikke vil endre noe for de) fordi jeg vet jo at jeg ikke er spesielt pen uten sminken. 

Anonymkode: 8556d...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er ikke noe feil å gjøre seg midlertidig penere med sminke. Poenget er at det endrer ikke hvilken liga man er i.

Ei flott dame kan slenge på seg joggebukse, usexy topp + caps og være digg. Er høyt ratet uansett.

Grey Modal Sweatpants Womens Summer Loose Leggings ins Sports Girl Hot  Bloomers | eBay

Ei uattraktiv dame kan slenge på seg så mye sminke og dill hun ønsker. Er maks 3,5 uansett hvor attraktiv hun innbiller seg at hun er eller har blitt.

Pretty Pink Plus Size Dress | Fashion, Pink plus size dresses, Plus size  fashion

. «Om legger er hårete som en bjørn, så er hun bare en barbering unna å være tilbake til hvem hun egentlig er, ei 10/10 dame».               Ok😊jeg misforstod deg vel i første omgang da…  Jeg tolket setningen over til å bety at hun ikke var 10/10 med hårete legger - men at barberingen førte henne tilbake til å være det… og det er jo en selvmotsigelse, for hårene er slik hun egentlig er… dermed er hun mindre enn 10/10 naturlig, men ved hjelp av hårfjerning blir hun 10/10 - hun går ikke «tilbake» til å være noe hun ikke er uten hjelpemidler… 😉 At det er en flott dame i utgangspunktet er jeg ikke uenig i, men det var ikke det dette handlet om 😊 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 15.04):

Opplevde nemlig for noen uker siden å matche med en fyr på mitt nivå utseendemessig på tinder. Jeg er ikke en superpen dame. Har noen kilo ekstra og er vel midt på treet når det gjelder utseendet sjenerelt. Vi skulle treffes på en bar. Vi hadde det hyggelig å snakket og ble kjent. Plutselig utbryter han at jeg ikke er det han ser etter og at jeg ikke er helt hans type utseendemessig. Tenkte at jaja, vi har alle lov å ha våre preferanser. Men jeg skjekket bare tilfeldig i sidesynet da han trykket seg en tur inn på instagram og der så jeg at han fulgte bare sånne typiske babes som er 10/10 på skalaen.. Han selv er en sterk 3er, ikkje vondt ment mot han, men det er dessverre sannheten.

Har opplevd dette flere ganger iløpet av livet. Menn som ikke er superpene tror de kan velge og vrake i damer, og blir skuffet når de pene damene ikke vil ha dem og klager på at ingen liker dem eller vil date dem, så kommer det damer som er på de mennenes skala og nei oss vil de ikke ha, men det er oss mindre pene damer som er i de mennenes liga🤷🏻‍♀️

Dere menn som er slik må bare lære dere å se realiteten i øynene og skjønne at dere må senke kravene et par hakk! Går ikke ann å tro man skal få Megan Fox når man selv er langt mindre pen..  Vil gjerne høre fra kvinner som har opplevd det samme! Er så provoserende at enkelte menn oppfører seg slik!

Anonymkode: f1702...368

At du ikke kom innenfor rammene av hans preferanser betyr absolutt ikke at han ikke skal få ha sine preferanser, selvfølgelig skal han få ha det.

For din del er det bare å notere deg det og gå videre, å lage et stort nummer av det her hjelper hverken deg eller han. Legge dette fra deg nå, gå videre!!

Der ute er det noen som vil ha deg også, er det du burde bruke tid og energi på, heller enn det at du ble avvist. Slutt å ha helt feil fokus, for din egen del da slik blir dagene dine enklere.

Betyr det noe som helst at han sa og gjorde det han gjorde? Nei...!! Så slutte å la dette plage deg, være glad over å ha blitt avvist da dating skal være seleksjon, altså er det noe positivt og ikke negativt.

Ett karakterdrap på han, det blir unødvendig og tjener absolutt ingen, så hvorfor prøver du på det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hun øverste kan heller ikke sminke eller pynte seg til å ha mykere og deiligere klemmer å by på en hun søte og herlige nederst. 

Liga my ass.

Anonymkode: 85795...90b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun øverste kan heller ikke sminke eller pynte seg til å ha mykere og deiligere klemmer å by på en hun søte og herlige nederst. 

Liga my ass.

har du lyst til å bli most? Nei æsj hun nederst er langt ifra søt 🤢

Anonymkode: aff25...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

har du lyst til å bli most? Nei æsj hun nederst er langt ifra søt 🤢

Anonymkode: aff25...5c4

Ja, elsker skikkelige knuseklemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo nettopp det man kan!

Til deg og alle andre kvinner som innbiller seg at man kan sminke og pynte seg fra 4 til 7.

Hva skjer når ei som er 10 sminker og pynter seg?

main-qimg-7322a764f15e9e44750d7a79d51fea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Forresten, søsteren min har alltid hatt "måneansikt", også da hun var undervektig. Så markert ansikt er ikke alltid mulig uansett hvor mye man slanker seg. Igjen har det noe med ansiktsTYPE å gjøre.

har også sett tynne damer med dobbelthake 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vel jeg har hatt forhold til flere menn, over flere år, hvor de aldri har fått sett meg uten sminke. Aldri har de krevd det heller. Sover med "masken" min og tar av/på igjen om morgenen. Det er jo ikke optimalt, for det tar tid, energi og føles egentlig ikke så greit..Men så har jeg aldri turt å vise meg uten (tross alle forsikringer at det ikke vil endre noe for de) fordi jeg vet jo at jeg ikke er spesielt pen uten sminken. 

Er ikke det egentlig veldig trist? At du føler at du MÅ ha på deg sminke døgnet rundt for å kunne vise deg for kjæresten din?

Hva tror du egentlig han hadde sagt hvis du hadde vist deg uten sminke?

Hvis han da hadde dumpet deg så er det han som må gå en runde med seg selv, ikke du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

imagineme skrev (45 minutter siden):

Er ikke det egentlig veldig trist? At du føler at du MÅ ha på deg sminke døgnet rundt for å kunne vise deg for kjæresten din?

Hvis han da hadde dumpet deg så er det han som må gå en runde med seg selv, ikke du.

Jo det ER trist. Men jeg har fått de jeg ville ha, og det er godt mulig jeg ikke hadde gjort det dersom jeg gikk rundt i verden sminkefri. Det er dessuten vanskeligere å dumpe noen du allerede har investert i emosjonelt og på andre vis. Jeg er ærlig da starten, og "advarer" de om at jeg ikke er så pen uten sminke og derfor synes det er vanskelig å vise meg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (1 time siden):

Tristere å dø som gammel jomfru. Hilsen stygg kvinne som hele livet har blitt brukt som praktisk/økonomisk ressurs i forhold. Endelig, i en alder av 43, traff jeg en mann som faktisk ELSKER meg, til tross for det stygge utseendet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jo det ER trist. Men jeg har fått de jeg ville ha, og det er godt mulig jeg ikke hadde gjort det dersom jeg gikk rundt i verden sminkefri. Det er dessuten vanskeligere å dumpe noen du allerede har investert i emosjonelt og på andre vis. Jeg er ærlig da starten, og "advarer" de om at jeg ikke er så pen uten sminke og derfor synes det er vanskelig å vise meg uten.

Sier ikke at du skal gå rundt sminkefri, men jeg tenker at det bør være fullt ut mulig å vise seg for kjæresten sin uten sminke også 🙂

Jeg har ikke noe i mot sminke, men alt til sin tid?

Endret av imagineme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tristere å dø som gammel jomfru. Hilsen stygg kvinne som hele livet har blitt brukt som praktisk/økonomisk ressurs i forhold. Endelig, i en alder av 43, traff jeg en mann som faktisk ELSKER meg, til tross for det stygge utseendet.

Godt å høre at du har truffet en som elsker deg uavhengig av om du har på deg sminke eller ikke ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...