Gå til innhold

Hvor kjøpte du giftering/forlovelsesringer? Tips til bra nettside?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Tittet for mange år siden på en nettside der man kunne huke av en haug av valg, materiale, bredde, antall diamanter, utforming ,en farget/2 farget osv osv. Finner ikke igjen denne nettsiden/gullsmeden.

Bjørklund og gullfunn var ikke særlig oversiktlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte selv på Bjørklund, men de var helt enkle. Skulle jeg valgt på ny ville jeg kanskje ha sett hos Vanbruun. Oppdaget dem ikke før etter jeg var gift, og jeg synes de har veldig mye fint. De har også hatt den funksjonen du ser etter på nettsiden før (men jeg finner den ikke igjen nå, så kanskje den er borte)

Anonymkode: 5ac26...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi endte opp hos Mestergull fordi det er vanskelig å kjenne hvordan ringen sitter på nett. Det er veldig stor forskjell på hvordan de fungerer, synes vi. Hos Bjørklund fant vi ingen som satt godt på, for eksempel. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanti?

Anonymkode: b3b12...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte forlovelsesring på Tesori diamanter. Fikk bestilt hjem noen prøveringer for å se hva som passet og hva jeg likte, og fikk og med et ringmål. Så da jeg bestemte meg for ringen og størrelsen gikk den fort i produksjon. Jeg var kjempefornøyd og kan anbefale de :) 

Egentlig er jeg veldig for å bruke lokale butikker, men fikk utrolig dårlig service på vår lokale gullsmed, og da var Tesori veldig grei å ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden het vel bryllupsringene eller noe slikt, en gang i tiden. Husker siden fra den gang jeg giftet meg med min eksmann i 2011. 

Uansett, vi kjøpte våre ringer på Gullfunn, da de hadde 20% avslag på alle gifteringer. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min enkle fine sølvring ble kjøpt på Bjørklund.Nå har de 50 prosent på en ring om man kjøper to. Både gull,hvitt gull og sølv:)

Anonymkode: 75f3a...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...