AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Jeg hadde sex med en gammel flamme forrige helg og jeg ble så utrolig nervøs! I forkant hadde vi sextet masse og sendt bilder og fantasier, tror dette var med på og bygge opp nervøsitet min... Selve sexen var vel bra men jeg skjemmes over at han fikk se meg sånn... Noen som har opplevd at sexpartnere har vært veldig nervøse? Hvordan opplevdes det for deg? Anonymkode: 28339...2b5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Jeg har ! Men, vi begge var vel nervøse. . Føltes ut som "første gang". Men, føler meg ikke flau. Jeg er ALDRI nervøs, spesielt i møte med folk, jeg tror ikke jeg blir nervøs om noen kaster meg tilfeldig opp på en scene foran en hel haug med folk eller.. Så, det var gøy! han betyr mye for meg, og det er utrolig kult å kunne kjenne på slike følelser i min alder igjen. Vi, snakket om det, så vi føler jo oss trygge på hverandre, selvom vi var nervøse. Hehe 🤩 Anonymkode: 08faa...6b0
Bamseklemmer Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 Jeg blir sjelden nærvøs i nærheten med en kvinne, men jeg kan få et enormt adrealinrush av glede. Førstegang følelsen får jeg alltid med en ny kvinne, fordi det er så spennende og gledelig. Lykkefølelse både før og etterpå, og hjertet banker og lisskarn pulserer.. det føles litt farlig å ha sex, selv om jeg har hatt sex hundre ganger før. Veldig snål opplevelse, men samtidig så deilig å kjenne på spenningen og opphisselsen🥰 1
Sphere Skrevet 6. januar 2024 #5 Skrevet 6. januar 2024 Nå blir jeg nervøs med ny partner jeg også, så for meg er det faktisk ikke så ille om hun er nervøs hun også 😂 For meg kommer nervøsiteten når bokseren faller. Før det kan jeg ha servert et hett forspill, og jeg kan ha gått ned på henne flere ganger, uten at denne nervøsiteten merkes. Jeg gikk inn i et fyrverkeri av et ff-forhold med en noe yngre kvinne, og hun var skikkelig nervøs den første gangen. Såpass ille at hun skalv. Vi roet det helt ned, og etterhvert tok bare lysten over. Herregud så bra det ble etterhvert. Vi kommuniserte helt åpent, lekte og utforsket. Jeg var skikkelig lei meg da vi avsluttet det. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå