AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Del Skrevet 5. januar Jeg har litt lyst til å gjenoppta ridning som jeg drev med i ungdommen. Tips til styrkeøvelser for å forberede meg litt til å begynne å ri igjen? Har null peiling. Må nemlig ned noe kg først, for ridesenterene rundt her har en vektgrense på 85 kg. Siden jeg er 2-3 kg over dette så tenker jeg det er god motivasjon for vektnedgang. 🙂 Anonymkode: a2c4c...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #2 Del Skrevet 5. januar Norges rytterforbund har en fin veileder https://www.rytter.no/tips-til-egentrening Ellers vil jeg anbefale å trene kondisjon. Turer i hurtig gange/jogg hvis du er utrent. Turer på 45 minutter daglig på ettermiddag/kveld kan redusere typisk snacksing på kveldene. Kosthold er nemlig svært viktig for vektnedgang. Øk mengden grønnsaker, spis rent kjøtt og faste måltider for å unngå for mye sukker/fast food. Anonymkode: cf12b...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå